AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #161 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen og elskerinna er ikke gift. Han har heller ikke lovet noe. Han har lovet kona troskap. OG elskerinnene bryr seg ikke om kona. Hun driter i om de har sex hjemme! Vanskelig å skjønne for koner dette her skjønner jeg…🤭 Anonymkode: be75b...d05 Det er vel det som er litt spesielt. De fleste av oss har lært å være grei mot andre, og de fleste etterlever det etter beste evne. Vi unngår å såre eller skade andre, enten de er kjente eller ukjente. Som elsker/elskerinne til en som er i forhold bidrar man aktivt til å såre/ skade andre (partner og barn). Og man gjør det bare fordi man har lyst. Det sier jo litt om personen. Det er nok flere enn koner som synes det er litt vanskelig å forstå. Anonymkode: 3b2b0...912 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #162 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er vel det som er litt spesielt. De fleste av oss har lært å være grei mot andre, og de fleste etterlever det etter beste evne. Vi unngår å såre eller skade andre, enten de er kjente eller ukjente. Som elsker/elskerinne til en som er i forhold bidrar man aktivt til å såre/ skade andre (partner og barn). Og man gjør det bare fordi man har lyst. Det sier jo litt om personen. Det er nok flere enn koner som synes det er litt vanskelig å forstå. Anonymkode: 3b2b0...912 JEG sårer da ikke en kone om JEG har et forhold til han hypotetisk sett. MANNEN sårer kona si, som har lovet troskap. Man kan ikke såre noen man ikke kjenner. Elskerinnen din sårer meg, siden du har sex med henne… 🤭😆 Må visst ha doktorgrad for å forstå dette🤡 Anonymkode: be75b...d05 1 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #163 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fikk en sinnamelding fra kona, svarte aldri på den. Det er som mange sier, det er partneren som er utro som har ansvar. De skilte seg etterhvert. I ett forhold har begge ansvar for å få det til å fungere, hvorfor det slutter å gjøre det vet bare di som er i forholdet. Alle som babler om "hull" og "leketøy", ikke alle er slik. Jeg er i så fall et "beholdt" leketøy (eller hull om du vil), vi tok tråden opp igjen når han hadde vært skilt en god stund og har 20 års jubileum i år. Anonymkode: 864d1...8b8 Vent litt, la meg gjette: "Og han har vært trofast i alle disse årene"… 🤣🤣🤣 Anonymkode: 0141e...cab
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #164 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): JEG sårer da ikke en kone om JEG har et forhold til han hypotetisk sett. MANNEN sårer kona si, som har lovet troskap. Man kan ikke såre noen man ikke kjenner. Elskerinnen din sårer meg, siden du har sex med henne… 🤭😆 Må visst ha doktorgrad for å forstå dette🤡 Anonymkode: be75b...d05 Du kan selvfølgelig såre noen du ikke kjenner. Anonymkode: 3b2b0...912 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #165 Skrevet 15 timer siden Vet ikke. Klarer ikke å sette meg inn i situasjonen. Jeg har normal empati så for meg hadde det vært unaturlig å sette meg selv i en sånn situasjon. Anonymkode: 696cb...3fe 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #166 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.10.2025 den 14.11): Det er hans ord at jeg er en gudegave, men det er heller ikke så viktig for meg 😄 Det som er viktig for meg er trivselen meg og han imellom. Den sinnsyke gnisten og spenningen, hemmeligheten og båndet vi har pga det. Nærheten og sexen og de lange samtalene. Det handler ikke om at jeg ikke godtar at han har kone, at jeg forventer at han ikke vil ha henne, at han vil ha meg og ikke henne eller at han lover meg noen framtid. Han har aldri snakket stygt om henne eller snakket henne ned på noe vis. Selvfølgelig er det også flott å bli begjært og skjemt bort, og å se hvor mye han er villig til å risikere og jobbe for å få være sammen med meg. Det er en bonus. Det er neppe evigvarende, men jeg ser ikke hvorfor det skal være en faktor når begge helt tydelig er klar over at relasjonen ikke er bærekraftig over tid. Det handler om å leve i nuet og å nyte uten å gjøre alt så komplisert, du burde prøve det 🥰 Anonymkode: 30e6b...7eb Jeg synes bare synd deg faktisk. Ja, også synd på konen til han du ligger med. Men hun er det synd på fordi hun blir lurt stakkars. Deg synes jeg synd på som ikke får den hjelpen du tydelig trenger. Det er synd det er vanskelig å få psykologisk helsehjelp i dette landet. Men har du pratet med noen om det som plager deg? Et lurt sted å begynne er fastlegen, så får han hjulpet deg og henvist deg videre. Kanskje du kan få livet ditt på rett kjøl. Ønsker deg masse lykke til, kanskje du en dag kan klare å la deg bli overkjørt, brukt og tråkket på, og kan få et stabilt liv. Med egen mann og barn om du ønsker det. Du må hvertfall få hjelp før du kan få barn. For tenk deg om du får en datter, som gifter seg, tror hun er lykkelig i ekteskapet, og så er det ei som deg, med dårlig selvtillit, dårlig selvbilde og ikke har det bra i livet, som knuller mannen til datteren din. Får du ikke hjelp, så vil du jo ikke ha sympati med datteren din og tenke at det mannen hennes gjør er helt ok. Lykke til. Anonymkode: adf85...dea 1
Blåtrå Skrevet 4 timer siden #167 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg synes bare synd deg faktisk. Ja, også synd på konen til han du ligger med. Men hun er det synd på fordi hun blir lurt stakkars. Deg synes jeg synd på som ikke får den hjelpen du tydelig trenger. Det er synd det er vanskelig å få psykologisk helsehjelp i dette landet. Men har du pratet med noen om det som plager deg? Et lurt sted å begynne er fastlegen, så får han hjulpet deg og henvist deg videre. Kanskje du kan få livet ditt på rett kjøl. Ønsker deg masse lykke til, kanskje du en dag kan klare å la deg bli overkjørt, brukt og tråkket på, og kan få et stabilt liv. Med egen mann og barn om du ønsker det. Du må hvertfall få hjelp før du kan få barn. For tenk deg om du får en datter, som gifter seg, tror hun er lykkelig i ekteskapet, og så er det ei som deg, med dårlig selvtillit, dårlig selvbilde og ikke har det bra i livet, som knuller mannen til datteren din. Får du ikke hjelp, så vil du jo ikke ha sympati med datteren din og tenke at det mannen hennes gjør er helt ok. Lykke til. Anonymkode: adf85...dea Du må jo være gal🙈😆
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #168 Skrevet 3 timer siden Nei det hadde jeg ikke, ville informert han. Anonymkode: d0649...67a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå