Gå til innhold

Hadde du som elskerinne svart om du fikk melding fra hans samboer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 13.16):

Hadde han elsket henne hadde han ikke ligget med meg 🤠

Anonymkode: 30e6b...7eb

Jo, du er bare ett hull han aldri ville valgt framfor kona! Du er ett leketøy i hans øyne. Han trenger deg i alle fall ikke 🤣

Anonymkode: 73aaa...431

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo, du er bare ett hull han aldri ville valgt framfor kona! Du er ett leketøy i hans øyne. Han trenger deg i alle fall ikke 🤣

Wow, så kona har da altså en ektemann som ser på kvinner som hull og bruker dem, som lyver og bedrar og ikke respekterer hverken kone eller elskerinne. Gratulerer. For en premie.

Skjønner ikke hvorfor det skal være en konkurranse i å bli elsket høyest av en mann du ser sånn ned på.

Dersom han faktisk er en kvinnehater som bedrar kona si og risikerer hele ekteskapet, så kan det vel potensielt være mulig at han ikke verdsetter henne spesielt høyt heller? Og hvis sex bare handler å tømme seg og kvinner bare er hull, så ser han vel også på kona som et hull. Et hull som vasker sokkene hans.

Jeg synes det er barnslig å kalle kvinner for hull. Dere gir også menn all makt med det begrepet og gjør dere selv, både elskerinne og kone, til viljeløse og hjerneløse. Det er mannen som bestemmer alt. 

Anonymkode: c9a77...ad0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem vil ha en mann som leker med andre hull? 
jo, koner…. 

Anonymkode: be75b...d05

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fikk en sinnamelding fra kona, svarte aldri på den. Det er som mange sier, det er partneren som er utro som har ansvar. De skilte seg etterhvert. I ett forhold har begge ansvar for å få det til å fungere, hvorfor det slutter å gjøre det vet bare di som er i forholdet.

Alle som babler om "hull" og "leketøy", ikke alle er slik. Jeg er i så fall et "beholdt" leketøy (eller hull om du vil), vi tok tråden opp igjen når han hadde vært skilt en god stund og har 20 års jubileum i år.

Anonymkode: 864d1...8b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fikk en sinnamelding fra kona, svarte aldri på den. Det er som mange sier, det er partneren som er utro som har ansvar. De skilte seg etterhvert. I ett forhold har begge ansvar for å få det til å fungere, hvorfor det slutter å gjøre det vet bare di som er i forholdet.

Alle som babler om "hull" og "leketøy", ikke alle er slik. Jeg er i så fall et "beholdt" leketøy (eller hull om du vil), vi tok tråden opp igjen når han hadde vært skilt en god stund og har 20 års jubileum i år.

Anonymkode: 864d1...8b8

Det er de sinna konene som babler om hull og leketøy😂 så gøy at den utro ektemannen ville beholde tømmehullet sitt. Da forlot han den sinna kona, som ikke var et lekehull😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er de sinna konene som babler om hull og leketøy😂 så gøy at den utro ektemannen ville beholde tømmehullet sitt. Da forlot han den sinna kona, som ikke var et lekehull😆

Gratulerer med en fabelaktig drømmemann😂

Anonymkode: 20953...9cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.10.2025 den 8.52):

INGEN elskerinner bryr seg om kona. 

sa du som var stolt over å knulle en gift mann🙈

Anonymkode: 20953...9cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det kalles for smutthull 😂

Anonymkode: dafe9...179

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.10.2025 den 14.51):

Jeg er ok med det 😄

Anonymkode: 30e6b...7eb

Forundrer meg ikke, for sånne som deg eier vel ikke samvittighet 🤨

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemene for de arrogante elskerinnene begynner når mannen blir lei av elskerinnen og finner seg en ny samtidig som han beholder sin lojale kone 

Anonymkode: f938f...382

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kalles for smutthull 😂

Koner er ikke smilehull iallefall😂

AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen som ser at mannen har to kvinner som han trives med. Ei til hverdags og ei kun til gøy, og så lager han et spill der de to kvinnene ser på hverandre med hat og avsky. De to kvinnene burde heller vært ærlige med hverandre når alt oppdages, og kvittet seg med den slasken de ufrivillig har delt. 

Anonymkode: 3b2b0...912

AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen som ser at mannen har to kvinner som han trives med. Ei til hverdags og ei kun til gøy, og så lager han et spill der de to kvinnene ser på hverandre med hat og avsky. De to kvinnene burde heller vært ærlige med hverandre når alt oppdages, og kvittet seg med den slasken de ufrivillig har delt. 

Anonymkode: 3b2b0...912

Han trenger jo tydeligvis ikke lage et spill engang, for noen koner her hører bare ordet elskerinne, og så går de rett på å rive henne i flettene og si du er bare et hull og en hore, det er MEG han elsker! Så blir det plutselig kamp om mannen, som om han er en premie.

Jeg kjenner faktisk til noen tilfeller hvor elskerinne og kone har slått seg sammen og nesten blitt venner. Jeg tror at dersom det går til helvete på begge kanter, når begge er sint på mannen, så kan elskerinna svare på en melding fra kona, og de kan nærmest få et bånd over å snakke om hvor dritt mannen er. 

Men når begge vil ha mannen... da synes kona at elskerinna er en umoralsk og kynisk skjøge, og elskerinna synes kona er en frigid mainpulerende mannehater. Så kan de to sloss om hvem mannen har det best med, mens han slipper i stor grad unna. Og blir i noen tilfeller nærmest behandlet som gull etterpå, så han ikke mistes av den kvinnen som nå vant kampen og går tilbake til den andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Koner er ikke smilehull iallefall😂

Det kommer vel an på kona det...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvem vil ha en mann som leker med andre hull? 
jo, koner…. 

Konene er jo de uvitende. Elskerinna derimot vet jo...så må være hun som liker å ha en elsker som leker med flere hull

Anonymkode: a433e...83a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han trenger jo tydeligvis ikke lage et spill engang, for noen koner her hører bare ordet elskerinne, og så går de rett på å rive henne i flettene og si du er bare et hull og en hore, det er MEG han elsker! Så blir det plutselig kamp om mannen, som om han er en premie.

Jeg kjenner faktisk til noen tilfeller hvor elskerinne og kone har slått seg sammen og nesten blitt venner. Jeg tror at dersom det går til helvete på begge kanter, når begge er sint på mannen, så kan elskerinna svare på en melding fra kona, og de kan nærmest få et bånd over å snakke om hvor dritt mannen er. 

Men når begge vil ha mannen... da synes kona at elskerinna er en umoralsk og kynisk skjøge, og elskerinna synes kona er en frigid mainpulerende mannehater. Så kan de to sloss om hvem mannen har det best med, mens han slipper i stor grad unna. Og blir i noen tilfeller nærmest behandlet som gull etterpå, så han ikke mistes av den kvinnen som nå vant kampen og går tilbake til den andre.

Jeg er enig med deg. Jeg mistet totalt respekt for han, og kunne ikke bli kvitt han fort nok. Men jeg ga beskjed til samberen til elskerinna hans. Han fortjente å vite (hvis han var ok med det, greit nok), men han ble sjokkert. Han sørget for DNA test på begge barna deres, kvittet seg med dama. Hun var helt fortvilet, ringte meg og grein fordi jeg var så slem. Hun satte seg selv i den situasjonen. Hun valgte å blande seg inn i mitt ekteskap...da betalte jeg henne tilbake med samme mynt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ofte så liker vel elskerinnene at de "vinner" over kona. De føler seg bedre når de vet at han heller velger tid med dem enn med hun (og barna) som venter hjemme.

Lett for mange elskerinner å skylde på at de ikke vil ha noen som de binder seg til, men det er mange single menn som de kan få en ff-relasjon til uten at det går ut over en uskyldig part.

Anonymkode: 24d50...2b7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.10.2025 den 23.58):

Mtp at du har barn, bør du være litt varsom da du ikke vet hvem som er i andre enden. 

Bryr det deg ikke en dritt når vi vet at enkelte individer i samfunnet er villige til å involvere de rundt dem e vil ramme..?

Ok. Ha en fin kveld.

Anonymkode: 64b0d...570

Hæ? Jeg tror det har rablet for deg. Jeg ringte samboeren hennes og ga beskjed. Gid a meg, skulle jeg ikke gjort det? Du snakker som at jeg skulle skamme meg, nei takk, det var det mannen min som gjorde, og elskerinna som blandet seg inn i familien min. Begge to bedro ikke bare meg, men også barna våres. Beklager så mye at jeg ikke bare gjemte meg under en stein og grein mine modige tårer. Jeg ble fly forbanna på begge to, og gjorde ingenting jeg angret på. Ex-mann og elskerinna burde vel tenkt på det du skriver og ikke meg.  Bryr de seg ikke en dritt når de vet at enklete individer i samfunnet er villig til å involvere de rundt dem. De rammet barna mine hardt, tilgir de aldri. Men av en eller annen merkelig grunn synes du så synd på denne stakkars elskerinna fordi jeg tok igjen med samme mynt. Hvis ikke hun/han tåler steken, får de holde seg unna leken. Ok,ha en fin kveld.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Konene er jo de uvitende. Elskerinna derimot vet jo...så må være hun som liker å ha en elsker som leker med flere hull

Mannen og  elskerinna er ikke gift. Han har heller ikke lovet noe. Han har lovet kona troskap. OG elskerinnene bryr seg ikke om kona. Hun driter i om de har sex hjemme! 
Vanskelig å skjønne for koner dette her skjønner jeg…🤭

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ofte så liker vel elskerinnene at de "vinner" over kona. De føler seg bedre når de vet at han heller velger tid med dem enn med hun (og barna) som venter hjemme.

Lett for mange elskerinner å skylde på at de ikke vil ha noen som de binder seg til, men det er mange single menn som de kan få en ff-relasjon til uten at det går ut over en uskyldig part.

Anonymkode: 24d50...2b7

Nå skal jeg si noe ekstremt kynisk, spille djelevens advokat litt, men det er vanligvis lettere med noe uforpliktende med opptatte menn.

Jeg vet noen koner her inne tenker at menn bare ser på damer som hull og tømmestasjoner (og elskerinner bare vil bli gift). Men realiteten er at det også finnes kvinner som vil ha sex uten forpliktelser - og de har erfaringer med at menn vil ha noe mer.

Jeg sier ikke nødvendigvis det er ok. Men at den gamle seige myten med at menn bare vil ha tømmestasjoner og aldri forelsker seg, er ikke riktig.

Dessverre er det heller ikke vanntett opplegg med gifte menn da... de blir forelsket, de også. 

Men - for de kvinner som har fått seg en sånn deal da, så driter de jo åpenbart i kona og har valgt en elsker de vil ha uavhengig av om den er opptatt. Og det er faktisk mindre risiko for at mannen vil ta det et skritt videre, når han er gift. Det har vi jo blitt fortalt hele tråden.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...