Gå til innhold

Hadde du som elskerinne svart om du fikk melding fra hans samboer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Elskerinner skal også ansvarliggjøres. Slutt og legg alt ansvar på mannen som er utro.

Anonymkode: 209f8...1b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Larissa 2 skrev (59 minutter siden):

Fy faen, sånne som deg og han gjør meg kvalm 🤮

Du må slutte å lese og kommentere slike tråder du ikke takler. Dette er hverdagen for mange om du takler det eller ikke. 

Anonymkode: be75b...d05

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri lovet å lyve for ham, så hadde nok sannsynligvis svart. Han er ikke gift da, de bor heller ikke sammen. Han var involvert med meg da de ble sammen, så har ikke sånn kjempedårlig samvittighet (vi høres 14 ut, men vi er begge over 40 😆).

Anonymkode: f9567...f59

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

En gift mann innleder da ikke et forhold til en kvinne utenfor ekteskapet, der elskerinnen skal ha en forpliktet relasjon til konen. Du har misforstått hva elsker og elskerinne forhold er for noe. Skaff deg erfaring. 

Hæ? Spiller du dum? Når en kvinne starter et forhold med en gift mann, så blander hun seg inn i et giftemål, så enkelt er det. Hun har jo ikke en forpliktet relasjonen til konen...dette er jo nettopp fordi konen blir ført bak lyset av mannen sin, noe elskerinnen er med på å gjøre. Hvis konen finner det ut, slik jeg gjorde, så kan hun gå etter begge to slik jeg gjorde. Jeg kastet han ut, kjørte alle tingene hans på fyllinga, fant adressen hennes, ga beskjed til samboeren hennes. Jeg gjorde så mye at den stakkars dama ringte meg og ba meg fortvilt om å slutte (bare så det er sagt, så gjorde jeg ingenting som var ulovlig, holdt meg innenfor det samme som hun gjorde, som vil si lovlig, men umoralsk) Jeg driter da i at "hun har da ikke ansvar ovenfor meg". Så lenge hun innledet et forhold til min  mann (nå ex-mann), så fikk hun også tåle min vrede når det kom for en dag. Det er sjansen en elskerinne må ta. Jada, jeg er gal, og går brutalt etter slike folk. Null sympati. Endte med at hun flyttet langt vekk...da ble jeg fornøyd. Du vet aldri hvem du har med å gjøre, kanskje du møter på en gal kone slik som meg. Da er det ikke bare, bare.

Anonymkode: a433e...83a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 23.35):

Hadde nok svart ærlig, hun spør fordi hun vet.

Anonymkode: 3b2b0...912

100% dette. 

Anonymkode: 5cbb8...658

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg i den situasjonen at jeg er i en relasjon (ikke et seksuelt forhold, men noe) med en mann i et forhold. Åpenbart en vanskelig situasjon for alle parter. Hadde hun sendt meg en melding, så hadde jeg nok svart, men bedt henne prate med han om det. Jeg hadde nok også pratet med han om at det har skjedd, og at han må være med i loopen. Jeg vet jo åpenbart at det jeg gjør er feil, så trenger ikke kommentarer på der. 

Anonymkode: 64ff5...b2c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har innledet med gifte menn to ganger. Jeg ville blitt veldig overrasket om konene hadde kontaktet meg direkte. Han ene er det gjensidige følelser med den dag i dag. Jeg hadde trolig svart kona. Men tatt en runde sjekk med mannen for å informere og få grep om situasjonen hans.

Erfaringa mi med disse to mennene gjør at jeg skygger banen intenst om det er noen som allerede har partner. Jevnlig er det luringer som forsøker seg med å både bedra ei hjemme og meg, ved å unnlate å fortelle om at han har dame. (Var slik jeg havnet i de forholdene jeg allerede har omtalt.) Like mange er åpen på at det er ei dame, men om ikke jeg kunne ha sex med han?

Om disse damene hadde fått kontakt med meg, ville jeg ikke nølt med å fortelle om mannens intensjoner, og sagt at jeg aldri har gjennomført samleie med en opptatt mann.

Anonymkode: d6194...9ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hæ? Spiller du dum? Når en kvinne starter et forhold med en gift mann, så blander hun seg inn i et giftemål, så enkelt er det. Hun har jo ikke en forpliktet relasjonen til konen...dette er jo nettopp fordi konen blir ført bak lyset av mannen sin, noe elskerinnen er med på å gjøre. Hvis konen finner det ut, slik jeg gjorde, så kan hun gå etter begge to slik jeg gjorde. Jeg kastet han ut, kjørte alle tingene hans på fyllinga, fant adressen hennes, ga beskjed til samboeren hennes. Jeg gjorde så mye at den stakkars dama ringte meg og ba meg fortvilt om å slutte (bare så det er sagt, så gjorde jeg ingenting som var ulovlig, holdt meg innenfor det samme som hun gjorde, som vil si lovlig, men umoralsk) Jeg driter da i at "hun har da ikke ansvar ovenfor meg". Så lenge hun innledet et forhold til min  mann (nå ex-mann), så fikk hun også tåle min vrede når det kom for en dag. Det er sjansen en elskerinne må ta. Jada, jeg er gal, og går brutalt etter slike folk. Null sympati. Endte med at hun flyttet langt vekk...da ble jeg fornøyd. Du vet aldri hvem du har med å gjøre, kanskje du møter på en gal kone slik som meg. Da er det ikke bare, bare.

Nå er det ikke alle som har samboer og ganske mange er galere enn deg..

Anonymkode: 64b0d...570

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Som sagt, skaff deg erfaring. Du skriver om ting du ikke vet noe om. 

Hva i alle dager vet du om det? Kjenner du meg? Du vet da ingenting om hva jeg vet eller ikke vet! Mannen min var utro, og jeg tok det så til de grader ut på begge to. Hun valgte å blande seg inn i MITT liv når hun inngikk et forhold med den gang mannen min. Da får hun også ta konsekvensene av mitt raseri, og det gjorde de begge to. Det var en sjanse hun tom når hun bladet seg inn i MITT liv. Hva pokker babler du om når du sier at jeg ikke vet noe om dette. Hva får deg til å si noe sånt. Er det den allvitende, som vet alt om alle. Håper flere koner er som meg, og lar begge to få unngjelde til de grader. Hun var med på å ydmyke meg og barna våres, jeg skal love deg at jeg ydmyket henne ti ganger mer. Og ville gjort det samme igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå er det ikke alle som har samboer og ganske mange er galere enn deg..

Anonymkode: 64b0d...570

Hvordan vet du det? Skulle det skremme meg? Jeg forholdt meg til den mannen og dama, de fikk begge unngjelde til de grader. Om hun skulle være galere enn meg bryr meg ikke en dritt. Merkelig å si.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du må slutte å lese og kommentere slike tråder du ikke takler. Dette er hverdagen for mange om du takler det eller ikke. 

Nå må du slutte å uttale deg som du er den eneste som vet noe om dette. Du skriver her inne at folk ikke skal uttale seg for de har ingen erfaring. Det sier jo noe om hvor høy på pæra du er. Jeg har opplevd dette på nært hold, allikvel skriver du at jeg ikke vet hva jeg snakker om og bla bla bla. Det kan jo du umulig vite. Jeg lurer på hva som får deg til å tro at du er den eneste som skal kunne uttale seg og har erfaring med dette. Tydelig at du har erfaring....som elskerinne vil jeg tro. Jeg har erfaring som den bedratte kona, så jeg har like mye "erfaring" som deg. Men så desperat og patetisk som å synke så lavt at jeg legger meg etter en gift mann, kunne jeg aldri gjort. Rett og slett fordi jeg har null respekt for en slik type, kan ikke synke lavere. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo du som spiller dum nå.

Hverken tråden - eller innlegget du svarer på - handler om at kona ikke kan bli rasende om hun finner det ut og gå etter elskerinna og bæsje på trappa hennes. Selvfølgelig kan det bli den type konsekvenser for en elskerinne, om de blir tatt. 

Men det som er spørsmålet her, er om elskerinna ville svart på melding/spørsmål fra kona. 

Så mener noen elskerinna må jo svare siden hun allerede er innblandet, at hun vede å inngå i denne affæren nærmest ble forpliktet til å stille opp på intervju og fortelle kona alt hun lurer på. 

Og det har man ikke forpliktet seg til. Det er vel heller det motsatte som ofte er avtalen i en affære, at man skjuler det for kona. 

Det du snakker om, å tåle konas vrede, er noe helt annet enn det vi andre snakker om.

Anonymkode: c9a77...ad0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det er jo du som spiller dum nå.

Hverken tråden - eller innlegget du svarer på - handler om at kona ikke kan bli rasende om hun finner det ut og gå etter elskerinna og bæsje på trappa hennes. Selvfølgelig kan det bli den type konsekvenser for en elskerinne, om de blir tatt. 

Men det som er spørsmålet her, er om elskerinna ville svart på melding/spørsmål fra kona. 

Så mener noen elskerinna må jo svare siden hun allerede er innblandet, at hun vede å inngå i denne affæren nærmest ble forpliktet til å stille opp på intervju og fortelle kona alt hun lurer på. 

Og det har man ikke forpliktet seg til. Det er vel heller det motsatte som ofte er avtalen i en affære, at man skjuler det for kona. 

Det du snakker om, å tåle konas vrede, er noe helt annet enn det vi andre snakker om.

Anonymkode: c9a77...ad0

Man er med å inngå en avtale om å skjule noe for en det angår sterkt. Da er man strengt tatt delaktig i å narre den personen. Så er det om man er samvittighetsløs nok til å fortsette det når personen søker opplysninger for å bekrefte eller avkrefte. Det er vel hva det handler om. 

Anonymkode: 3b2b0...912

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville svart, for jeg ville stått for det jeg hadde gjort. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...