AnonymBruker Skrevet i går, 06:58 #81 Skrevet i går, 06:58 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det får vel du håpe og. At han byttet sengetøy etter at han lå med kona si før du kom over 😂😂 Anonymkode: a433e...83a For meg er det ikke så farlig 😊 selvfølgelig har de et samliv i sin egen seng, skulle bare mangle. Anonymkode: 30e6b...7eb 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:41 #82 Skrevet i går, 07:41 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): For meg er det ikke så farlig 😊 selvfølgelig har de et samliv i sin egen seng, skulle bare mangle. Anonymkode: 30e6b...7eb Ja det skulle bare mangle. Og vi som har erfaring med å være elskerinne driter i hva elskeren gjør hjemme med kona. Vi snakker ikke om det i det heletatt. Vi gjør andre ting☺️ Anonymkode: be75b...d05 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:45 #83 Skrevet i går, 07:45 AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 9.37): Elskerinner er så patetiske. Hvem vil bare være ett hull liksom. Han elsker hun og bruker deg. Herregud Anonymkode: 3981e...0af Kvinner liker da også sex og nærhet. Og det å få det fra en opptatt mann betyr jo bare at du slikker øvrige forpliktelser og mas. Ikke at jeg er en elskerinne selv - jeg er godt gift. Men jeg fatter ikke all nedlatenheten mot andre kvinner. Når det er mannen som er den som svikter. Anonymkode: 434fe...4d1 1 4
AnonymBruker Skrevet i går, 07:46 #84 Skrevet i går, 07:46 AnonymBruker skrev (20 timer siden): fortjener litt voksenkjeft når du bevist knuller en gift mann Anonymkode: 20953...9cf Nei.. det får man ta på egen mann. Som tross alt er den parten som er oppdatert. Jeg bryr meg ikke om hvorvidt andre kvinner legger seg etter min mann. Det er han som har lovet meg trofasthet. Anonymkode: 434fe...4d1 1 3
AnonymBruker Skrevet i går, 07:51 #85 Skrevet i går, 07:51 Jeg kan ikke se for meg at jeg noen gang ville vært noens elskerinne, men om jeg hadde, så ville jeg ikke svart nei. Det måtte hun ha tatt med samboeren sin. Jeg har også vært der at jeg opplevde utroskap en gang og sendte dama en melding. Hun svarte heller ikke. Anonymkode: fea8a...9cb 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:57 #86 Skrevet i går, 07:57 Hadde ikke sagt noe. Ville gitt han en mulighet å rydde opp først. Om jeg hadde fått flere spørsmål så ja kanskje. Hater utroskap så har ikke vært i slik situasjon . Men jeg har blitt svikta og lurt selv. Skulle gjerne vist med engang . Anonymkode: bc54e...0fd
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #87 Skrevet 23 timer siden Nei. Hun mistenker jeg er ikke helt god så jeg hadde ikke sagt noe til henne. Hun fortjener ikke å vite noe som helst. Anonymkode: dafe9...179 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #88 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei. Hun mistenker jeg er ikke helt god så jeg hadde ikke sagt noe til henne. Hun fortjener ikke å vite noe som helst. Anonymkode: dafe9...179 🤭 det er som regel en grunn for at menn er utro… Anonymkode: be75b...d05 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #89 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 🤭 det er som regel en grunn for at menn er utro… Anonymkode: be75b...d05 Det er nok alltid en grunn, men den behøver ikke å ha med kona å gjøre. Anonymkode: 3b2b0...912 4
Rotemor Skrevet 22 timer siden #90 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): 🤭 det er som regel en grunn for at menn er utro… Anonymkode: be75b...d05 Ja, de vil ha enda mer sex… og spenning. Det har som regel lite med personligheten til elskerinnen å gjøre. Hun blir mer som en villig og dristig prostituert, som en dag blir forlatt.
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #91 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): For meg er det ikke så farlig 😊 selvfølgelig har de et samliv i sin egen seng, skulle bare mangle. Anonymkode: 30e6b...7eb Da er det vel ikke så farlig om hun heller har sex i samme sengetøy. At hun er den offentlige og du den hemmelige, gjør deg ikke akkurat så eksklusiv, om det er det du tror. Høres ut som du tror du er denne mannens gudegave, hahaha Anonymkode: a433e...83a
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #92 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.10.2025 den 10.28): Jeg ville svart at det som gjelder din relasjon til din samboer ikke angår meg så det må du ta med han. Anonymkode: 26d87...381 Så lenge du har valgt å innlede deg med en gift mann, gjelder det deg også. Jada,jada, han som har lovet bla bla bla. Men du tok et valg med å blande deg inn i et annets par samliv, så du er innblandet uansett. (for orden skyld, nå mener jeg ikke akkurat "deg", skriver bare du fordi det er enklest) Anonymkode: a433e...83a 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #93 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Hun mistenker jeg er ikke helt god så jeg hadde ikke sagt noe til henne. Hun fortjener ikke å vite noe som helst. Anonymkode: dafe9...179 Å dakkar. Så du er elskerinnen til en tøffelhelt som bare ikke klarer å gå fra den gala kona si. De som ikke har det bra hjemme, og faktisk forelsker seg i elskerinnen sin, de blir ikke hos kona. Det er de mennene som forlater kona si. De som ikke forlater, har det som regel bra hjemme, men liker spenningen og har sex begge steder. Hvis en mann elsker en kvinne, så kan ikke barn eller 10 ville hester stoppe ham. Anonymkode: a433e...83a 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #94 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så lenge du har valgt å innlede deg med en gift mann, gjelder det deg også. Jada,jada, han som har lovet bla bla bla. Men du tok et valg med å blande deg inn i et annets par samliv, så du er innblandet uansett. (for orden skyld, nå mener jeg ikke akkurat "deg", skriver bare du fordi det er enklest) Anonymkode: a433e...83a En gift mann innleder da ikke et forhold til en kvinne utenfor ekteskapet, der elskerinnen skal ha en forpliktet relasjon til konen. Du har misforstått hva elsker og elskerinne forhold er for noe. Skaff deg erfaring. Anonymkode: be75b...d05 2 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #95 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å dakkar. Så du er elskerinnen til en tøffelhelt som bare ikke klarer å gå fra den gala kona si. De som ikke har det bra hjemme, og faktisk forelsker seg i elskerinnen sin, de blir ikke hos kona. Det er de mennene som forlater kona si. De som ikke forlater, har det som regel bra hjemme, men liker spenningen og har sex begge steder. Hvis en mann elsker en kvinne, så kan ikke barn eller 10 ville hester stoppe ham. Anonymkode: a433e...83a Som sagt, skaff deg erfaring. Du skriver om ting du ikke vet noe om. Anonymkode: be75b...d05 3
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #96 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så lenge du har valgt å innlede deg med en gift mann, gjelder det deg også. Jada,jada, han som har lovet bla bla bla. Men du tok et valg med å blande deg inn i et annets par samliv, så du er innblandet uansett. (for orden skyld, nå mener jeg ikke akkurat "deg", skriver bare du fordi det er enklest) Anonymkode: a433e...83a Du klarer ikke holde på en mann med mindre andre damer holder seg unna? Anonymkode: 434fe...4d1 3
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #97 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Å dakkar. Så du er elskerinnen til en tøffelhelt som bare ikke klarer å gå fra den gala kona si. De som ikke har det bra hjemme, og faktisk forelsker seg i elskerinnen sin, de blir ikke hos kona. Det er de mennene som forlater kona si. De som ikke forlater, har det som regel bra hjemme, men liker spenningen og har sex begge steder. Hvis en mann elsker en kvinne, så kan ikke barn eller 10 ville hester stoppe ham. Anonymkode: a433e...83a Jeg er ikke elskerinne. Forelsket i en gift mann. Anonymkode: dafe9...179 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #98 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er det vel ikke så farlig om hun heller har sex i samme sengetøy. At hun er den offentlige og du den hemmelige, gjør deg ikke akkurat så eksklusiv, om det er det du tror. Høres ut som du tror du er denne mannens gudegave, hahaha Anonymkode: a433e...83a Det er hans ord at jeg er en gudegave, men det er heller ikke så viktig for meg 😄 Det som er viktig for meg er trivselen meg og han imellom. Den sinnsyke gnisten og spenningen, hemmeligheten og båndet vi har pga det. Nærheten og sexen og de lange samtalene. Det handler ikke om at jeg ikke godtar at han har kone, at jeg forventer at han ikke vil ha henne, at han vil ha meg og ikke henne eller at han lover meg noen framtid. Han har aldri snakket stygt om henne eller snakket henne ned på noe vis. Selvfølgelig er det også flott å bli begjært og skjemt bort, og å se hvor mye han er villig til å risikere og jobbe for å få være sammen med meg. Det er en bonus. Det er neppe evigvarende, men jeg ser ikke hvorfor det skal være en faktor når begge helt tydelig er klar over at relasjonen ikke er bærekraftig over tid. Det handler om å leve i nuet og å nyte uten å gjøre alt så komplisert, du burde prøve det 🥰 Anonymkode: 30e6b...7eb 2
Larissa 2 Skrevet 19 timer siden #99 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 8.37): Nei. Jeg hadde kontaktet han og spurt hva han trengte. Om han ville jeg skulle snakke med henne eller ikke. Og nei, jeg er ikke fordi jeg tror at han skal velge meg. Vi er begge gift og har ingen intensjoner om å bryte opp. Jeg vet at han er gift og vi har tatt et valg om å være sammen. Lojaliteten min ligger hos han og ikke henne. Anonymkode: 30e6b...7eb Fy faen, sånne som deg og han gjør meg kvalm 🤮
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #100 Skrevet 19 timer siden Larissa 2 skrev (17 minutter siden): Fy faen, sånne som deg og han gjør meg kvalm 🤮 Jeg er ok med det 😄 Anonymkode: 30e6b...7eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå