Rødvinsfilosofen Skrevet 5 timer siden #41 Skrevet 5 timer siden Tenker det kommer an på omstendighetene, og hvilke spørsmål det hadde vært snakk om. Tenker som så at hvis man har rotet seg bort i en person som allerede er gift / har samboer - så burde man i det minste kunne svare på noen spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #42 Skrevet 4 timer siden Det kommer selvsagt helt an på innholdet i meldingen. Jeg har vært elskerinnen til en gift mann i mange år. I disse årene har også jeg vært gift, skilt og hatt kjærester. Nå går det mot skilsmisse for han også, kanskje vi faktisk ender opp sammen til slutt. Anonymkode: 056b6...32e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #43 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Og, samtidig ligger han med den uvitende kona si også. Heldigrisen deg, litt av en "premie" du koser deg med 😂 Anonymkode: a433e...83a Det håper jeg da inderlig han gjør, de er jo tross alt gift! Håper bare han skiftet sengetøy etter at jeg lå med han i den samme senga forrige helg 😅 Anonymkode: 30e6b...7eb
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #44 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det håper jeg da inderlig han gjør, de er jo tross alt gift! Håper bare han skiftet sengetøy etter at jeg lå med han i den samme senga forrige helg 😅 Anonymkode: 30e6b...7eb 🤮 Anonymkode: d0a12...25f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #45 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 22.20): Hadde du svart samboeren om du hadde fått melding om forholdet deres? At hun hadde funnet ut om utroskap og stilte deg spørsmål om dette? Anonymkode: c8de6...736 Nei, jeg hadde ikke svart. Anonymkode: fc806...5cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå