Gå til innhold

Hadde du som elskerinne svart om du fikk melding fra hans samboer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde sendt han en melding om at hun hadde kontaktet meg. 

Anonymkode: ed253...593

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Elskerinner er så patetiske. Hvem vil bare være ett hull liksom. Han elsker hun og bruker deg. Herregud

Anonymkode: 3981e...0af

Hadde han elsket henne hadde han ikke ligget med meg 🤠

Anonymkode: 30e6b...7eb

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men klarer å skille mellom sånt noen ganger , dessverre for deg 🤡

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det handler ikke om hva den utro part kan skulle på følelsesmessig. Det kan jeg som kvinne også. Men hvis jeg unngår en monogam relasjon, er ikke mine følelser for den som potensielt blir såra særlig sterke om jeg går bak ryggen deres.

Du skjønte kanskje ikke at det var det som ble ment? 

Tror de fleste her skjønte det...

Det handler om den man "elsker". Man gjør ikke ting som potensielt kan knuse dem. Det klarer man ikke..

Anonymkode: 64b0d...570

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Elskerinner er så patetiske. Hvem vil bare være ett hull liksom. Han elsker hun og bruker deg. Herregud

Det er vel dette som er patetisk, at på KG går man ut ifra at ALLE utroskaps/elskerinne-historier er like og som beskrevet i sitatet. 
Enten dere vil eller ikke, er det mange variasjoner. 
Er selv i et varmt og kjærlighetsfullt forhold med en mann som nå har flyttet fra kona, tatt ut separasjon og endelig gjort slutt på flere tiårs elendig samliv. De voksne barna er helt enige i at dette skulle vært gjort for mange år siden, det har vært mye dårlig stemning og null kjærlighet/omsorg mellom mann og kone de siste årene, og dette har gått ut over alle. 
Det er flere slike historier, hvor man finner kjærligheten på ny. Men at praktiske årsaker, økonomi, helse eller andre ting gjør at det tar tid å bryte opp. Dette er uansett ikke noe som bør forhastes. 

Ang spørsmålet fra TS så ville jeg svart på meldingen ja, men jeg ville nok overlatt til mannen å snakke med henne om detaljene. Det er først og fremst hans ansvar, slik jeg ser det. 

Anonymkode: 4d3bb...c32

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det handler ikke om hva den utro part kan skulle på følelsesmessig. Det kan jeg som kvinne også. Men hvis jeg unngår en monogam relasjon, er ikke mine følelser for den som potensielt blir såra særlig sterke om jeg går bak ryggen deres.

Du skjønte kanskje ikke at det var det som ble ment? 

Tror de fleste her skjønte det...

Det handler om den man "elsker". Man gjør ikke ting som potensielt kan knuse dem. Det klarer man ikke..

Dette var i overkant naivt, og tydelig skrevet av en kvinne. Menn fungerer helt annerledes enn kvinner.

Anonymkode: 1f3a0...533

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Usikker. Kommer nok an på grunnen for/målet med å være elskerinne. 

Anonymkode: 95f76...d13

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: e803f...d91

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting dessverre for meg, nyter hvert sekund 😇👅🥵😍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Å joda. Det hadde han.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Æsj , for en tøs du er. Ekkel person. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vert elskerinne to ganger for gifte menn. Den første fant det ut, fikk ikke mld fra henne. Men hadde svart. Kone nr to fant det også ut at han hadde meg på si, fikk aldri mld fra henne heller. Men hadde svart henne også. 
Begge forholdene varte over flere år.

Jeg var også gift.

Anonymkode: be75b...d05

AnonymBruker
Skrevet
Adrenalina1 skrev (1 time siden):

Å joda. Det hadde han.

Det spiller jo uansett ingen rolle for meg, jeg får jo det jeg vil ha og mer til 🥰

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Æsj , for en tøs du er. Ekkel person. 

Han er ikke enig med deg hihi 😇 En fantastisk situasjon å være i. Slipper alt av ansvar og forpliktelser. Blir forgudet og båret på gullstol. All kontakt er 100% innsats fra hans side. What's not to love 🥰

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det spiller jo uansett ingen rolle for meg, jeg får jo det jeg vil ha og mer til 🥰

Han er ikke enig med deg hihi 😇 En fantastisk situasjon å være i. Slipper alt av ansvar og forpliktelser. Blir forgudet og båret på gullstol. All kontakt er 100% innsats fra hans side. What's not to love 🥰

Moral og ære eier ikke du lille venn. Litt enkel i sjelen din du stakkar. Kos deg du. Håper du klarer å se deg selv i speilet med stolthet om noen år ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette var i overkant naivt, og tydelig skrevet av en kvinne. Menn fungerer helt annerledes enn kvinner.

Anonymkode: 1f3a0...533

Nei, det er ikke naivt å ha baller nok til å stå for ord og løfter. 

Men det er veldig typisk at noen som har det vondt med seg selv, prøver å hevde seg ved å rakke ned på andre. Det er også en gang slik at kvinneundertrykkende skvip ofte er en billig løsning. 

Heldigvis kommuniserer og respekterer mine partnere og jeg hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg🥰

AnonymBruker
Skrevet

Moral og ære eier ikke du lille venn. Litt enkel i sjelen din du stakkar. Kos deg du. Håper du klarer å se deg selv i speilet med stolthet om noen år ;) 

Det er da mest synd i disse stakkars konene spør du meg. Elskerinnene får jo bare kremen😋

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han elsker hun (kona) men går bak ryggen hennes og gjør noe av det styggeste du kan gjøre mot en partner? Ja, der må det være mye kjærlighet. At det går ann!

Anonymkode: a433e...83a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og, samtidig ligger han med den uvitende kona si også. Heldigrisen deg, litt av en "premie" du koser deg med 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og, samtidig ligger han med den uvitende kona si også. Heldigrisen deg, litt av en "premie" du koser deg med 😂

Ingen elskerinner bryr seg om at den gifte mannen har sex med kona. Kun koner som tror det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...