Rødvinsfilosofen Skrevet lørdag kl. 18:04 #41 Skrevet lørdag kl. 18:04 Tenker det kommer an på omstendighetene, og hvilke spørsmål det hadde vært snakk om. Tenker som så at hvis man har rotet seg bort i en person som allerede er gift / har samboer - så burde man i det minste kunne svare på noen spørsmål. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:33 #42 Skrevet lørdag kl. 18:33 Det kommer selvsagt helt an på innholdet i meldingen. Jeg har vært elskerinnen til en gift mann i mange år. I disse årene har også jeg vært gift, skilt og hatt kjærester. Nå går det mot skilsmisse for han også, kanskje vi faktisk ender opp sammen til slutt. Anonymkode: 056b6...32e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:59 #43 Skrevet lørdag kl. 18:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og, samtidig ligger han med den uvitende kona si også. Heldigrisen deg, litt av en "premie" du koser deg med 😂 Anonymkode: a433e...83a Det håper jeg da inderlig han gjør, de er jo tross alt gift! Håper bare han skiftet sengetøy etter at jeg lå med han i den samme senga forrige helg 😅 Anonymkode: 30e6b...7eb 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:07 #44 Skrevet lørdag kl. 19:07 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det håper jeg da inderlig han gjør, de er jo tross alt gift! Håper bare han skiftet sengetøy etter at jeg lå med han i den samme senga forrige helg 😅 Anonymkode: 30e6b...7eb 🤮 Anonymkode: d0a12...25f
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:04 #45 Skrevet lørdag kl. 22:04 AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 22.20): Hadde du svart samboeren om du hadde fått melding om forholdet deres? At hun hadde funnet ut om utroskap og stilte deg spørsmål om dette? Anonymkode: c8de6...736 Nei, jeg hadde ikke svart. Anonymkode: fc806...5cf
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:21 #46 Skrevet søndag kl. 08:21 Jeg er ikke noens elskerinne, men såpass ærlige bør vi være, kvinner imellom. Jeg ville vært ærlig. Anonymkode: bed90...0f2 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:28 #47 Skrevet søndag kl. 08:28 Jeg ville svart at det som gjelder din relasjon til din samboer ikke angår meg så det må du ta med han. Anonymkode: 26d87...381 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:37 #48 Skrevet søndag kl. 19:37 Ville ikke svart, nei. Anonymkode: cbaf9...419
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:48 #49 Skrevet søndag kl. 19:48 Du får svare ja, så vil han få mer tid til deg. Anonymkode: 2255d...2a1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:22 #50 Skrevet i går, 08:22 AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 14.23): jeg ville nok overlatt til mannen å snakke med henne om detaljene. Det er først og fremst hans ansvar, slik jeg ser det. Så rart når dere svarer dette. For hvis mannen hadde vært til å stole på så hadde hun jo ikke trengt å spørre elskerinnen. Fortjener ikke konen er ærlig svar? Hva hadde dere ønsket for dere selv om dere var konen? Anonymkode: 014f8...cb6 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:43 #51 Skrevet i går, 09:43 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så rart når dere svarer dette. For hvis mannen hadde vært til å stole på så hadde hun jo ikke trengt å spørre elskerinnen. Fortjener ikke konen er ærlig svar? Hva hadde dere ønsket for dere selv om dere var konen? Anonymkode: 014f8...cb6 Det er ikke mitt ansvar, jeg har ikke tatt valget om å gifte meg med henne og jeg kjenner henne ikke. Jeg valgte derimot å ha et forhold med hennes mann, og det er han jeg har en relasjon med. Det er der det lille sneket av lojalitet ligger, så det hadde vært viktig for meg å vite at jeg ikke gjør vondt værre for han ved å snakke med henne. Anonymkode: 30e6b...7eb 2
AnonymBruker Skrevet i går, 09:47 #52 Skrevet i går, 09:47 AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 22.45): Antakelig ikke. Hvis en slik melding kom, ser jeg for meg at jeg ville ha kontaktet ham og bedt han ordne opp på hjemmebane selv. Anonymkode: 97e8b...2d3 Du må jo selv ordne opp i at du har involvert deg med en mann som har samboer. Tror du det kommer uten komplikasjoner? AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 23.54): Nei. Det er ikke jeg som er utro i så fall? Anonymkode: cdc9d...9ba Nei, men du velger å ha et forhold men en utro mann. Du forstår ikke at det betyr ting som dette? Anonymkode: f90cc...749 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:25 #53 Skrevet i går, 10:25 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Du må jo selv ordne opp i at du har involvert deg med en mann som har samboer. Tror du det kommer uten komplikasjoner? Nei, men du velger å ha et forhold men en utro mann. Du forstår ikke at det betyr ting som dette? Anonymkode: f90cc...749 Hva så? Det trenger ikke å bety det. Ingen kan tvinges til noe. Det får være opp til den det gjelder. Anonymkode: dafe9...179
AnonymBruker Skrevet i går, 10:30 #54 Skrevet i går, 10:30 AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 9.37): Elskerinner er så patetiske. Hvem vil bare være ett hull liksom. Han elsker hun og bruker deg. Herregud Anonymkode: 3981e...0af Hadde jeg vært singel og ikke vært interessert i et forhold, så hadde det ikke brydd meg om dama var i et samboerskap om hun var deilig. Anonymkode: 90211...d40 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:32 #55 Skrevet i går, 10:32 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Du må jo selv ordne opp i at du har involvert deg med en mann som har samboer. Tror du det kommer uten komplikasjoner? Nei, men du velger å ha et forhold men en utro mann. Du forstår ikke at det betyr ting som dette? Anonymkode: f90cc...749 Det kommer ikke komplikasjoner for elskerinnene, det er de utro mennene som får komplikasjoner. Anonymkode: be75b...d05 5
AnonymBruker Skrevet i går, 10:36 #56 Skrevet i går, 10:36 En gang for mange år siden møtte jeg en fyr flere ganger, først vennskapelig også lå vi sammen. Han sa han var singel, jeg møtte vennene hans og hadde helt vanlig type kontakt på meldinger og telefon. Vi bestemte oss for at dette ikke ville fungere for Vi bodde langt fra hverandre. Tenkte ikke mer over det, livet gikk videre. 1 år senere fikk jeg melding av ei dame som sa de to hadde vært sammen i 3 år og hun hadde flere spørsmål til meg Jeg sa at vi hang sammen, sov sammen og det var det. Men at han ikke nevnte noe kjæreste Anonymkode: 161ad...756
AnonymBruker Skrevet i går, 10:43 #57 Skrevet i går, 10:43 Nå finnes det jo like mange varianter av utroskapsforhold, som det finnes utro personer omtrent. Så kommer an på omstendighetene. Personlig så hadde jeg kanskje svart på spørsmål om jeg for eksempel ikke visste at han var i et forhold. Men om du er i en ordentlig kjærlighetsaffære... da synes jeg det er litt rart av dere som mener man liksom skal være lojal til den bedratte. Jeg får en fornemmelse av at de av dere som svarer dette, aldri har vært en elskerinne og uttaler dere om noe dere ikke har peiling på. I den type forhold er det jo mannen man kjenner og elsker, som kanskje er din beste venn og nærmeste fortrolige. Hun kaster jo ikke han under bussen, og bryter tilliten og ødelegger forholdet med han og sjansene for en fremtid sammen. Tror fort det blir ingen svar, eller "det må du snakke med mannen din om". Jeg tror nok at om du vi ha et ærlig svar fra en sånn type elskerinne, så får du det ikke før eventuelt forholdet er helt over og hun kanskje også er forbanna på fyren. Jeg har jo hørt om elskerinner og koner som omtrent blir venninner, men det er etter det er slutt med han for begge parter og de bonder over hvor idiot han er. Men husk KG: Det er ikke alle affærer som er kjærlighet. Det er nok egentlig et fåtall. Jeg tror den vanligste er at det bare er sex og spenning for begge. Men selv om det bare er sex, så tror jeg fremdeles ikke elskerinna vil være spesielt interessert i å utlevere mannen, eller i det hele tatt prate med kona. Anonymkode: c9a77...ad0 4
AnonymBruker Skrevet i går, 10:50 #58 Skrevet i går, 10:50 AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 13.16): Hadde han elsket henne hadde han ikke ligget med meg 🤠 Anonymkode: 30e6b...7eb å hadde han elsket deg hadde du vært kona og han knulla noen andre Anonymkode: 20953...9cf
AnonymBruker Skrevet i går, 10:53 #59 Skrevet i går, 10:53 Hadde gått i skammekroken og satt der leeeeeenge! Og hadde følt meg dum når jeg var ute blant folk igjen! Hadde hvert fall ikke turd å svare. Anonymkode: 06042...c84
AnonymBruker Skrevet i går, 10:57 #60 Skrevet i går, 10:57 AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 20.59): Det håper jeg da inderlig han gjør, de er jo tross alt gift! Håper bare han skiftet sengetøy etter at jeg lå med han i den samme senga forrige helg 😅 Anonymkode: 30e6b...7eb å det er sånne som deg som gjør at jeg skjems av å være kvinne Anonymkode: 20953...9cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå