AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Hadde du svart samboeren om du hadde fått melding om forholdet deres? At hun hadde funnet ut om utroskap og stilte deg spørsmål om dette? Anonymkode: c8de6...736
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Plystret og latt som ingenting? Anonymkode: e8971...861
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Antakelig ikke. Hvis en slik melding kom, ser jeg for meg at jeg ville ha kontaktet ham og bedt han ordne opp på hjemmebane selv. Anonymkode: 97e8b...2d3 7 4
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Hadde nok svart ærlig, hun spør fordi hun vet. Anonymkode: 3b2b0...912 4
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Har hørt om tilfeller der kona har funnet ut, deretter konfrontert mannen. Han har igjen kontaktet elskerinnen og rådført videre. Så her skulle du vel ha hørt fra han først? Tenker det er feigt av han å ikke si noe til deg om han vet hun vet. Vet hun ikke, så sier det jo noe om du ikke svarer henne. Så spørs hva du tror hun vet og hva du ønsker å svare? Hva vil du ha ut av relasjonen? Er det like greit å være ærlig? Hva vinner du på å lyge? Anonymkode: 355ad...a33 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Hadde sikkert kommet helt an på om jeg faktisk var glad i han (og antageligvis blitt like sjarmert/manipulert/lurt som hans samboer) eller ei. Anonymkode: 2b751...830
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Jeg fikk melding av konen hans, svarte så ærlig jeg klarte. Jeg var ung, han mye eldre, og jeg visste ikke han var gift. Svarte konen, avsluttet alt, og har ikke tenkt på det igjen før nå. Anonymkode: d58b8...b21 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden Jeg hadde ikke svart nei. Anonymkode: ed824...380 3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Ja, jeg hadde svart samboeren. Jeg ville trolig bedt om å få møte henne, så vi kunne ha pratet om det. For hvis jeg hadde hatt sex med ham over tid, så hadde jeg ikke visst om at han var i et forhold allerede, for det ville jeg ikke ha gjort! Ergo ville han ikke lenger fortjent at jeg tok hensyn til ham, da ville min empati ligget hos henne som var blitt like mye ført bak lyset som det jeg selv hadde blitt. Hvilken side er du på i denne historien, Ts? Elskerinne eller samboer? Anonymkode: aeb5e...fab 3
Ekko jenta Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden Ja, wtf hadde ikke vist at jeg var en. Står for det man gjør og ikke har gjort! 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden Nei. Det er ikke jeg som er utro i så fall? Anonymkode: cdc9d...9ba
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden Ja, for da kan jeg fiske etter litt informasjon. For eksempel hvor de bor slik at jeg kan komme på et uanmeldt besøk ... Anonymkode: a2240...ba3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Antakelig ikke. Hvis en slik melding kom, ser jeg for meg at jeg ville ha kontaktet ham og bedt han ordne opp på hjemmebane selv. Anonymkode: 97e8b...2d3 Dette Anonymkode: 51ee4...40e 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Skrevet 9 timer siden Jeg ville ikke svart, hadde bedt han ordne opp. Om jeg hadde svart, så hadde jeg vært ærlig. Elskerinner som lyver for å vise mannen lojalitet i håp om noe mer er skikkelig lav mål Anonymkode: 5a382...4d8
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ja, for da kan jeg fiske etter litt informasjon. For eksempel hvor de bor slik at jeg kan komme på et uanmeldt besøk ... Anonymkode: a2240...ba3 Vet du ikke hvor elskeren din bor? Anonymkode: ed824...380 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Skrevet 7 timer siden Blir hypotetisk da, men spørs hvordan hun henvender seg. Hvis hun angriper meg eller er sur, driter jeg i kjerringa og sier til mannen «du har visst dame og hun vet om oss, så du har et problem å rydde i. Hadetbra.» Er hun fortvilet og ute etter svar, hadde jeg svart ganske ærlig. Jeg er ikke den som kontakter dama hvis jeg oppdager utroskap, men jeg juger ikke for noen heller. En utro person må tåle å ta ansvar for sine handlinger, og jeg forteller da i store trekk sannheten, uten å gå i detaljer. Har opplevd det 1 gang. En fra tinder jeg snappet med, sendte brått dickpics tidlig, jeg fadet han ut. Så la ei dame meg til (mens man kunne sende snaps til ikke-venner). Hun lurte på hvordan jeg kjente han, hun var dama hans. Jeg sa det rett ut. «Matchet med han på Tinder og havnet på snap. Han sendte fort flere dickpics så jeg gadd han ikke. Har ikke vært fysisk utro med meg, men deler villig av kuk og runk og var tydelig ute etter sex». Hørte aldri noe mer men tipper vel han ble singel 😅 Anonymkode: d091f...6f9
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #17 Skrevet 47 minutter siden Nei. Jeg hadde kontaktet han og spurt hva han trengte. Om han ville jeg skulle snakke med henne eller ikke. Og nei, jeg er ikke fordi jeg tror at han skal velge meg. Vi er begge gift og har ingen intensjoner om å bryte opp. Jeg vet at han er gift og vi har tatt et valg om å være sammen. Lojaliteten min ligger hos han og ikke henne. Anonymkode: 30e6b...7eb
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #18 Skrevet 33 minutter siden Jeg har aldri vært en elskerinne, men er ganske sikker på at hadde jeg vært det så hadde jeg bare tatt henvendelsen som et tegn på at forholdet var akkurat så skralt som han påstod. Hvis du forventer mer hjelp med spørsmålene du sitter med fra en fremmed dame enn din egen mann, er løpet kjørt. Jeg hadde muligens syntes synd på deg, og blitt beklemt på dine vegne. Men jeg hadde jo neppe avsluttet forholdet ettersom jeg ikke hadde noen moralske problemer med det i utgangspunktet. Anonymkode: d8fe9...638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå