AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Hei jeg jobber for et svenskt foretak hjemme fra Norge 100%, så er medlem i norske folketrygden. Det ser ut til at jeg er snart uten jobb, og lurer på om noen har gått på dagpenger etter man var ferdig fra ansettelse hos et svensk foretak og hvordan processen var evnt hvor lang tid det tok fra man ble arbeidsledig til man fikk dagpenger? Anonymkode: 4cc7e...20f
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden NAV Kontakt NAV Skattet du til Norge? Eller skattet du til Sverige. Anonymkode: f8699...95a
mommyaka Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hei jeg jobber for et svenskt foretak hjemme fra Norge 100%, så er medlem i norske folketrygden. Det ser ut til at jeg er snart uten jobb, og lurer på om noen har gått på dagpenger etter man var ferdig fra ansettelse hos et svensk foretak og hvordan processen var evnt hvor lang tid det tok fra man ble arbeidsledig til man fikk dagpenger? Anonymkode: 4cc7e...20f Husk at ved dagpenger og du selv sier opp en det 19 ukers karantene og du må ha tjent en viss sum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå