AnonymBruker Skrevet 17. oktober #1 Skrevet 17. oktober Jeg er en oldis mor, men har fått med meg at det er slengbukser til voksen gutt som er typete nå og vil kjøpe som gave til ungdom. Finner ikke i butikkene, men de ansatte sa at de finnes på nett. Vet noen hvor jeg kan bestille slike som er in nå? Anonymkode: 41eb0...a29
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #2 Skrevet 17. oktober Mener du sånne: https://junkyard.com/no/p/junkyard-big-skate-straight-jeans-gronn-bukser-jeans-til-herre/7373744_F761 ? De er in her, men kanskje ikke i storbyen lengre? Anonymkode: e6b42...7d9
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #3 Skrevet 17. oktober Nesten, de er trangere oppe Anonymkode: 41eb0...a29
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #4 Skrevet 17. oktober Slengbukse til tenåringsgutt? Er det noe han ønsker seg spesifikt? Her er det hvertfall ingen gutter som går med slengbukser.. (har tre gutter i tenårene, som er veldig opptatt av klær). Anonymkode: 4f977...c82 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #5 Skrevet 18. oktober Slengbukse til en tenåring høres ut som en dårlig ide, er du sikker på at du ikke har misforstått? Innlegget var litt kronglete så muligens jeg tolker feil. Anonymkode: c7bca...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #6 Skrevet 18. oktober Spør han konkret hvilken bukse det er snakk om. Anonymkode: fa971...d88 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #7 Skrevet 18. oktober Min tenåringsgutt går kun i Replay jeans. Det er ikke på mote med slengbukser til gutter der tror jeg du bommer. Anonymkode: 4d4c9...7b8 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #9 Skrevet 18. oktober Slengbukser er absolutt ikke inn. Hadde det vært det, hadde de hatt det i butikkene. Anonymkode: b2c3b...03f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #10 Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Slengbukser er absolutt ikke inn. Hadde det vært det, hadde de hatt det i butikkene. Anonymkode: b2c3b...03f Derfor jeg bruker det.Unngår trender som pesten. Anonymkode: c54fd...b36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå