AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Jeg synes det er så flaut at jeg skal ligge der og snorke høyt, men håper helsepersonell er vant til sånt. Jeg synes også synd på andre som jeg må dele rom med, hvis jeg ikke får enerom. Ille om jeg ødelegger deres søvn. Hvordan løser sykehus slike ting? Anonymkode: 5c5ae...ec4
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Det er de vant til. Og de "løser" ikke det, det er sånn det er. Anonymkode: ba65b...3e8 3
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Hvis du skal opereres på et sykehus som primært har flermannsrom, er det liten sjans for at du får enerom på grunn av snorking. Det er smittebærere eller de aller dårligste pasientene som får enkeltrom. De har garantert ørepropper som de andre på rommet kan få, hvis det plager dem så ille. Du skal få narkose under operasjonen? Da blir du intubert, ergo snorker du ikke fordi du strengt talt ikke puster selv. Anonymkode: 0b4be...5b7 2
Leo Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden (endret) De løser det ikke. Evt. får de andre pasienter som ikke får sove en innsovningstablett. Endret 18 timer siden av Leo 4
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du skal opereres på et sykehus som primært har flermannsrom, er det liten sjans for at du får enerom på grunn av snorking. Det er smittebærere eller de aller dårligste pasientene som får enkeltrom. De har garantert ørepropper som de andre på rommet kan få, hvis det plager dem så ille. Du skal få narkose under operasjonen? Da blir du intubert, ergo snorker du ikke fordi du strengt talt ikke puster selv. Anonymkode: 0b4be...5b7 Det vet Jeg. Men når de tar bort intuberingen vil jeg puste normalt, sove tung, og derfor snorke høyt. Jeg vil jo ligge på oppvåkning før jeg trilles ned på rommet. Av alle ting så er det dette med snorkingen som opptar meg. Kanskje en mental strategi for å fokusere mindre på selve operasjonen? Anonymkode: 5c5ae...ec4 1
tånegla Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden Du skal bare drite i det. Snorker du så snorker du. Det er faktisk verre med dem som snakker i telefonen (på høytaler) i løpet av dagen. Jeg har ligget på 4 mannsrom ganske ofte og snorking er det minste problemet. 1 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det vet Jeg. Men når de tar bort intuberingen vil jeg puste normalt, sove tung, og derfor snorke høyt. Jeg vil jo ligge på oppvåkning før jeg trilles ned på rommet. Av alle ting så er det dette med snorkingen som opptar meg. Kanskje en mental strategi for å fokusere mindre på selve operasjonen? Anonymkode: 5c5ae...ec4 Det er de vant med, på lik linje med alt annet som er normalt med kroppen vår Kan godt være at det er som du selv sier- en strategi for ikke å fokusere så mye på selve operasjonen. Anonymkode: 0b4be...5b7 2
Leo Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det vet Jeg. Men når de tar bort intuberingen vil jeg puste normalt, sove tung, og derfor snorke høyt. Jeg vil jo ligge på oppvåkning før jeg trilles ned på rommet. Av alle ting så er det dette med snorkingen som opptar meg. Kanskje en mental strategi for å fokusere mindre på selve operasjonen? Anonymkode: 5c5ae...ec4 De gjør uansett ingenting med det (Og hva skulle de ha gjort så lenge de ikke har enkeltrom annet enn til de med helt spesielle behov ). Netter på sykehus er uansett ikke for sarte sjeler som må ha ro og stillhet for å få sove Det snorkes, nyses, hostes, fises, rapes, stønnes og ropes. Sånn er det bare. 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden Vet du hva, jeg hadde vært så real at jeg hadde kjøpt med en pakke ørepropper og sagt til sykepleieren at de må deles ut til medpasientene på rommet ditt, i tilfelle de ikke har på sykehuset. Utrolig kjipt å bli liggendes våken én hel natt når man ligger der syk. Anonymkode: 4f66f...e35 1 3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vet du hva, jeg hadde vært så real at jeg hadde kjøpt med en pakke ørepropper og sagt til sykepleieren at de må deles ut til medpasientene på rommet ditt, i tilfelle de ikke har på sykehuset. Utrolig kjipt å bli liggendes våken én hel natt når man ligger der syk. Anonymkode: 4f66f...e35 Har ikke sykehus sånt tilgjengelig? Noen har også øretelefoner Anonymkode: 5c5ae...ec4
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden Regner med at du har forsøkt snorkeskinne som du får kjøpt på apoteket? Det er helt jævlig med folk som snorker om natta, da hadde jeg ikke fått sovet et sekund selv. Anonymkode: bccb9...cf2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Regner med at du har forsøkt snorkeskinne som du får kjøpt på apoteket? Det er helt jævlig med folk som snorker om natta, da hadde jeg ikke fått sovet et sekund selv. Anonymkode: bccb9...cf2 Den bare ramler ut av munnen min Anonymkode: 5c5ae...ec4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå