AnonymBruker Skrevet 17. oktober #21 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinne 50 år som ser og oppfører seg 10-12 år yngre ut og mann 30 år som er moden for alderen på alle måter. Han vil ikke ha barn og begge vil ha et seriøst forhold. Hva er dine første tanker? Anonymkode: d869d...497 Æsj, du kunne vært moren hans! Anonymkode: 4278f...763 1 2
Nowayback Skrevet 17. oktober #22 Skrevet 17. oktober Det er vel umodent å oppføre seg som 10-12 år yngre enn man er.. 1
powerpuffen Skrevet 17. oktober #23 Skrevet 17. oktober Tenker at voksne mennesker må få lov til å gjøre det de vil. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #24 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, ikke egentlig. Eggene til kvinnen holder seg like godt uansett alder. Men sædcellenes kvalitet blir jo dårligere med årene... Han skal uansett ikke ha barn, så hva har det å si... Anonymkode: 95d72...451 Er det mulig🤯? Selv om du sov deg gjennom alle naturfagstimene på skolene er det noe du burde visst at ikke stemmer! Kvinner har jo en overgangsalder og hos kvinner som skal donere egg eller fryse ned egg er det en aldersgrense nettopp fordi egg-kvaliteten synker med alderen. Kvinner på 35+ har også økt risiko for abort og misdannelser hos foster. Anonymkode: 4278f...763 5 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #25 Skrevet 17. oktober Tenker bra for deg. Mann på 30 er en vinner fremfor en mann på 50 angående sex. Anonymkode: 86e74...b36 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #26 Skrevet 17. oktober Kvinner litt opp i årene er ofte tryggere på seksualiteten sin og kan få litt "overdrive" på sex-lysten sin jo nærmere de kommer overgangsalderen. Så sånn sett kan eldre kvinne/yngre mann funke veldig bra. Også er det jo helt individuelt om alt det andre også stemmer. Jeg ville vel tenkt "at hun orker", som i at hun har energi til det, men jeg er litt eldre og har absolutt ikke energi til noe forhold. Anonymkode: 6a152...754 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #27 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinne 50 år som ser og oppfører seg 10-12 år yngre ut og mann 30 år som er moden for alderen på alle måter. Han vil ikke ha barn og begge vil ha et seriøst forhold. Hva er dine første tanker? Anonymkode: d869d...497 Min tanke er at dere gjør som dere vil. Selv er jeg 47 og tenker at 30 blir for ungt. Men,det er meg. Det jeg tenker mest på er evt problemer i forhold til overgangsalder. Det kan ødelegge mye. Ikke sikkert man orker eller klarer sex,en gang. Anonymkode: ef0d9...534
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #28 Skrevet 17. oktober Jeg tenker en eller annen snørrunge har fått dilla på å poste rage baits om store aldersforskjeller om og om igjen 🙄 Anonymkode: dc076...fc3 1
Gammelsmurfen Skrevet 17. oktober #29 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinne 50 år som ser og oppfører seg 10-12 år yngre ut og mann 30 år som er moden for alderen på alle måter. Han vil ikke ha barn og begge vil ha et seriøst forhold. Hva er dine første tanker? Anonymkode: d869d...497 Basert på overskriften? 20.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #30 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kvinne 50 år som ser og oppfører seg 10-12 år yngre ut og mann 30 år som er moden for alderen på alle måter. Han vil ikke ha barn og begge vil ha et seriøst forhold. Hva er dine første tanker? Anonymkode: d869d...497 Kjør på jeg er 58 og har en på 40 som er betatt av meg som jeg har møtt noen ganger. Anonymkode: 351d0...097 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #31 Skrevet 17. oktober Tenker at det hadde vært bedre om mannen var 37 år gammel. Anonymkode: 67b6b...0d7 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #32 Skrevet 17. oktober Begge er myndige og villige. Så bra! Love is love is love. Anonymkode: e3b60...fbd 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #33 Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kvinne 50 år som ser og oppfører seg 10-12 år yngre ut og mann 30 år som er moden for alderen på alle måter. Han vil ikke ha barn og begge vil ha et seriøst forhold. Hva er dine første tanker? Anonymkode: d869d...497 Jeg tenker han har issues og du er umoden og utnytter han. Tenker altså det samme som jeg tenker om ungjenter og gamlinger. Og det der "moden for alderen" er jo akkurat det creeps sier til de unge for å få de til å føle seg spesielle. Sånn, det var mine første tanker. Mine andre tanker er at det er jævla ekkelt men han er i det minste i 30 åra så jeg håper han vet hva han gjør, å kaste bort gode år på gamlinger er ikke å anbefale. Anonymkode: 1480c...153 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #34 Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tenker han har issues og du er umoden og utnytter han. Tenker altså det samme som jeg tenker om ungjenter og gamlinger. Og det der "moden for alderen" er jo akkurat det creeps sier til de unge for å få de til å føle seg spesielle. Sånn, det var mine første tanker. Mine andre tanker er at det er jævla ekkelt men han er i det minste i 30 åra så jeg håper han vet hva han gjør, å kaste bort gode år på gamlinger er ikke å anbefale. Anonymkode: 1480c...153 Tenker at dette er umodne tanker. Det er ikke alle voksne som ønsker å utnytte andre!! Av og til så kan faktisk ekte tiltrekning oppstå uavhengig av alder. Uten at man vil utnytte andre av den grunn! Dessuten er vedkommende 30 år og voksen. Han vet da hva han driver med. Når man er voksen, så blir skillet mindre. Jeg jobber med mennesker og ser ofte yngre som faktisk er mye mer modne enn godt voksne. Det er ikke alltid at de eldste er de klokeste for å si det sånn. Anonymkode: 55b3a...e3e 3
Bælfeit Skrevet 18. oktober #35 Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva er dine første tanker?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #36 Skrevet 18. oktober Nowayback skrev (8 timer siden): Det er vel umodent å oppføre seg som 10-12 år yngre enn man er.. Hva er forskjell i oppførsel på en 40-åring og en 50-åring? Anonymkode: a0883...dcc 1 1
Amantha Skrevet 18. oktober #37 Skrevet 18. oktober Like mye som jeg bryr meg om en 50-årig mann med ei på 30.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #38 Skrevet 18. oktober Jeg er på din alder..Jeg har hatt mange rundt 30-36 som har vært interesser i noe. Jeg ville aldri ha turt å date noen så ung. Ville vært bekymret for at jeg blir eldre og mindre fysisk attraktiv med tiden, så vil han bare finne ei ny etterhvert. Eller jeg må begynne med kirurgi. Hadde også en 32 åring som ville veldig date meg masse, han var veldig overvektig. Veldog bra person ellers og veldig pen. Men jeg tenkte sex blir ikke så enkelt eller bra. Jeg vet innerst inne at hadde han klart å bli kvitt overvekten, ville han ha vært populær fordi han er pen, har bra personlighet og har stabil økonomi på pluss siden. Så hvis han ikke hadde disse eksta kiloene ville han sikkert aldri ha datet noen på 50. Hvis det er det jeg tenker på som sann forelskelse ville jeg gått for det og ikke hengt meg opp i alder. Men jeg tror en ordentlig forelskelse holdes borte for min del automatisk, når jeg tenker " han er for ung for meg, dette vil aldri ende bra". Anonymkode: 56b54...bf8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #39 Skrevet 18. oktober Opplever mange menn i den alderen som vil date. Er ikke naiv. Tenker 99% av dem kun vil ha sex. Jeg ville nok tenkt 10-12 år på noe som er seriøst. Handler en del om hvor man er livet, men for all del. Er det kjærlighet fra begge så kjør på? Anonymkode: f8670...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #40 Skrevet 26. oktober Jeg har jo hørt om større aldersforskjeller en dette før.. og jeg har selv hatt en kort flørt med noen som var 20 år yngre for mange år siden.. Det var en veldig fin opplevelse...Han var en utrolig kjekk og snill ung mann.. som jeg er glad jeg ble kjent med.. og en av de beste sexuelle opplevelsene jeg har hatt i mitt liv faktisk... Nå er jeg snart 60 og det var vel rundt 10 år siden jeg hadde den flørten.. Jeg fortalte det aldri til noen.. siden jeg var redd for å bli dømt.. Så tror ikke dette er uvanlig.. Men kanskje ikke noe folk prater om.. På grunn av stigma.. Anonymkode: 23c50...256 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå