missLynch Skrevet 8 timer siden #41 Skrevet 8 timer siden Titanic Ibelin Brokeback Mountain Dancer in the dark Breaking the waves
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #42 Skrevet 8 timer siden Serien One Day på Netflix Både jeg og mannen gråt og var helt satt ut i er par dager 😂 Vi binga serien og ble veldig involvert kan du si. Ellers gråter jeg av The family stone hvert år Anonymkode: bf202...6ac
LilleMy_09 Skrevet 6 timer siden #43 Skrevet 6 timer siden Ytterst sjelden jeg tar til tårene av film/tv, er noen filmer/serier som jeg har blitt rørt av er: - Ibelin - Løvenes Konge (animasjonsfilmen) - Team Pølsa - Special Victims unit, sesong 19, episode 13
Gnå Skrevet 6 timer siden #44 Skrevet 6 timer siden Løvenes konge: Når Mufasa dør og Simba er igjen alene i kløfta 🥺 Love Actually: Den scenen der Emma Thompson må gå på rommet og gråte litt når hun får Joni Mitchell-platen av mannen sin. Og kanskje aller mest når hun tørker tårene og går tilbake til familien. Judging Amy: Når hunden til Maxine dør.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #45 Skrevet 6 timer siden Keith fra 2008. Sikkert ganske ukjent, men var passe knust etter den. Pleier vanligvis ikke å synes triste ting er så trist, men blir mer rørt av glade ting som gjennforening osv. Anonymkode: 2edef...2e2
Jodaneida Skrevet 1 time siden #46 Skrevet 1 time siden Gråter ekstremt sjelden av tv. Men episode 3 av Last of Us…!
visp Skrevet 1 time siden #47 Skrevet 1 time siden Etter bryllupet, Lion og Ibelin... der gråter jeg meg gjennom hele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå