Gå til innhold

Hvilken film eller episode har du grint mest av?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som voksen:

Grave of the fireflies.

Lilja4Ever.

Som barn:

My girl.

Lillefot og venne hans: Når moren dør.

Anonymkode: 3c3f0...b8c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg griner av det meste med litt trist handling, og med den rette musikken til. En jeg definitivt har grått av, er Titanic.

Anonymkode: af4bd...650

Skrevet

"The black stallion returns", hvor han valgte å slippe hingsten fri igjen etter at de hadde knyttet et sterkt bånd etter en båtbrann hvor de havnet på en øde øy sammen i den første filmen. Dette var filmer som betydde mye for meg i barndommen.

Skrevet

Gråter alltid når jeg ser Gladiatoren i den scenen der de gjør ære på Maximus etter at han er død. Den stemninga og musikken 😭💔

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg vurderer ikke slikt i tårer, men den filmen som har rørt meg mest er Ibelin. Som gamer er det så gjenkjennbart, vakkert og ekte. Ibelin var ikke unik, men han har gjort en unik figur når det gjelder å vise hvor tett, ekte og kjærlig gamingmiljøer er. Fred, kjærlighet og den største respekt for hans minne❤️

Endret av Macro
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

The rabbit proof fence, den er ekstra trist fordi det er en sand historie, men også en utrolig bra film! 

Anonymkode: b376f...c9d

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (3 minutter siden):

Jeg vurderer ikke slikt i tårer, men den filmen som har rørt meg mest er Ibelin. Som gamer er det så gjenkjennbart, vakkert og ekte. Ibelin var ikke unik, men han har gjort en unik figur når det gjelder å vise hvor tett, ekte og kjærlig gamingmiljøer er. Fred, kjærlighet og den største respekt for hans minne❤️

Jeg har den liggende, men jeg klarer ikke finne en god tid å se den på, fordi jeg vet på forhånd at jeg kommer til å bli helt ødelagt.

Anonymkode: bde55...125

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har den liggende, men jeg klarer ikke finne en god tid å se den på, fordi jeg vet på forhånd at jeg kommer til å bli helt ødelagt.

Anonymkode: bde55...125

Hva er en god tid? Vi tok det en rolig fredagskveld der vi kunne pause underveis når vi eller den ene fikk en reaksjon. Tok oss 4-5 timer å se filmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...