Gå til innhold

Hvilken film eller episode har du grint mest av?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

❤️

Anonymkode: adf23...24d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaiana. Når hun finner Mother volcano🥹🥲 ah. Slår aldri feil. 

Downton Abby, når Sybil dør. 

House MD. Scenen der han mister en kvinnelig pasient som har ligget lenge i en bygningskollaps med knusningsydrom, må amputerer beinet og dør selv om hun blir reddet. 

Slutten på filmen «All of us strangers». Kjørte hjem etter kino, tar 30 min, og tuta hele jævla vegen… 😭 den tror jeg aldri jeg vil se igjen. Helt fantastisk fin og trist film. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Av alle filmer jeg har sett opp gjennom livet tror jeg det er «Paraplyene i Cherbourg». Den slutten….

Anonymkode: 5a450...baa

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Finding Neverland, Jesus, Josef, Maria og alle dyrene i stallen - den slutten griner jeg altså så mye av!!!!!! 😭

Jeg blir også ordentlig ekte trist når Ms McClusky dør i Frustrerte Fruer! 😭 

Anonymkode: 4d30d...55b

AnonymBruker
Skrevet

Ally McBeal - Billy Thomas passed away 😭 

Anonymkode: f4a21...c79

AnonymBruker
Skrevet

Shawshank Redemption, når den eldre mannen slipper ut av fengselet og tar livet sitt 🥺

Anonymkode: cdd7b...5bc

AnonymBruker
Skrevet

Million Dollar Baby. Og det var ikke bare meg, folk rundt omkring i kinosalen hulket. En fars kjærlighet er spesiell.

Anonymkode: f7312...9d1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg, meg og Irene. 
Lo så jeg grein, fy flate så morsom 

Anonymkode: ce8c7...e39

AnonymBruker
Skrevet

A mouthful of air

Tristeste filmen med fokus på fødselsdepresjon. 

Anonymkode: 9e1c6...b98

Skrevet

Filmene: Den grønne mil ❤️ The orpanage.

Ser Disneys Coco hvert år på halloween, gråter hver gang. Men den er fin også, ikke bare trist. 

Skrevet

Downton Abby, Sybils død.

Call the Midwife, Barbaras død.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Grått*

Anonymkode: 9a8ad...155

Skrevet

Beverly Hills 90210 - One wedding and a funeral.

På 2:00 i dette klippet under her, må jeg innrømme at det  kom det fram noen tårer (men det er også eneste gangen jeg har vært litt emosjonell pga en tv-serie).

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

marley and me

Anonymkode: 93711...a17

AnonymBruker
Skrevet

titanic

AnonymBruker
Skrevet

Apollo 13.

Når astronautene svarer at alt er OK, og kontrolsenteret begynner å juble av lettelse.

Anonymkode: bde55...125

Skrevet

Når Mark Green dør i ER

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gråt fra start til slutt da jeg så Irmelin. 

Og Lion. Min favorittfilm. Hulkgråter av slutten.. 

Anonymkode: 45108...e29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var veldig ung, og så Greys..ble helt sjokket når 007 døde, og gråt mine modige tårer. Kjenner jeg fortsatt blir rørt når jeg ser klipp av scenen hvor de forstår hvem den ukjente pasienten er. 

Ellers hulket jeg da jeg så Lion King første gang. Musikken, stemningen, den såre stemmen til Simba, og sjokket over at noen kunne utsette den lille uskyldige løven for noe så fælt..

I voksen alder må det være Shameless (USA), The green mile, Utøya filmen (det brast fullstendig da filmen var slutt og det ble spilt av hyl og gråt fra de overlevende..kinosalen var så rolig at man kunne høre en knappenål falle..etterhvert hørte man hørte kun folk som gråt i salen..jeg klarte ikke å stoppe før etter 1 time..det er noe med å høre desperate barn..fy faen). 
Ellers gjorde Titanic inntrykk da jeg så den med det ene barnet mitt - å se et barn forstå at ikke alle mennesker er like mye verdt i visse settinger - og deretter se barnet briste i gråt av sinne over urettferdigheten i verden..da gråt jeg jeg også..så satt vi der og holdt rundt hverandre mens vi forbannet verden 😂 Vi snakker fortsatt om det 😂 
Jeg sliter med å holde tilbake tårene når jeg ser barn reagere..en gang måtte vi ut av kinosalen da vi så Dragetreneren - fordi vi nettop hadde mistet et nært familiemedlem..vi tok opp nesten en hel rekke i kinosalen - og hele rekken måtte reise seg opp og gå, fordi barna gråt hysterisk da faren i filmen døde - fordi det minnet dem om sorgen de selv bar på..hele rekka gråt sammen med barna - så da endte det opp med at hele rekken bare måtte forlate salen. 

Anonymkode: 599f7...26f

• Liker 1
Skrevet
Ramsay Street skrev (44 minutter siden):

Beverly Hills 90210 - One wedding and a funeral.

På 2:00 i dette klippet under her, må jeg innrømme at det  kom det fram noen tårer (men det er også eneste gangen jeg har vært litt emosjonell pga en tv-serie).

Den scenen fikk fram tårene hos meg også 💔

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

marley and me

Samme her. Spesielt slutten, når Marley måtte avlives. Fikk minner tilbake til når jeg måtte avlive min første hund 😥

Husker at jeg så den med en venninne første gang og klarte ikke å holde tårene tilbake 😥

Det skal vel egentlig være en komedie, men den har et par triste scener 💔

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...