Gå til innhold

Møtte en mann på ferie en plass som er kjent for å ha sin andel av "ferieflørtere" og muligens noen scammere. Nå har det gått 4 måneder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han var nokså flørtete og litt pågående i starten(uten at det ble oppfattet som ubehagelig) og jeg tenkte ganske kjapt at dette renner ut i sanden så fort jeg reiser hjem(vi lå ikke sammen, kysset knapt, møttes ganske sent i ferien min) og at hvis det ble forsøkt scamming eller spørsmål om penger kom han til å gi opp ganske kjapt ettersom jeg har en helt alminnelig inntekt og aldri har tenkt å sende penger uansett. Jeg har generelt sett bydd på veldig lite, sendt et par selfies, aldri sent avkledde bilder og egentlig vært veldig vanskelig å sjarmere.

Mannen har aldri nevnt penger eller fortalt absurde historier som kan tyde på svindel og har tilsynelatende fortsatt interessen til tross for litt labert engasjement fra min side. Kan dette tyde på at han er genuint interessert? Han har fast jobb og eier egen leilighet og lever absolutt ikke i elendighet selv om landet han kommer fra blir regnet som relativt fattig. Han er 32 og jeg er 29 så aldersforskjellen er helt innafor sånn sett. Kan det tyde på at han er seriøs? Jeg tenker jo at folk med uærlige hensikter ikke gidder å spille særlig lenge hvis de ser at det blir vanskelig. Eller...?

Anonymkode: 6f020...e2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du tror scammere ikke er villige å investere mange år på et offer så gjett igjen.

Anonymkode: 8876d...fce

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg tenker jo at folk med uærlige hensikter ikke gidder å spille særlig lenge hvis de ser at det blir vanskelig. Eller...?

Dem kan spille "The long game"
Dem kan holde deg på kroken i et år eller to før dem napper.
Svindlerne har lært at dem må gjøre det.
Er ikke så mange man kan nappe på en uke eller tre.

Det kan være han har ærlige hensikter.
Men for å være seriøs, så tviler jeg på at det er det.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han kan være ute etter å flytte til Norge og, det er lettest med en dame her. 

Anonymkode: 17219...d17

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om du tror scammere ikke er villige å investere mange år på et offer så gjett igjen.

Anonymkode: 8876d...fce

Host dundar hosthost

Anonymkode: aefbd...b62

• Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Han kan også være en ærlig og skikkelig fyr. Det vet du ikke.

Anonymkode: b59ff...2ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tenker jo at folk med uærlige hensikter ikke gidder å spille særlig lenge hvis de ser at det blir vanskelig.

det koster ham ingenting å holde kontakten ved like. Han kan bruke dine selfies i falske profiler. Han får hele tiden små informasjonsbiter om hvem du er, hva du driver med, detaljer om livet ditt og din person. Og etter lang tid så går du i fellen, og tenker at "når han har holdt kontakten sååå lenge, må det jo være drømmeprinsen". 

Anonymkode: 3556b...8e9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du burde slutte å sende bilder umiddelbart. Alt du sender kan han misbruke.

Syns du skal være veldig forsiktig. 

Anonymkode: 846bc...173

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...