AnonymBruker Skrevet 17. oktober #21 Skrevet 17. oktober Jeg er kjempeglad i sminke. Elsker å handle sminke, sminke meg selv og bruke tiden på det. Kunne ikke tenkt meg å droppe sminke. Anonymkode: 94e33...026 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #22 Skrevet 17. oktober Jeg går ikke på Kiwi lørdags morgen klokken 7 engang uten sminke 😄 Uten sminke syns jeg selv at jeg ser nesten syk ut. Er lys i hud og hår. Anonymkode: a506c...f83
Uanonym bruker Skrevet 17. oktober #23 Skrevet 17. oktober (endret) Jeg synes ikke det er fargen på hår som avgjør hvorvidt noen er pen. Har man pene ansiktstrekk, er man pen uansett om hodehår/bryn/vipper er lysblonde eller sorte. Å gå uten sminke er en vanesak. Jeg er brunette og bruker ikke sminke til hverdags. Endret 17. oktober av Uanonym bruker
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #24 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg går ikke på Kiwi lørdags morgen klokken 7 engang uten sminke 😄 Uten sminke syns jeg selv at jeg ser nesten syk ut. Er lys i hud og hår. Anonymkode: a506c...f83 Synes du selv, ja. Antakelig fordi du er vant til å se deg selv med sminke. Hvis du gikk uten sminke og traff en person som aldri hadde sett deg før, tror du vedkommende hadde tenkt at du så syk ut? Anonymkode: 50f4f...ee6 1
Bælfeit Skrevet 18. oktober #25 Skrevet 18. oktober De peneste damene er de som slipper å sminke seg.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #26 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 19.23): Jeg går ikke på Kiwi lørdags morgen klokken 7 engang uten sminke 😄 Uten sminke syns jeg selv at jeg ser nesten syk ut. Er lys i hud og hår. Anonymkode: a506c...f83 Tror jeg mest er i hodet ditt. Flust avenn med lys hud og lyse vipper, aldri tenkt de ser syke ut🤣 Anonymkode: 580dc...7ce
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #27 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tror jeg mest er i hodet ditt. Flust avenn med lys hud og lyse vipper, aldri tenkt de ser syke ut🤣 Anonymkode: 580dc...7ce Hva betyr det? Anonymkode: 2898c...8a8
Uanonym bruker Skrevet 21. oktober #28 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva betyr det? Anonymkode: 2898c...8a8 Sikkert "flust av venner" (mange venner).
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #29 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva betyr det? Anonymkode: 2898c...8a8 Menn mente jeg. Flust av menn med blondt hår ingen tenker er utvaska i ansiktet. Synes det er kjempefint med blonde vipper og bryn. På begge kjønn. Anonymkode: 580dc...7ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå