Ekko jenta Skrevet fredag kl. 12:22 #1 Skrevet fredag kl. 12:22 Hei. Jeg har fått inntrykk av at switch er en konsoll som passer godt til barn. Så er det noe jeg lurer på angående dette nå når juletider kommer. Dere foreldre som har kjøpt switch til barna, kommer dere til å kjøpe en switch 2 til dem med de prisene som er i dag? Konsollen koster 6290-7000kr og spillene ligger på 800-900kr stykke. Er ikke dette litt dyrt å gi til barn i gave? evt hva annet går dere for? Pc? Nettbrett? Sportsutstyr? Eller klubb utgifter istedenfor? Annet?
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:27 #2 Skrevet fredag kl. 12:27 Ikke ennå, men den dagen det nye Zelda lanseres har man ikke noe valg😂 Anonymkode: 7665d...f97
Ekko jenta Skrevet fredag kl. 17:23 Forfatter #3 Skrevet fredag kl. 17:23 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke ennå, men den dagen det nye Zelda lanseres har man ikke noe valg😂 Anonymkode: 7665d...f97 😂 men er det ikke litt feil å kjøpe noe så dyrt?
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:36 #4 Skrevet fredag kl. 17:36 Nope. Ikke pga. kostnaden i seg selv, men fordi jeg ikke syntes det er verdt det for en håndkonsoll. Nå har ikke ungene her i hus ønsket seg Nintendo Switch 2 heller, men hvis det hadde stått øverst på ønskelista så hadde de vel sikkert fått (yngste har aldri en gang spilt på sin «vanlige» Switch, så den er helt ubrukt), men det er ikke noe jeg kjøper uoppfordret (har dog kjøpt både PS5, bærbare PC’er og TV’er til barna uten at det sto på ønskelista, så det er ikke sånn at prisen er avskrekkende. Kun pris vs. hva man faktisk får) Anonymkode: dffd6...d86
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:38 #5 Skrevet fredag kl. 17:38 Her fikk sønnen min switch til jul da den kom. Men når 2 kom, så var han 18 år, og kjøpte den selv. Anonymkode: 8ae37...101
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:39 #6 Skrevet fredag kl. 17:39 Kommer ikke til å gjøre det nei. Nå er ungen blitt 15 år, så om der er et ønske om switch 2 må hun kjøpe det selv. Anonymkode: 4d0fa...3d3 2
BobbySocks Skrevet fredag kl. 17:42 #7 Skrevet fredag kl. 17:42 Vi har den første, den er lite brukt. Så nei. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:07 #8 Skrevet lørdag kl. 08:07 Jeg vurderer det. Switchen vår blir mye brukt. Det som er dumt er at det er få aktuelle spill til 2 ennå. Barnet har dessuten bursdag rett før jul, slik at vi kan kombinere jul- og bursdagsgave. Men vi har ikke bestemt oss, jeg heller mot ja, mens mannen min heller mot nei. Anonymkode: 60fad...d05 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:20 #9 Skrevet lørdag kl. 16:20 Her foretrakk barna stasjonær spill pc så det er det de har nå. Har en gammel nintedo wii og en ps4 som har blitt minimalt brukt. Anonymkode: 719f9...553 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:28 #10 Skrevet lørdag kl. 23:28 Ekko jenta skrev (På 17.10.2025 den 19.23): 😂 men er det ikke litt feil å kjøpe noe så dyrt? Meh. Jeg kjøper den til meg selv🤭 Anonymkode: 7665d...f97
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:07 #11 Skrevet mandag kl. 11:07 Nei. De yngste klarer seg fint med forrige generasjon, og tenåringene er lei av Nintendo og spiller på PS5 og PC. Anonymkode: 35a78...140 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå