Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Støydempende headset

Min nye deilig hodepute

Morgenkåpa mi

Anonymkode: 5ea29...39a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 piggjoggesko

Fatter ikke hvordan jeg klarte meg uten dette i mange år, har utejobb, og da jeg om vinteren før måtte jobbe på ca 70 prosent av sommerkapasitet, klarer jeg nå ca 95 prosent av farten da det er snøfritt. 

2 VHS spiller

Vi hadde ikke videospiller da jeg vokste opp, og hadde spurt foreldrene mine om vi kunne kjøpe en. Faren min sa at jeg kunne tjene egne penger så jeg kunne kjøpe det selv. Så dagen før påsken i 1994 kjøpte jeg en for den første lønna mi som avisbud. Den kosta 2995, og jeg leide filmer og så på video hele den påsken.

3 bok om fotball (rothmans football yearbook 1995/96)

Boka som gjorde meg til den jeg er idag, 1056 sider med statistikk om engelsk ligafotball fikk øyene mine opp for idrettsstatistikk og historie. Har kjøpt alle før og siden, og nå nesten 30 år etter har jeg en egen leilighet stappa full med et bibliotek med ca 6000 (6228 for å være eksakt) bøker om idrett. Og flere skal det bli 😀 

Gudene må vite hvor mye jeg har brukt på det...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
piggrokken skrev (2 minutter siden):

1 piggjoggesko

Fatter ikke hvordan jeg klarte meg uten dette i mange år, har utejobb, og da jeg om vinteren før måtte jobbe på ca 70 prosent av sommerkapasitet, klarer jeg nå ca 95 prosent av farten da det er snøfritt. 

2 VHS spiller

Vi hadde ikke videospiller da jeg vokste opp, og hadde spurt foreldrene mine om vi kunne kjøpe en. Faren min sa at jeg kunne tjene egne penger så jeg kunne kjøpe det selv. Så dagen før påsken i 1994 kjøpte jeg en for den første lønna mi som avisbud. Den kosta 2995, og jeg leide filmer og så på video hele den påsken.

3 bok om fotball (rothmans football yearbook 1995/96)

Boka som gjorde meg til den jeg er idag, 1056 sider med statistikk om engelsk ligafotball fikk øyene mine opp for idrettsstatistikk og historie. Har kjøpt alle før og siden, og nå nesten 30 år etter har jeg en egen leilighet stappa full med et bibliotek med ca 6000 (6228 for å være eksakt) bøker om idrett. Og flere skal det bli 😀 

Gudene må vite hvor mye jeg har brukt på det...

Og hven er du i dag, som boka gjorde deg til?

Anonymkode: 409f3...1a4

AnonymBruker
Skrevet

Hundene mine

Leiligheten min

Robotstøvsugere

Hengestol for to

Mobilen min

Anonymkode: 9a211...310

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det siste året:

Robotstøvsuger/vask av god kvalitet

Maskin til fotmassasje (er i daglig bruk)

Anonymkode: 72aee...96f

Kan jeg spørre hvilken fotmassasjemaskin?

Anonymkode: 4545c...44e

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og hven er du i dag, som boka gjorde deg til?

Anonymkode: 409f3...1a4

Vel, det ble min store hobby og interesse, det jeg bruker 80 prosent av fritida på.

Uten boka hadde jeg kanskje hatt en helt annen interesse i livet, men det var da jeg leste boka og fant ut at min idrettsinteresse til da var bare å skrape overflaten iforhold til andre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 23.54):

Hvilke type kjørehansker har du?

Anonymkode: 3846f...2d4

Oh, måtte dypdykke litt ned i gamle ordrebekreftelser. 

Jeg har disse til vinteren, de er helt nydelige og sitter godt på rattet uten å klistre seg fast: https://www.bagorama.no/article/damehanske-lammeskinn-ullfor-70918007?attr1_id=12

Til sommeren så foretrekker jeg av denne typen: https://hanske-hallen.no/produkt/https-hanske-hallen-no-produktkategori-hansker/kjorehansker/dame-kjorehansker-lam-2-197/

De klassiske kjørehanskene til sommer kommer også i f.eks hjorteskinn eller villsvin, har ikke fått testet noen andre en lammeskinn men er godt fornøyd med de. 

Skrevet

Engangssum til Dyrebeskyttelsen for den utrolig gode katta vi fikk hentet derfra

Abonnementet på Tv2 Play Sport

Randonee-skiene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...