AnonymBruker Skrevet i går, 10:50 #1 Skrevet i går, 10:50 Hva er de tre beste tingene du har kjøpt? ☺️ Kan gjerne være noe som gir deg bedre livsklavitet og glede. Tre ting jeg har kjøpt som jeg elsker: 1. Wake up light (har virkelig forandret livet mitt å våkne av lys og ikke alarm!) 2. Smoothiemaskin (får meg til å få i meg mer frukt og grønnsaker) 3. Hvit lukseriøs badekåpe + badetøfler (får en følelse av luksus i hverdagen hver gang jeg bruker det, litt som å være på ferie hjemme) Anonymkode: 3515b...bf3 2
AnonymBruker Skrevet i går, 10:56 #2 Skrevet i går, 10:56 1. Henson Shaving Razor 2. batteridreven muttertrekker for dekkskift 3. Bambolab 3Dprinter. (mye glede av den) Anonymkode: fb38e...c6f 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:01 #3 Skrevet i går, 11:01 1. Bose støydempende hodetelefoner. Bruker de ihjel og erstatter de på dagen når de ryker. 2. Varmelaken i senga. Fantastisk for meg som alltid er kald på føttene når jeg legger meg. 3. Lesebrettet har jeg også mye glede av. Syns så klart det er enormt praktisk å ha vannkoker, stavmikser, brødrister osv osv, men det er jo litt kjedelig å svare. Anonymkode: b81ac...85b 2
senior Skrevet i går, 11:02 #4 Skrevet i går, 11:02 Min første PC - XT-klone på 80-tallet med 5 MB harddisk Bil til kona Plan- og tykkelseshøvel til snekkerboden 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:03 #5 Skrevet i går, 11:03 Desidert 1. plass: robotstøvsuger. 2. Sykkelen min. 3. Airpods. Har flere par 😅 Anonymkode: 1bbf1...b4e 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:12 #6 Skrevet i går, 11:12 For et par år siden bestemte jeg meg for å redusere scrolling og TV og bytte ut dette med lesing og lydbok. Jeg kjøpte meg Kindle og abonnement på lydbok-app. Jeg har en travel hverdag med barn og jobb, men får lest/hørt litt mer enn 30 bøker i året og jeg er fornøyd med det. Veldig koselig hobby. Anonymkode: fa56d...213 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:15 #7 Skrevet i går, 11:15 Det aller beste må være bilen og senga mi. Kaffetrakteren tror jeg må komme inn på en tredjeplass her, den gir meg mye av både livskvalitet og glede😅 Anonymkode: 3846f...2d4 2
Mardina Skrevet i går, 11:20 #8 Skrevet i går, 11:20 (endret) - Elbilen min - Bærbar pc - Kjøkkenmaskinen (selv om jeg strengt tatt fikk den i gave) Endret i går, 11:38 av Mardina 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:20 #9 Skrevet i går, 11:20 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Desidert 1. plass: robotstøvsuger. 2. Sykkelen min. 3. Airpods. Har flere par 😅 Anonymkode: 1bbf1...b4e Samme her 🤩 Elsykkel da. Anonymkode: f096d...832 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:32 #10 Skrevet i går, 11:32 Det beste og mest praktiske (som jeg har tenkt "hvorfor kjøpte jeg ikke dette før?" om) er robotstøvsuger med moppefunksjon. Andre ting er en kraftig pc for gaming/foto/video, gode hodetelefoner og et systemkamera av høy kvalitet. Til slutt, ikke noe jeg har kjøpt men fått i gave (og ville kjøpt selv hvis ikke) - kjøkkenmaskin. Fikk en kenwood av svigermor for 13-14 år siden. Still going strong, brukes nesten hver dag, inkludert mye ekstrautstyr. Anonymkode: 898fc...9ef 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:37 #11 Skrevet i går, 11:37 Nespressomaskin (joda, jeg vet det både bidrar til forsøpling og at det finnes bedre kaffe, men den er en life-saver) Elsykkel Favoritt-kruset mitt (fordi jeg blir så ekstremt glad av å se det) Anonymkode: 440ed...6cb 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:47 #12 Skrevet i går, 11:47 Den første PC-en min. Den tredje PC-en min. Våre gifteringer. I den rekkefølgen. 😆 Anonymkode: af37b...f65 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:49 #13 Skrevet i går, 11:49 Hestene mine Min nye Gaggia Classic kaffemaskin iPaden min Anonymkode: ebc40...779 2
Evot_i_skogen Skrevet i går, 11:51 #14 Skrevet i går, 11:51 Badstue, beste kjøpet noensinne. Tempur madrass til sengen, dyrt men verdt det. Varme kjørehansker til vinterbilen uten rattvarme 🤣 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:54 #15 Skrevet i går, 11:54 Bilen min etter å ha vært uten i mange år. Alle reisene mine. Sitter igjen med mange minner. Oppvaskmaskin. Måtte bytte kjøkken for å ha plass til en. Anonymkode: 0f466...1d1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:20 #16 Skrevet i går, 12:20 Støydempende headset, robotstøvsuger og elsykkel. Men den elektriske tannbørsten, smartkontakt, varmeteppe og gode joggesko er også høyt oppe på lista. Anonymkode: c997b...9df 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:35 #18 Skrevet i går, 12:35 Støydempende headset Kullsyremaskin Flawless (som er en barbermaskin for oss kvinner som har hår i ansiktet 😉 ) Anonymkode: 8d15b...f38 1
AnonymBruker Skrevet i går, 20:09 #19 Skrevet i går, 20:09 1: Hunden 2: Armbåndsur type Rolex 3: Robotstøvsuger Anonymkode: c2387...856 1
Rødvinsfilosofen Skrevet i går, 21:49 #20 Skrevet i går, 21:49 I tilfeldig rekkefølge: - Betalte elektriker for å henge opp lamper - Kjøper vindusvask og vask av bad - Kashmirgensere - Laaang mobillader - Dekkskift - Sushi Beste gratis-ting som jeg har stor glede av: - Gratis lånekort på Biblioteket Låner bøker, kan bestille bøker fra rare/smale forlag fra bibliotek langt unna. Får tilgang til en hel haug av gratis apper, som gir tilgang til gratis aviser, lydbøker, osv. Neste år blir jeg å investere mer i trening, fysio, PT, et cetera. Kanskje hive meg på matkasse-trenden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå