AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Hva er de tre beste tingene du har kjøpt? ☺️ Kan gjerne være noe som gir deg bedre livsklavitet og glede. Tre ting jeg har kjøpt som jeg elsker: 1. Wake up light (har virkelig forandret livet mitt å våkne av lys og ikke alarm!) 2. Smoothiemaskin (får meg til å få i meg mer frukt og grønnsaker) 3. Hvit lukseriøs badekåpe + badetøfler (får en følelse av luksus i hverdagen hver gang jeg bruker det, litt som å være på ferie hjemme) Anonymkode: 3515b...bf3 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden 1. Henson Shaving Razor 2. batteridreven muttertrekker for dekkskift 3. Bambolab 3Dprinter. (mye glede av den) Anonymkode: fb38e...c6f 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden 1. Bose støydempende hodetelefoner. Bruker de ihjel og erstatter de på dagen når de ryker. 2. Varmelaken i senga. Fantastisk for meg som alltid er kald på føttene når jeg legger meg. 3. Lesebrettet har jeg også mye glede av. Syns så klart det er enormt praktisk å ha vannkoker, stavmikser, brødrister osv osv, men det er jo litt kjedelig å svare. Anonymkode: b81ac...85b 2
senior Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden Min første PC - XT-klone på 80-tallet med 5 MB harddisk Bil til kona Plan- og tykkelseshøvel til snekkerboden 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Skrevet 20 timer siden Desidert 1. plass: robotstøvsuger. 2. Sykkelen min. 3. Airpods. Har flere par 😅 Anonymkode: 1bbf1...b4e 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden For et par år siden bestemte jeg meg for å redusere scrolling og TV og bytte ut dette med lesing og lydbok. Jeg kjøpte meg Kindle og abonnement på lydbok-app. Jeg har en travel hverdag med barn og jobb, men får lest/hørt litt mer enn 30 bøker i året og jeg er fornøyd med det. Veldig koselig hobby. Anonymkode: fa56d...213 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden Det aller beste må være bilen og senga mi. Kaffetrakteren tror jeg må komme inn på en tredjeplass her, den gir meg mye av både livskvalitet og glede😅 Anonymkode: 3846f...2d4 2
Mardina Skrevet 20 timer siden #8 Skrevet 20 timer siden (endret) - Elbilen min - Bærbar pc - Kjøkkenmaskinen (selv om jeg strengt tatt fikk den i gave) Endret 19 timer siden av Mardina 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Desidert 1. plass: robotstøvsuger. 2. Sykkelen min. 3. Airpods. Har flere par 😅 Anonymkode: 1bbf1...b4e Samme her 🤩 Elsykkel da. Anonymkode: f096d...832 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Skrevet 19 timer siden Det beste og mest praktiske (som jeg har tenkt "hvorfor kjøpte jeg ikke dette før?" om) er robotstøvsuger med moppefunksjon. Andre ting er en kraftig pc for gaming/foto/video, gode hodetelefoner og et systemkamera av høy kvalitet. Til slutt, ikke noe jeg har kjøpt men fått i gave (og ville kjøpt selv hvis ikke) - kjøkkenmaskin. Fikk en kenwood av svigermor for 13-14 år siden. Still going strong, brukes nesten hver dag, inkludert mye ekstrautstyr. Anonymkode: 898fc...9ef 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Skrevet 19 timer siden Nespressomaskin (joda, jeg vet det både bidrar til forsøpling og at det finnes bedre kaffe, men den er en life-saver) Elsykkel Favoritt-kruset mitt (fordi jeg blir så ekstremt glad av å se det) Anonymkode: 440ed...6cb 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Skrevet 19 timer siden Den første PC-en min. Den tredje PC-en min. Våre gifteringer. I den rekkefølgen. 😆 Anonymkode: af37b...f65 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Skrevet 19 timer siden Hestene mine Min nye Gaggia Classic kaffemaskin iPaden min Anonymkode: ebc40...779 2
Evot_i_skogen Skrevet 19 timer siden #14 Skrevet 19 timer siden Badstue, beste kjøpet noensinne. Tempur madrass til sengen, dyrt men verdt det. Varme kjørehansker til vinterbilen uten rattvarme 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #15 Skrevet 19 timer siden Bilen min etter å ha vært uten i mange år. Alle reisene mine. Sitter igjen med mange minner. Oppvaskmaskin. Måtte bytte kjøkken for å ha plass til en. Anonymkode: 0f466...1d1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Skrevet 19 timer siden Støydempende headset, robotstøvsuger og elsykkel. Men den elektriske tannbørsten, smartkontakt, varmeteppe og gode joggesko er også høyt oppe på lista. Anonymkode: c997b...9df
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #17 Skrevet 18 timer siden En lottokupong. Anonymkode: 409f3...1a4 4
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #18 Skrevet 18 timer siden Støydempende headset Kullsyremaskin Flawless (som er en barbermaskin for oss kvinner som har hår i ansiktet 😉 ) Anonymkode: 8d15b...f38
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Skrevet 11 timer siden 1: Hunden 2: Armbåndsur type Rolex 3: Robotstøvsuger Anonymkode: c2387...856
Rødvinsfilosofen Skrevet 9 timer siden #20 Skrevet 9 timer siden I tilfeldig rekkefølge: - Betalte elektriker for å henge opp lamper - Kjøper vindusvask og vask av bad - Kashmirgensere - Laaang mobillader - Dekkskift - Sushi Beste gratis-ting som jeg har stor glede av: - Gratis lånekort på Biblioteket Låner bøker, kan bestille bøker fra rare/smale forlag fra bibliotek langt unna. Får tilgang til en hel haug av gratis apper, som gir tilgang til gratis aviser, lydbøker, osv. Neste år blir jeg å investere mer i trening, fysio, PT, et cetera. Kanskje hive meg på matkasse-trenden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå