Gå til innhold

Hvor ligger du på spekteret av psykopati? (Test)

Fremhevede innlegg

Skrevet

9

Sylepleier.

(Savnet et alternativ hverken-eller. Fex i noen situasjoner freaker jeg ut, mens i andre holder hodet bemerkelsesverdig kaldt. Kommer an på hva det er.)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Men man kan jo like fallskjerm uten å være psykopat.

Anonymkode: 45472...7c0

Testen påstår heller ikke at man er psykopat om man liker å hoppe i fallskjerm. Du så score-systemet nedenfor?

Anonymkode: 16d32...0e1

• Nyttig 1
Skrevet

6 poeng - revisor/regnskapsfører

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mor fikk 28 poeng i mitt hode 😂 men hun elsker dyr og kunne aldri sett et skadet dyr lide. Og hun har aldri tatt en berg-og-dalbane. Rart at disse punktene skal bedømme. 

Men hun er notorisk utro, lyver, tråkker over andre, møter ikke opp på avtaler, liker hverken barn eller barnebarn, stjeler på butikken, kjører i fylla, tyr til vold om hun blir sint, bryter løfter osv. 

Jeg fikk selv 10 poeng fordi jeg elsker berg-og-dalbaner, er spontan og kjapp i avgjørelser og replikker. Lærer.

Anonymkode: 4d385...f1b

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Økonom og administrasjon. Jeg fikk 8. Jeg tar raske avgjørelser, og jeg kan holde hodet kaldt når andre går i frys. Jeg får midlertidig en kraftig reaksjon etterpå, men når det smeller, da står jeg i stormen. Jeg fikk poeng også på at andre har skylden; jeg planlegger så nøye, og er så ansvarlig med gjennomføring at det faktisk ofte er andre som tar ting mer på styrten som gjør at det skjærer seg... uten at det alltid er andre sin feil. 

Men jeg hater berg og dalbane, raske fart, og jeg kan ikke tråkke på andre, og jeg lurer aldri noen, heller motsatt- jeg får ikke sove om det ligger 1 krone feil et sted i regnskapet- så helt psykopat er jeg ikke. 

Anonymkode: fad17...eb8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

22, student..

Anonymkode: c0628...04f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk 13 poeng. Jobber i barnevernstjenesten :)

Anonymkode: dc637...22c

• Liker 1
Skrevet

10. Liker raske ting og berg- og dalbane, holder hodet kaldt, er overbevisende (men jeg gjør det til en win-win, ikke kun til fordel for meg). Fordi jeg planlegger en del, både hjemme og på jobb (der jeg også er veldig nøye) så er det ofte ikke min feil når noe går galt. 

Jobber med kvalitetssikring. 

• Liker 1
Skrevet

Disse ga meg en del plusspoeng. Endte på 9 poeng. 
Jeg er spontan, men ikke helt vill i fletta.

Jeg er veldig overbevisende, men får ikke alle til å gjøre som jeg vil likevel.

Jeg tar ofte raske avgjørelser, siden jeg er lærer

Jeg har lett for å holde hodet kaldt når andre knekker under press. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk seks poeng.

Er student bhglærer. 

• Liker 1
Skrevet

7

Denne testen er fullstendig verdiløs. Det er selvsagt ikke mulig å avdekke psykopati ved hjelp av 11 til dels ledende og dårlig formulerte spørsmål.

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for gjengivelse uten kilde.

veronica<3, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo mye tull. 

Anonymkode: 1722c...c04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

4, jeg kan være litt spontan og jeg har en til tider farlig jobb som du må ta kjappe avgjørelser i. 

Akuttpsykiatrisk avdeling.

Anonymkode: c158c...0d6

AnonymBruker
Skrevet

fattige 1 poeng haha

Anonymkode: ca5a0...dad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er jurist. Fikk 6 poeng. 

Anonymkode: 39939...5ea

Skrevet

1 poeng. Utdannet meg til sykepleier. Men er ufør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prosjektleder. Fikk 7. Er god på å overtale, men det gjelder gjerne folk jeg har på teamet mitt som jeg over tid har bygget et tillitsforhold til. Ellers er jeg ikke en som lett får folk med meg sånn ellers, hvis det er folk jeg ikke kjenner. Den var litt vanskelig å svare på. Er også glad i berg-og-dalbaner. 

Går ting feil i mine prosjekter, føler jeg alltid at det er min skyld og mitt ansvar som øverste ansvarlig. I kriser må jeg ta kjappe avgjørelser og holde hodet kaldt, men jeg har ingen illusjoner om at det er noe jeg er spesielt god på. Jeg liker best å ta avgjørelser på skikkelig beslutningsgrunnlag.

Anonymkode: 3a15a...cd7

AnonymBruker
Skrevet

11. Jobber med ungdommer.

Anonymkode: ed737...a69

AnonymBruker
Skrevet

3 poeng, er historiker og redaktør.

Anonymkode: b4cce...da3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...