AnonymBruker Skrevet 19. oktober #21 Skrevet 19. oktober Et tips når det gjelder barn er å gi de godteriet tidligere på dagen, så slipper de å friste de voksne på kvelden. Anonymkode: 4de6b...aca 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #22 Skrevet 19. oktober La barna og mannen ha sin snacks. Din vektnedgang skal ikke gjøre huset trist. Men gjør det til en vane å unne deg noe godt i helgen du også. Det er tusenvis av sunne og gode desserter (om det er det søte som frister mest). Hvis du unner deg noe godt på kveld i helg er det mindre sjanse du rører godteriet. Flere venner på slankeren lager seg svært kalorifattige sjokoladebakst og spiser lavkalori vanliljeis til for å nevne noe. En hel skål med det, da sprekker du ikke. Anonymkode: e251f...9d5 2
visp Skrevet 19. oktober #23 Skrevet 19. oktober Hvor mye går du ned i uka da? Hadde jeg måttet vært omringet av godis fra de andre, så tror jeg at jeg hadde knepet ned litt resten av uka og heller skeiet ut litt på lørdagen. Men om du lager deg en liten porsjon med pikekyss, av 2 eggehvitter og 100 g sukker, så er det ikke mer enn 390 kal. i sukkeret.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #24 Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 12.33): Ikke kjøp og ha i hus. Anonymkode: fb1b6...013 Går nødvendigvis ikke når det er flere i hus…. Anonymkode: add51...e2a 1
Soleil70 Skrevet 19. oktober #25 Skrevet 19. oktober Jeg er en smågodtspiser og kan spise store mengder, da snakker vi 500 gram. Men i det siste har jeg begynt å få ubehagelige fysiske reaksjoner på sukker og må prøve noe annet. I går spiste jeg to Kos sjokoladepudding eller karamellpudding, det fyller godt opp i magen og gir 400 kcal, mot 2000 som det ville vært med smågodtet mitt. Ellers en stor proteinbar, gir også 400 kcal.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #26 Skrevet 19. oktober Har du normal i nærheten? Kjøper poser med kalorifattig godteri der, 70 kalorier per pose. Posene er små, med selv om du bryter nedpå 3 poser i en smell så er det ikke mer enn 210 kalorier. Og da har du virkelig fått kjørt suget etter godteskåla. Tror forresten jeg har sett de posene (Pandy Candy) hos Coop obs også? Denne helga fant jeg også linsechips, 200 kalorier per pose. De var skikkelig gode, porøse ringer med godt krydder. Anonymkode: bb9ea...e4e 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #27 Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du normal i nærheten? Kjøper poser med kalorifattig godteri der, 70 kalorier per pose. Posene er små, med selv om du bryter nedpå 3 poser i en smell så er det ikke mer enn 210 kalorier. Og da har du virkelig fått kjørt suget etter godteskåla. Tror forresten jeg har sett de posene (Pandy Candy) hos Coop obs også? Denne helga fant jeg også linsechips, 200 kalorier per pose. De var skikkelig gode, porøse ringer med godt krydder. Anonymkode: bb9ea...e4e Altså - planlegg inn en utskeielse i helga, men velg varianter som gir begrensa kalorier. Og for meg er det veldig greit med mindre porsjonsposer, er det tomt så er det tomt liksom? Føler ikke at jeg må stoppe meg selv på viljestyrken. Og jeg får mer enn nok på de kaloriene jeg har planlagt til utskeielse når jeg velger kalorifattige alternativer. Føler ikke at jeg går glipp av noe. Anonymkode: bb9ea...e4e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå