Gjest Silje Skrevet 16. mars 2002 #1 Del Skrevet 16. mars 2002 Har endelig muligheten til å skaffe meg bærbar pc. Har mast på min mor i flere måneder (om ikke å si år), og nå ser det endelig ut til at hun gir etter. (Ganske enkelt: Hun trenger å jobbe med en oppgave på pcen - men den her hjemme er kun min, jeg okkuperer den stort sett hele tiden. Hvis hun skal få tilgang på denne, trenger jeg etannet sted å sitte - og da fant vi ut at en bærbar pc var løsningen ) Nå har jeg svært liten peiling på hva som er bra, med tanke på kvalitet og pris. Noen som har tips? Vil ha en maskin meg meget gode systemresurser - og et merke som er kjent for stabilitet! (mao. noe annet enn compaq ) Setter pris på veiledning her altså. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 16. mars 2002 #2 Del Skrevet 16. mars 2002 Kjenner noen som er fornøyde med denne: modell tr051no 10961 kroner http://www.ad.no/text/ibmthinkr30.htm IBM er kjent for å være stabile og gode PC er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly Skrevet 17. mars 2002 #3 Del Skrevet 17. mars 2002 IBM er den beste, men også en av de dyreste. Kvaliteten er topp. Men du var kanskje ute etter en billigere PC? Har hørt at Dell har greie bærbare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 17. mars 2002 #4 Del Skrevet 17. mars 2002 Tenkte på en pris mellom 15 og 20 000. IBM har jeg egentlig dårlige erfaringer med. Spessielt når det gjelder stasjonære pc-er. Men det er kanskje noe annet når vi kommer til de bærbare? Når det gjelder de stsjonære så holder jeg stor avstand fra disse merkene (IBM, Compaq, pacard bell etc) - har heller satset på å bygge min egen maskin. Men det blir visst litt verre å gjøre dette med de bærbare . Uanett, takk for de rådene jeg har fått, håper på flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 17. mars 2002 #5 Del Skrevet 17. mars 2002 IBM sine nyeste modeller er litt ustabile, i hvert fall er det erfaringene til meg og mine kolleger. Dog, ingen store problemer, bare at maskina har en tendens til å få "hikke" noen ganger. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 17. mars 2002 #6 Del Skrevet 17. mars 2002 http://www.telehuset.no har en fin en Tenker på Fujitsu-Siemens Armilo til 16000;-______ Hege(Misha) 1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-03-17 17:39 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 17. mars 2002 #7 Del Skrevet 17. mars 2002 Den så jo riktig lekker ut, Hege! Takk, takk - tror jeg skal gå for den jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2002 #8 Del Skrevet 19. mars 2002 Selv om du tydeligvis er av den oppfatning at Compaq er dårlig, så synes jeg at du bør vurdere en Compaq bærbar PC. Feks en EVO 110S. Dette er en super PC til en meget bra pris. Sjekk ut http://www.compaq.no der er det flere meget bra modeller i ulik kapasitet og størrelse. Har selv kjørt Compaq i flere år og er veldig fornøyd. Har ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #9 Del Skrevet 20. mars 2002 Hva med Dell da? Ingen har foreslått det og det er jo det desidert beste valget! http://www.dell.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 20. mars 2002 #10 Del Skrevet 20. mars 2002 Har forhørt meg litt rundt, og jo - som anonym sier - Dell ser ut til å stå veldig høyt. Skal kjøpe en slik til helga, så nå blir vel påskeferien fullkommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #11 Del Skrevet 22. mars 2002 Nei for gudsskyld ikke kjøp Dell!! De er elendig på garanti... Kjøp HP!!! http://www.hp.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 22. mars 2002 #12 Del Skrevet 22. mars 2002 Silje, jeg har nettopp kjøpt en slik som jeg viste deg, og jeg er kjempefornøyd! Og den har tre års garanti 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. mars 2002 #13 Del Skrevet 22. mars 2002 For all del.. HP er håpløst. Har nesten bare Hp-produkter på jobben og ingenting har fungert. Bare trøbbel, ting måtte byttes med det samme vi vikk varen, fikk ny vare etter 2 mnd pga feil osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 22. mars 2002 #14 Del Skrevet 22. mars 2002 Nå har jeg gått litt frem og tilbake, men endelig har jeg fått kjøpt meg den etterlengtete pc-en. Jeg kjøpte den samme som deg, Hege! Topp pc, både i garanti, kvalitet, systemressurser og design. Jeg er så abolutt fornøyd! Takk til deg, som viste meg denne 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 22. mars 2002 #15 Del Skrevet 22. mars 2002 Gratulerer Silje, du får sikkert glede av den veldig lenge Vet du hva som skal til for å kunne logge seg på nettet et annet sted enn der du bor? I kveld var jeg borte hos en kamerat, og prøvde å logge meg på via hans telefonlinje som også er analog. Maskinen kobler til ekstern maskin, men kan ikke opprette forbindelse. Trodde det var det samme hvor man ringer fra, bare man ringer til sin internettleverandør. I mitt tilfelle er det Telenor. Noen forslag?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poona Skrevet 23. mars 2002 #16 Del Skrevet 23. mars 2002 Hege! Sikkert fordi du ringte opp fra feil tlf.nr. Man oppgir jo fra hvilket tlf.nr man kontakter nettet på når man registrerer seg.. Litt dårlig forklart, men satser på at du forstår det 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 23. mars 2002 #17 Del Skrevet 23. mars 2002 Takk for svar Det var det jeg mistenkte selv også, siden det så ut som passord og brukernavn ikke ble godtatt. Det betyr altså at man må registrere dette før man ringer, men hvordan? Tror jeg skal ringe telenor på mandag og spørre.. Ha en herlig påske 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest knutm :-) Skrevet 23. mars 2002 #18 Del Skrevet 23. mars 2002 Hepp! Det skal gå fint å ringe opp med din bruker/passord til Telenor uten å registrere noe telefonnummer. Dvs. ved analog oppringning (modem) sjekkes ikke avsender-nummer, kun bruker/pass. Det samme gjelder forressten med isdn - har prøvd begge deler fra flere steder. knutm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 23. mars 2002 #19 Del Skrevet 23. mars 2002 Det stemmer, jeg ringte telenor og fikk vite at det var de som hadde problemer i går Takk for svaret!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2002 #20 Del Skrevet 25. mars 2002 *gråter på deres vegne* Hvordan i alle land og dager kunne dere la være å kjøpe DELL?? De har jo de desidert beste PC'ne som finnes!!! Cabron P.S. Håper selvsagt at dere blir fornøyd med de dere kjøpte også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå