Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, ikke flaut 😊Faktisk veldig fint ! Mann og barn er ikke alltid så interessert i samme film, og jeg vil ikke gå glipp av film, så da går jeg alene. Aldri tenkt at det er flaut. Eneste som er irriterende er å ikke kunne prate om filmen med mannen etterpå 😂

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har gjort det et par ganger, var helt topp det. 

Anonymkode: bab5e...c14

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil stille deg spørsmålet: Ser du deg rundt på de 99 andre personene i kinosalen og lurer på om noen av de går alene på kino, for så å tenke "oi så stusselig?"

Sannsynligvis ikke. Og de 99 andre personene ser antagelig ikke på deg heller. Realiteten er at alle er så opptatt med sitt eget at ingen går rundt og legger merke til akkurat deg. Akkurat som at du ikke legger merke til de. Og skulle det være én eller annen person som tenker slikt, så har de antagelig hundrevis av andre de tenker lignende tanker om, uten at du skiller deg ut noe der. I tillegg er det nok en fremmed som uansett ikke vil kjenne deg igjen.

Nei, kos deg med filmen med god samvittighet, du.

Anonymkode: 8ecc4...e14

Skrevet

Syns det er litt deilig å gå alene jeg. Så lenge ikke kinosalen er stappfull. Da vil jeg føle meg invadert og irritere meg mer over andres ulyder enn hvis jeg går sammen med noen. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ikke flaut. Har gjort det mange ganger 

Anonymkode: 6da3f...e94

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 38387...adf

Skrevet

Liker mye bedre å gå alene enn å ha med meg noen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...