AnonymBruker Skrevet i går, 16:49 #41 Skrevet i går, 16:49 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): For min egen del har jeg ikke lyst. Da ser jeg heller noe hjemme. Både fordi det er dyrt og orker ikke gå alene. Samme med på bar eller reise alene. Kjipt! Anonymkode: b95a4...b2f Enig! Anonymkode: 1b7a2...a6d 1
Hydrium Skrevet i går, 16:52 #42 Skrevet i går, 16:52 Nei, og jeg gjør det ofte når det er helt på slutten av perioden filmen blir sent, da er det nesten tom kino sal. Ikke fordi det er flaut, men jeg ser nesten bare grøssere på kino og da gir det ekstra inntrykk 😅 Så 28 år senere siste dagen den gikk, jeg og en annen satt helt alene på bakerste rad, den dystopiske følelsen av å gå ut og alt var tomt også, var fantastisk. Folk merker ikke at man går alene, og de vil ikke kjenne deg igjen. Men det er ikke rart å gå alene heller 😊 Hva tilfeldige folk tenker betyr ikke noe ❤️ 1
Alice123 Skrevet i går, 16:55 #43 Skrevet i går, 16:55 Ikke flaut, men litt kjedelig. Jeg har vært på kino alene noen ganger og det har helt ærlig vært litt stusselig.
AnonymBruker Skrevet i går, 17:03 #44 Skrevet i går, 17:03 Nei, det er den letteste aktiviteten å gjøre aleine for meg. Anonymkode: 15fe3...0ff 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:06 #45 Skrevet i går, 17:06 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dere som er redde for hvordan andre skal tenke, er ikke det er veldig låst og ufritt liv? Ikke at man på død og liv MÅ gå på kino alene, men hva hvis det faktisk er noe du har lyst til å se, og ha en rolig kveld og går alene - er ikke det en fin tanke, da? Oppfordrer alle til å utvide sone komfortsoner og horisont, og leve mer innenfra. Anonymkode: b252b...1a8 Det er det. Tør ikke gå ut og spise, reise på ferie eller annet. Så holder meg mest hjemme. Men tør gå på kino. Da sitter vi jo i mørket, så det gjør jeg når jeg har lyst å se en film. Anonymkode: 15fe3...0ff
AnonymBruker Skrevet i går, 17:07 #46 Skrevet i går, 17:07 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja. Ville følt meg som Viggo Venneløs. Anonymkode: d4078...15e Skulle skrive akkurat det samme! Og ja, jeg går glipp av ting jeg egentlig kunne tenkt meg å dratt på. Så det hindrer meg, og det liker jeg ikke. Det handler om følelsen man har inne i seg før, under og etter. Jeg tror opplevelsen ville vært dempet mange hakk, og kanskje også blitt lei meg av det på vei hjem. Så kunsten er å snu det til å føle frihet og ikke nederlag; både før under og etter. Anonymkode: 1ae85...0a7
AnonymBruker Skrevet i går, 17:09 #47 Skrevet i går, 17:09 Nei, selvsagt ikke. Men jeg hadde vært utrolig flau over å ikke tørre å gjøre ting jeg har lyst til alene. Anonymkode: 86fc1...45b 2
AnonymBruker Skrevet i går, 17:14 #48 Skrevet i går, 17:14 Jeg synes ikke det er flaut. Det var mer flaut å ikke tørre det. Før jeg fikk barn var jeg og mannen min på kino MYE. Nå som vi har ett barnehagebarn og ett skolebarn, og ingen til å passe barna våre på kveldstid, så har ikke vi vært på kino sammen siden barna ble født. Mannen har vært på kino et par ganger med kollegaer, men jeg har ingen jeg føler jeg kan gå på kino med, så jeg bestemte meg for å teste å gå på kino alene, og det var en ekstremt frihet. Nå har jeg vært på kino mange ganger alene. Et par ganger under pandemien, så var jeg HELT alene i kinosalen, og det var såååå herlig! Jeg går gladelig på kino alene gang i blant istedenfor å aldri gå på kino lenger. Men jeg gleder meg til den dagen jeg kan gå på kino med mannen igjen ❤️ Anonymkode: 4d776...e46 1
Erixon Skrevet i går, 22:17 #49 Skrevet i går, 22:17 Nei, ser ikke hvorfor det skulle være flaut? Jeg drar på kino for å se film, ikke sosialisere.
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #50 Skrevet 23 timer siden Jeg gjør det aldri lenger, fordi vi har flyttet lenger unna byen. Når vi drar på kino er det reisevei, og vi gjør litt mer ut av det enn kun kino. Kanskje et restaurantbesøk? Da vi bodde mer sentralt, i gangavstand til kinoen, så gikk jeg ofte bort alene når kona jobba sent. Det var helt topp! Anonymkode: 9e0c1...848
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #51 Skrevet 23 timer siden Jeg ELSKER å gå på kino alene. Det er noe HELT annet enn å se en film hjemme i stua. Det er skikkelig godstemning, og vet jeg at jeg trenger en skikkelig energi- og humørboost, så går jeg på kino alene. Kjøper popkorn og har med snop og brus. Lenge siden jeg har gjort det nå, men jeg skal definitivt gjøre det i løpet av måneden. 🥰🥰 Anonymkode: 56a57...211
Bælfeit Skrevet 20 timer siden #52 Skrevet 20 timer siden Det har jeg aldri gjort.Velger heller en film hjemme og koser meg.
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #53 Skrevet 19 timer siden Nei, det er ikke flaut. Går på kino når jeg har lyst, enten alene eller sammen med andre. Går også på restaurant, konsert o.l. alene hvis det passer meg. Reiser på ferie alene. Man får helt forskjellige opplevelser om man er alene eller sammen med andre. Begge deler er positive opplevelser. Anonymkode: 9786d...743
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #54 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): ? Anonymkode: 08dde...b02 Er blitt en stor favoritt her. Kan se den filmen jeg vil og koser meg skikkelig ! Prøver å gå minst en gang i måneden😎 Anonymkode: 46734...377
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #55 Skrevet 15 timer siden Nei. Restaurant og kino og teater, alt, helt ok alene. Jeg gjør det ikke alene lenger pga. økonomi men gjorde før. Konserter og festivaler gjør jeg aldri alene. Da vil jeg dra sammen med noen eller vite at jeg har noen å møte der. Anonymkode: 111d7...4b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå