Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Det har jeg gjort siden jeg var 12-13 og hadde litt alternative preferanser... Det er jo mye mer flaut å gå glipp av ting man har lyst til å se og oppleve fordi man ikke tør å gjøre ting på even hånd. De andre i salen bryr seg uansett ikke.

Det er et veldig godt poeng.

Å være en type som ikke kan gjøre ting man ønsker fordi man synes det er flaut - det er jo det som er virkelig flaut!

Jeg har venninner som er sånn, og jeg beklager å måtte avsløre dette, men akkurat det er  jo sånn som vi andre i gjengen ler litt oppgitt av. De har jo gitt seg selv rollen som litt tafatte. 

Anonymkode: 90488...946

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor skulle det være flaut?

Anonymkode: fddb2...13e

Skrevet

Nei. Jeg er ikke tenåring.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Laraa skrev (9 minutter siden):

Flaut å reise alene på ferie, flaut å gå på cafe alene, flaut å gå på kino alene. Så mange tråder om det for tiden. Det som er enda mer stusselig enn å finne på ting alene, er å legge bånd på seg selv. Det eneste jeg opplevde som pinlig da jeg reiste på langweekend alene, var å måtte forsvare meg overfor alle som synes synd (på noe jeg hundre prosent frivillig har valgt selv) 

Ja, jeg gjør også mye alene og får høre den

"Åå dro du alene dit, stakkars". 

Ja stakkars meg, sov så lenge jeg ville, gikk til frokost og satt ekstra lenge med et par kaffekopper, kjørte dit jeg ville og endret planer som jeg ville for å se alt jeg ville, tragisk trist. :)

Anonymkode: 6e69a...312

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, noe av det bedre som finnes. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker sammen med andre, fordi det er sosialt og man kan snakke om filmen etterpå, men har ingen problemer med å gå alene. Synes ikke det er flaut i det hele tatt.

Anonymkode: 9e0c1...848

AnonymBruker
Skrevet

Nei,det er deilig å være der alene! Hender jeg kjøper to billetter på en ende av en rad bare for å få bruke det ene til veska og jakka og for å slippe andres nærvær. 

Anonymkode: 32bac...f77

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Liker å gå alene på kino. Når vi er flere så blir det ofte en brå overgang når filmen er ferdig. Er jeg alene kan jeg dvele lenger ved innholdet. Det er trist om det er slik at man går glipp an fin film fordi det liksom skal være flaut å gå alene. Heldigvis tyder kommentarene her på noe annet.

Anonymkode: 7c79d...f72

Den er jeg veldig enig i . Hvis det er en feelgood film så kan jeg gå ut og hjem i min egen boble og bare nyte følelsen ❤️

Anonymkode: 32bac...f77

Skrevet

Det siste året har jeg godt en del på strikkekino alene, og det her helt fint, drar litt tidlig for å spiser middag å så gå videre på kino. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei kan ikke si det er flaut. Og hvis en ser litt rundt seg når folk setter seg ned, så er det en god del som drar alene 

Anonymkode: 0be02...307

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

?

Anonymkode: 08dde...b02

Nei. Kino er ikke plassen jeg drar for å være sosial. 

Anonymkode: ccd1d...13e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er jo heller ikke alene :) Er jo andre der.

Det er usikkerheten din som snakker, veldig vanlig.

Anonymkode: e5ab4...8b9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men jeg bestiller 3 seter. Samme gjør jeg på fly hvis mulig.

Anonymkode: 7a80e...b3f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det én gang da det var en film jeg hadde veldig lyst å se (synes kino egentlig er kjedelig og stress), og jeg likte det veldig godt. Så på det som en date med meg selv, og det var veldig avslappende og hyggelig, selv om filmen ikke levde opp til forventningene. Jeg koste meg, tenkte bare på meg selv og fikk en pause fra hverdagen.

Anonymkode: 8c00f...9d8

Skrevet

Den første gangen jeg gikk på kino alene følte jeg meg litt usikker, men da jeg så meg rundt i salen oppdaget jeg at jeg slett ikke var den eneste som gikk dit alene. Det fikk meg til å tenke meg om: når jeg går sammen med noen legger jeg aldri merke til hvem som går alene og hvem som er der sammen med flere. Siden jeg neppe skiller meg mye fra folk flest på dette området regner jeg med at de fleste andre også er mest opptatt av seg og sitt. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe grunnleggende selvmotsigende med at det skal være rart å gå på kino alene. Kino er tross alt spektakulært usosialt. 

Anonymkode: 53fb7...7fb

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Nei, jeg har gått mange ganger og opplever ikke stirrende folk i kvelden.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, hvem bryr seg. Legger du merke til om andre går på kino alene?

AnonymBruker
Skrevet

For min egen del har jeg ikke lyst. Da ser jeg heller noe hjemme. Både fordi det er dyrt og orker ikke gå alene. Samme med på bar eller reise alene. Kjipt! 

Anonymkode: b95a4...b2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...