AnonymBruker Skrevet i går, 07:26 #2 Skrevet i går, 07:26 Ikke flaut. Litt stusselig. Da ser jeg heller en film hjemme i ro og mak. Anonymkode: 1b7a2...a6d 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:27 #3 Skrevet i går, 07:27 Nei, det er ikke flaut. Er det en film jeg vil se, og ingen andre vil være med, så går jeg alene. Anonymkode: c436a...3d5 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:32 #4 Skrevet i går, 07:32 Nei, absolutt ikke. Jeg går gjerne på konsert alene, eller reiser til storby alene. Jeg har mange venner, men setter også pris på mitt eget selskap. Anonymkode: b252b...1a8 4
AnonymBruker Skrevet i går, 07:37 #5 Skrevet i går, 07:37 Ja. Ville følt meg som Viggo Venneløs. Anonymkode: d4078...15e
AnonymBruker Skrevet i går, 07:43 #6 Skrevet i går, 07:43 Jeg har aldri gått på kino alene. Det faller meg helt unaturlig. Anonymkode: 28620...cc3
AnonymBruker Skrevet i går, 07:46 #7 Skrevet i går, 07:46 Det har jeg gjort mange ganger, går med venner men også alene hvis de ikke kan. Anonymkode: 6e69a...312
Norja Skrevet i går, 07:46 #8 Skrevet i går, 07:46 Nei. Man sitter jo i stillhet under filmen uansett? 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:47 #9 Skrevet i går, 07:47 Nei, tenker ikke det. Syntes ikke kino er en sånn super venne-aktivitet uansett, i og med at man må sitte i ro og ikke prate i opp til 2,5 time. Det er selvfølgelig gøy når man kommer ut av salen og kan diskutere filmen, men de 30 minuttene gjør liksom ikke opp for alle timene hvor man ikke prater. Anonymkode: 85abe...aac 3
AnonymBruker Skrevet i går, 07:47 #10 Skrevet i går, 07:47 Dere som er redde for hvordan andre skal tenke, er ikke det er veldig låst og ufritt liv? Ikke at man på død og liv MÅ gå på kino alene, men hva hvis det faktisk er noe du har lyst til å se, og ha en rolig kveld og går alene - er ikke det en fin tanke, da? Oppfordrer alle til å utvide sone komfortsoner og horisont, og leve mer innenfra. Anonymkode: b252b...1a8 6
AnonymBruker Skrevet i går, 07:50 #11 Skrevet i går, 07:50 Å gjøre ting alene er frihet. Frihet tiø å ikke være avhengig av andre for å få gjort ting jeg selv ønsker. Det er mange utstillinger, kinoer og museer jeg aldri har fått besøke fordi jeg ikke fant noen tidsnok til å bli med. Etter nok sånne erfaringer lærte jeg meg å gjøre ting på egenhånd. Om jeg får med noen er det en bonus, men ikke en nødvendighet. Mitt kulturelle liv blomstret etter denne erfaringen! Anonymkode: dc747...49d 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:52 #12 Skrevet i går, 07:52 Nei, det synes jeg ikke er flaut. Hender jeg går på kino/konsert/forestillinger alene når jeg er i andre byer enn hjembyen. Ikke alle byer jeg har venner i, og jeg gidder ikke sitte på hotellrommet hele kvelden. Har null negative følelser til å gjøre slikt alene, er bare kos🥰 Anonymkode: b0f21...3ec 1
Laraa Skrevet i går, 07:53 #13 Skrevet i går, 07:53 Flaut å reise alene på ferie, flaut å gå på cafe alene, flaut å gå på kino alene. Så mange tråder om det for tiden. Det som er enda mer stusselig enn å finne på ting alene, er å legge bånd på seg selv. Det eneste jeg opplevde som pinlig da jeg reiste på langweekend alene, var å måtte forsvare meg overfor alle som synes synd (på noe jeg hundre prosent frivillig har valgt selv) 7
Kålrota Skrevet i går, 07:53 #14 Skrevet i går, 07:53 Nei, det har jeg aldri tenkt på. Er jo ikke sosial der likevel.
AnonymBruker Skrevet i går, 07:55 #15 Skrevet i går, 07:55 Ja, jeg hadde syntes det hadde vært ubehagelig. Men hadde ikke tenkt over det om noen andre gjorde det. Anonymkode: 5a06f...6e1
Daria Skrevet i går, 07:55 #16 Skrevet i går, 07:55 Det har jeg gjort siden jeg var 12-13 og hadde litt alternative preferanser... Det er jo mye mer flaut å gå glipp av ting man har lyst til å se og oppleve fordi man ikke tør å gjøre ting på even hånd. De andre i salen bryr seg uansett ikke.
AnonymBruker Skrevet i går, 07:56 #17 Skrevet i går, 07:56 Ikke flaut. Det har jeg gjort hundre ganger, og det er bokstavlig talt hundre ganger, fra jeg gikk i videregående, og jeg gjør det fortsatt nå som jeg er i 50-årene. Anonymkode: 90488...946
AnonymBruker Skrevet i går, 07:57 #18 Skrevet i går, 07:57 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Å gjøre ting alene er frihet. Frihet tiø å ikke være avhengig av andre for å få gjort ting jeg selv ønsker. Det er mange utstillinger, kinoer og museer jeg aldri har fått besøke fordi jeg ikke fant noen tidsnok til å bli med. Etter nok sånne erfaringer lærte jeg meg å gjøre ting på egenhånd. Om jeg får med noen er det en bonus, men ikke en nødvendighet. Mitt kulturelle liv blomstret etter denne erfaringen! Anonymkode: dc747...49d Helt enig. Hvis jeg skulle vært avhengig av å få med andre, så ville jeg ikke fått sett de tingene jeg er interessert i. Anonymkode: 90488...946
AnonymBruker Skrevet i går, 07:59 #19 Skrevet i går, 07:59 Nei, har gått på kino alene flere ganger. Og kino er jo uansett ikke en sosial greie. Har ingen problemer med å gjøre ting alene. Husker da ene barnet mitt gikk på kulturskolen, da satt jeg på cafe, i en fantastisk lenestol, leste bok og koste meg med noe godt å drikke. Den tiden var magisk. Anonymkode: 55064...f50 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:59 #20 Skrevet i går, 07:59 Liker å gå alene på kino. Når vi er flere så blir det ofte en brå overgang når filmen er ferdig. Er jeg alene kan jeg dvele lenger ved innholdet. Det er trist om det er slik at man går glipp an fin film fordi det liksom skal være flaut å gå alene. Heldigvis tyder kommentarene her på noe annet. Anonymkode: 7c79d...f72 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå