AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2025 #1 Skrevet 17. oktober 2025 Hatt en liten flekk under brystet fra jeg var ganske ung men nå er den stor og så har den spredd seg ned til navlen. Har ikke flere flekker. Synes ikke det ser helt ut som vitiligo når jeg har googlet det. Ikke noe kløe over eller noe helt vanelig bare mangler pigmenter Anonymkode: 6421f...7e0
Hello katt Skrevet 17. oktober 2025 #2 Skrevet 17. oktober 2025 Hvorfor drar du ikke til legen? De kan svare. Folk her på nettet kan ikke diagnostisere. Få deg time. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2025 #3 Skrevet 17. oktober 2025 Helene Louise skrev (6 timer siden): Hvorfor drar du ikke til legen? De kan svare. Folk her på nettet kan ikke diagnostisere. Få deg time. Tenker ikke å gå til legen siden det bare er pigment det er jo ikke noe alvorlig men jeg bare lurte Anonymkode: 6421f...7e0
Honey Dew Skrevet 17. oktober 2025 #4 Skrevet 17. oktober 2025 Det skal ikke vi diagnostisere. Gå til legen.
Hello katt Skrevet 17. oktober 2025 #5 Skrevet 17. oktober 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tenker ikke å gå til legen siden det bare er pigment det er jo ikke noe alvorlig men jeg bare lurte Anonymkode: 6421f...7e0 Det kan jo være noe mer alvorlig. Og man vet jo ikke. Det trenger ikke å være noe alvorlig for å dra til legen, de svarer på spørsmål om kroppen og alt hva det enn er. Man vet jo hvor farlig føflekker kan være.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå