BobbySocks Skrevet lørdag kl. 19:13 #41 Skrevet lørdag kl. 19:13 Tenker du gjorde det helt rett. Ikke vits å vie oppmerksomhet til slike, de blomstrer bare på det. Bedre å overse. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:15 #42 Skrevet lørdag kl. 19:15 AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 17.26): Hva slags butikk er dette? Her jeg bor pleier de å plinge etter assistanse om noen spør etter noe i kassa. Betjeningen der pleier å prioritere å få unna kassakøen. Anonymkode: 43a4b...e85 Kiwi. Problemet her er jo at hun gikk foran i køen for å spørre om de hadde reker, i stedet for å finne noen ansatte ute på gulvet som kunne hjelpe henne. Ekspeditøren sa at han skulle hjelpe henne "om litt", og så tror jeg han ringte eller ropte på en kollega (husker ikke helt), mens hun stilte seg opp ved disken og ba meg gå til en annen kasse. Ts Anonymkode: f36c2...125
Genny Skrevet søndag kl. 10:08 #43 Skrevet søndag kl. 10:08 Jeg føler at det er litt norsk oppdragelse det. Husker det godt på skoletiden. Jeg rakk opp hånden eller gikk fram til læreren for å spørre om noen ting, så kom fler norske barn bak meg og bare overtok, uten at læreren irettesatte dem om å vente på sin tur. Samme med å stå i kø når det er salg på noe. Mange i Norge eier ikke manerer. Det er meg, meg, meg først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå