AnonymBruker Skrevet i går, 00:24 #1 Skrevet i går, 00:24 Jeg har vært aktiv på KG i mange år, men merker at jeg tåler det dårligere enn før. Før var det en del av hverdagen, nå må jeg ta pauser for å ikke bli dratt inn i stemningen her inne. Det er som om forumet sakte gjør meg mer irritert og mistenksom, og jeg kjenner meg ikke helt igjen i den versjonen av meg selv. Det rare er at når jeg logger av og lever livet mitt ute i verden, så forsvinner den følelsen helt. Det blir stille igjen, på en god måte. Jeg lurer på om flere kjenner på det samme. At KG liksom får tak i noe mørkt, og at man må minne seg selv på at det ikke er sånn virkeligheten egentlig er. Anonymkode: 29a07...6d5 5 2 4
Mardina Skrevet i går, 00:40 #2 Skrevet i går, 00:40 Jeg tar det som skrives her inne med en klype salt. Det må man nok gjøre på et såpass stort diskusjonsforum som dette. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 00:43 #3 Skrevet i går, 00:43 Å ja, jeg kjenner meg igjen i det. Før var kg en del av mitt sosiale liv. Jeg var alene med barn og kg var en fin plass med solide diskusjoner og veldig mye latter og tøys. I noen år var jeg modde og det var også gøy pluss veldig lærerikt. Senere gikk ting nedover og nå er jeg bare innom noen minutter av gangen (kunne sitte hele kvelder før). For min del merkes det at det er mange brukere som kun tenker på eg selv, før var det mere ett "vi". Anonymkode: 03502...9cb 2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:47 #4 Skrevet i går, 08:47 Ja det er kun to år jeg har vært frem og tilbake her. Stemmer det du sier . Angrer for at jeg går inn her.Må bare kutte ut. Anonymkode: 7de79...5ff
AnonymBruker Skrevet i går, 08:51 #5 Skrevet i går, 08:51 Har det ikke helt slik, men merker at jeg må passe på å ikke gå inn i meningsløse diskusjoner med nettroll. Hvis jeg ser helt åpenbare kverulanter svare på mine innlegg lar jeg være i svare på det. Slike diskusjoner gir meg ingenting annet enn irritasjon. Deltar heller ikke i diskusjoner som gjør at jeg mister tro på menneskeheten. For meg er det tråder med kvinnehat og politikk. Bortkastet tid å både lese og skrive Anonymkode: 9ca11...5d6 1 3
AnonymBruker Skrevet i går, 08:52 #6 Skrevet i går, 08:52 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har vært aktiv på KG i mange år, men merker at jeg tåler det dårligere enn før. Før var det en del av hverdagen, nå må jeg ta pauser for å ikke bli dratt inn i stemningen her inne. Det er som om forumet sakte gjør meg mer irritert og mistenksom, og jeg kjenner meg ikke helt igjen i den versjonen av meg selv. Det rare er at når jeg logger av og lever livet mitt ute i verden, så forsvinner den følelsen helt. Det blir stille igjen, på en god måte. Jeg lurer på om flere kjenner på det samme. At KG liksom får tak i noe mørkt, og at man må minne seg selv på at det ikke er sånn virkeligheten egentlig er. Anonymkode: 29a07...6d5 Det er som om det menneskelige forsvinner her. Se bare tråden om hun som leter etter hus men er ikke sikker på hva som skjer hvis hun ikke finner det før fristen på å flytte ut 1 november. Svar som "tror du at du bare kan bli boende? Politiet kommer. Du blir kastet ut. Du lager problem for huseier. Klar deg selv". Og når de blir konfrontert med det så er svaret "ts for forholde seg til realiteten". Det er ingen empati, ikke et tegn på at de på andre siden vet at de snakker til et annet menneske. Hadde de svart sånn foran en gruppe ved et bord så hadde jo de blitt sett på som utskuddet. Det du ikke kan si i 17 mai talen, skal du ikke skrive på nettet, var det noen som sa i en annen tråd, veldig treffende. Kg er dessverre samlende for de som ikke helt er i kontakt med seg selv eller andre, er vel en grunn til at de for det meste sitter her og trykker andre litt ned. Når det er sagt så har jeg skrevet med mange fine og empatiske mennsker her også, som klarer å få frem poeng, fakta og meldinger uten å såre eller fornærme mottaker. Anonymkode: 78da6...e5a 4 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:35 #7 Skrevet i går, 12:35 Ja, jeg blir rar av å være her. Er egentlig en passe oppegående person, men har få venner og mange spørsmål og vil gjerne ha noen å diskutere med, så faller ofte for fristelsen å spørre her. Jeg syns enkelte her kommer med skikkelig stikk og jeg skjønner ikke at det er greit. Noen er her for å sette deg på plass. Det skal man jo egentlig bare overse, men kan være vanskelig. Å behandle forumet på denne måten som en venn er jo derfor ikke bra. Jeg vet at mine egentlige venner aldri ville ha behandlet meg slik og de svarer helt annerledes. Får også angst av å ta opp enkelte ting..pakker ting godt inn stortsett. Samtidig vil alle ha masse detaljer, som da må pakkes inn kreativt om man skal gi noen. Sånn har det jo alltid vært. Det er ikke nok med kort beskrivelse av saken, man blir bedt om å utbrodere masse, med argument om at man ikke kan få råd uten mer informasjon. Jeg tenker jeg må vekk fra kg.Fordi det ikke er bra for psyken. Men ensomhet er vanskelig å leve i noen ganger. Ja jeg føler meg både dum og rar og litt patetisk av å være her.. Jeg gikk gjennom mye mobbing i livet og er skadet av det. Her føler jeg ofte meg som det " mobbeofferet " jeg var da. Å tørre å si min mening er en stor greie for meg, det tar mye energi... Anonymkode: 23daf...9bc 3
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden Jeg merker at jeg blir sint, opprørt, frustrert eller faktisk litt deprimert når jeg leser svarene mine innlegg får av og til. Folk er så jævlig og høvler trådstarter ned, og tar alt opp i verste mening. Anonymkode: 04bd6...bac 4 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har vært aktiv på KG i mange år, men merker at jeg tåler det dårligere enn før. Før var det en del av hverdagen, nå må jeg ta pauser for å ikke bli dratt inn i stemningen her inne. Det er som om forumet sakte gjør meg mer irritert og mistenksom, og jeg kjenner meg ikke helt igjen i den versjonen av meg selv. Det rare er at når jeg logger av og lever livet mitt ute i verden, så forsvinner den følelsen helt. Det blir stille igjen, på en god måte. Jeg lurer på om flere kjenner på det samme. At KG liksom får tak i noe mørkt, og at man må minne seg selv på at det ikke er sånn virkeligheten egentlig er. Anonymkode: 29a07...6d5 Delvis. Må minne meg på at KG ikke er virkeligheten, for å ikke utvikle et dårlig kvinnesyn. Men går jo greit, skjønner jo at KG ikke gjenspeiler virkeligheten Anonymkode: a36b3...afb
Strigiformes Skrevet 20 timer siden #11 Skrevet 20 timer siden For min del har KG bare vært positivt. Jeg er veldig trygg på meg selv og mine meninger.
Duff Skrevet 12 timer siden #12 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja, jeg blir rar av å være her. Er egentlig en passe oppegående person, men har få venner og mange spørsmål og vil gjerne ha noen å diskutere med, så faller ofte for fristelsen å spørre her. Jeg syns enkelte her kommer med skikkelig stikk og jeg skjønner ikke at det er greit. Noen er her for å sette deg på plass. Det skal man jo egentlig bare overse, men kan være vanskelig. Å behandle forumet på denne måten som en venn er jo derfor ikke bra. Jeg vet at mine egentlige venner aldri ville ha behandlet meg slik og de svarer helt annerledes. Får også angst av å ta opp enkelte ting..pakker ting godt inn stortsett. Samtidig vil alle ha masse detaljer, som da må pakkes inn kreativt om man skal gi noen. Sånn har det jo alltid vært. Det er ikke nok med kort beskrivelse av saken, man blir bedt om å utbrodere masse, med argument om at man ikke kan få råd uten mer informasjon. Jeg tenker jeg må vekk fra kg.Fordi det ikke er bra for psyken. Men ensomhet er vanskelig å leve i noen ganger. Ja jeg føler meg både dum og rar og litt patetisk av å være her.. Jeg gikk gjennom mye mobbing i livet og er skadet av det. Her føler jeg ofte meg som det " mobbeofferet " jeg var da. Å tørre å si min mening er en stor greie for meg, det tar mye energi... Anonymkode: 23daf...9bc Du er ikke alene. jeg har testet andre forum, dr. Online og diskutopia. Diskutopia er grei men der diskuteres mye politikk, aktuelt osv og lite rom for oss som vil ha en sosial litt vennskapelig arena med spørsmål omkring mellommenneskelige forhold, helse, hobbyer etc. Dr. Online er en del helse men også sosiale temaer men jeg savner litt flere aktive medlemmer der. Tonen er fin der, har iallefall vert en trygg plass for meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå