AnonymBruker Skrevet 17. oktober #21 Skrevet 17. oktober Nei. Hater snø og vinter. Gruer meg hvert eneste år. Anonymkode: eec24...6f6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #22 Skrevet 17. oktober Ser overhode ikke frem til snø, nei... Kulde driter jeg i, snø hater jeg. Anonymkode: 73f3f...24a
Goodtimes Skrevet 17. oktober #23 Skrevet 17. oktober Jeg er nok en raring her... Jeg er virkelig ikke noe glad i selve vinteren og kulda - da jeg helt klart foretrekker varme sommerdager. Vi bor i et område der det kommer bra med snø og jeg synes det er tilfredstillende å lage ''gater'' med snøfreseren samt ordne til rundt bålpanna osv. Lage snøbenker etc. Lager tilnærmet perfekte og rette kanter i gårdsplassen når det er mye snø 😛 Samtidig digger jeg å sette musikk i ørene og stake lange turer over myra på ski. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #24 Skrevet 21. oktober Bor på Sørlandet, så her er det ikke snø, men slaps. En halv meter, før den fryser til is. Så regner det oppå der igjen. Er vi heldige får vi snø på toppen, som vi ikke kan bruke til noe som helst. Skal flytte. Telemark ♥️🤗 Anonymkode: 9db55...70f 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #25 Skrevet 21. oktober Ja. Jeg liker sesongene og variasjonen det gir. Liker også å gå på skøyter, så drømmer om klare vinterdager med fryste innsjøer. Men når våren kommer gleder jeg meg stort til bare skogsstier og fjelltopper. Trener i naturen gjennom året. Anonymkode: c4a89...64e 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #26 Skrevet 22. oktober Nei, jeg gruer meg. For første gang i livet har jeg klart å holde på en treningsrutine, og har trent 5 ganger i uka i 7 måneder, primært ute. Jeg er virkelig ikke glad i å gå på ski, jeg har litt dårlig balanse på beina, så nedoverbakker blir et mareritt. I tillegg kommer jeg fra en plass uten snø, så jeg har ikke vokst opp med langrenn. Bor nå på en snøsikker plass. Kan jo trene inne, men det er ikke like motiverende. Anonymkode: 572ac...6bf
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #27 Skrevet 22. oktober Jeg er så klar at babyen på 10 mnd fikk seg pulk i sommer 😅 Anonymkode: 3e00e...476
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #28 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er så klar at babyen på 10 mnd fikk seg pulk i sommer 😅 Anonymkode: 3e00e...476 Supermom! Anonymkode: ebd81...2ed
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #29 Skrevet 22. oktober Var glad i vinter og skisport. Men har mistet litt gleden over kjøpepress og ville priser på skiutstyr. Ingen latter og glede kan sammenlignes med min lut fattige familie på treski fra tidlig 60-tallet. Filmet av litt mer velstående gjester. Anonymkode: fb803...049
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå