Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ofte opp reklame for Cider, og det som kommer syns jeg er virkelig fine klær. Men har inntrykk av at Cider er litt lugubert, så har ikke så lyst til å handle derfra. Noen som vet om det finnes butikker eller norske nettbutikker med klær i samme stil?

Anonymkode: f1ab2...8c1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er enormy mye klær der så du må nesten definere stilen du liker litt bedre.

Jeg liker 20-50-talls, Dark academia og klasiske plagg så for meg er Emmy Design, Seamstresss of Bloomsbury, king Louie, gamle Collectif, Hellbunny og slike merker topp.
Norske sider eller butikker som fører det er Manillusion, Retropiken og Frøken Dianas Salonger for å nevne noen. 

Anonymkode: 3fb21...c3c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er enormy mye klær der så du må nesten definere stilen du liker litt bedre.

Jeg liker 20-50-talls, Dark academia og klasiske plagg så for meg er Emmy Design, Seamstresss of Bloomsbury, king Louie, gamle Collectif, Hellbunny og slike merker topp.
Norske sider eller butikker som fører det er Manillusion, Retropiken og Frøken Dianas Salonger for å nevne noen. 

Glemte å skrive at Cider viser plagg som matcher interessen min pga algoritmene men du kan jo ha helt annen smak så derfor må du skrive mer om hva du er på jakt etter☺️

AnonymBruker
Skrevet

Cider er et helt greit sted å bestille fra. Overdelen er litt små i str, men buksene er normale. Iallfall de jeg har kjøpt.

Anonymkode: c66c9...e91

• Liker 3
Skrevet

Nå har det selvsagt ikke kommet opp noen av de reklamene jeg har brukt å få, men alle har vært i samme stil, så jeg trodde det var den sjangeren de holdt seg i. Men ser jo nå at de har veldig mye forskjellig😆.

Men ja, det er den 20-50 talksstilen som har kommet opp hos meg, og det har vært så mye fint! Ikke noe jeg har funnet igjen hos Manillusion og frk Diana. Men jeg tenker på noe som dette:

Screenshot_20251017_153210_Samsung Internet.jpg

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Cider er et helt greit sted å bestille fra. Overdelen er litt små i str, men buksene er normale. Iallfall de jeg har kjøpt.

Åja, er de det? Vet ikke hvorfor jeg har fått det for meg at det er litt Temu light? 🤔

Skrevet

Jeg er 176, og alle bukser jeg har bestilt har vært for korte. Men bortsett fra det er det helt greit å handle derfra.

Skrevet

Det går helt fint å bestille derfra. Men lurt å lese anmeldelsene av klærne.

Anonymkode: 6ccc1...814

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åja, er de det? Vet ikke hvorfor jeg har fått det for meg at det er litt Temu light? 🤔

Overhode ikke. Det er mer som Vero Moda, Bik Bok og B-Young i kvalitet og følese.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har faktisk den grønne genseren der, den er helt grei, ingenting rart med passform, størrelse eller sømmer. Jeg har aldri vasket den da bare så det er nevnt.

Alle butikkene og merkene jeg nevnte over har eler har hatt bukser i den stilen forresten. Søker du på paperbag bukser finner du mye i både fysiske og nettbutikker. 

• Hjerte 1
Skrevet

Har hatt den stilen i mange år nå og synes jeg ser mer av det "overalt" - spesielt Cubus, Lindex og KappAhl kan alle finne på å ha mye i samme stil. Jeg handler ikke på Cider da det er så mye plast i varene og veldig ustabile størrelser, men ellers finner man mye i gode materialer på Tise. Når jeg er i Oslo stikker jeg alltid innom Dianas Salonger. 

Anonymkode: a6777...7b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...