tankebobla Skrevet torsdag kl. 18:25 #1 Skrevet torsdag kl. 18:25 hvis man skal ha billigst flybiletter til julemarked, hvor er det best å bestille i fra? Flyselskapene eller nettside? Og i så fall nettside, hvilken bruker dere?
senior Skrevet torsdag kl. 18:31 #2 Skrevet torsdag kl. 18:31 Jeg søker først på Finn for å få en oversikt over hvem som er gunstigst. Foretrekker å bestille direkte hos flyselskapene dersom prisen ikke er særlig høyere der . . . men går også av og til inn på resultatet fra Finn og bestiller hos en som har et bra tilbud. Siste gangen ble det GOTOGATE. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:18 #3 Skrevet torsdag kl. 20:18 Alltid direkte fra flyselskap, minst risk for trøbbel. Anonymkode: cb9d2...e5f 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:47 #4 Skrevet torsdag kl. 21:47 Alltid direkte fra flyselskapene Anonymkode: 6100f...89f 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 05:39 #5 Skrevet fredag kl. 05:39 Jeg sjekker litt rundt, feks på Finn og generelt. Så bestiller jeg ALLTID direkte på flyselskapets sin nettside. Anonymkode: c3a76...003 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 05:59 #6 Skrevet fredag kl. 05:59 Som de andre sier, bestill alltid direkte fra selskapet, Bestiller du via byrå og det skjer noe blir du kasteball der ingen tar ansvar. Anonymkode: b6b3d...901 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:02 #7 Skrevet fredag kl. 06:02 Sjekker Skyscanner el. først, så direkte hos aktuelt flyselskap. Anonymkode: 5fe3f...c76 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå