Enmanelskeråhate Skrevet 17. oktober #21 Skrevet 17. oktober Gjør noe med det da, sex skal være godt for begge men forstår alle i forhold som ønsker et normalt sexliv 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #22 Skrevet 17. oktober Du burde ha fått hjelp for lenge siden ❤️ Du har lyst, får orgasme, og det høres ut som om du ønsker å få tilbake et godt og normalt sexliv. Det er et kjempebra utgangspunkt. Det er mulig at du f.eks spenner deg mye, og venter på smerten, som blir vondere pga at du spenner deg? Søk hjelp hos fagfolk som virkelig kan dette. Du og din mann er alt for unge til å få ødelagt sexlivet. Ikke hør på de som sier at sex ikke er viktig. Mannen din bør også ta mer hensyn til deg, selvfølgelig. Og om medisinsk personell ønsker at han skal bli med deg på noen timer, så må han selvfølgelig stille opp. Anonymkode: c7773...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #23 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Takk for råd, det skal jeg virkelig sjekke ut! Jeg visste ikke at de kunne hjelpe med det 😊 Er enig, men han blir sur hvis han aldri får noe så føler jeg må gi noe. Han er skuffet over sexlivet og jeg vil ikke miste han. Anonymkode: 907cb...2ad Men i alle dager! For en sjuk fyr. Skal du ha smerter for at han skal ha sex?? For de fleste menn er det viktig at dama koser seg under sex, ikke å plage henne. Han der er ikke vettug!! Ikke tenk på han, ta vare på deg selv, og søk hjelp. Anonymkode: b0b75...9d1 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #24 Skrevet 17. oktober Jeg forstår at du ønsker å glede mannen din, samtidig forstår jeg ikke at mannen din klarer å ha sex med deg hvis du har vondt. Jeg var i samme situasjon som deg etter første fødsel, som endte i hastekeisersnitt. Det var sykt smertefullt og jeg følte meg supertrang... Jeg følte meg veldig alene og at ingen forstod. Jeg hadde tross alt ikke født...... så hvorfor skulle noe være annerledes? Andre fødsel, tre år senere, fikset første problemet.. og jeg fikk noen nye problem😅 i Anonymkode: 7d4bc...e50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå