Gå til innhold

Datters venninne "driver med" hunden deres

Anbefalte innlegg

Gjest anonym-nå
Skrevet

Dette er vel feil sted å poste dette, men... jeg trenger råd...

Min datter på 12 år har en bestevenninne i samme alder, de bor like i nærheten. Familien har en hannhund. I går fortalte dattera mi at venninnen i blant "drev med" hunden når de var alene hjemme der, eller når hunden var med på rommet hennes. I klartekst, slik jeg oppfattet det, så onanerte hun hunden.

Jeg sa at hun måtte fortelle venninna at hun skulle slutte med det, og det hadde hun gjort, men venninna svarte bare at "han liker det så godt". Gå derfra hvis hun ikke gir seg med dette, sa jeg.

Det er forsåvidt ei grei jente, og de er veldig gode venninner.

Spørsmålet er: Bør jeg ta opp dette med foreldrene? De har visst ingen anelse om at hun driver med dette.

Vanskelig sak, jeg er usikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har et lite problem her,ja!!!

På mange måter så vil jeg tro at datteren din fortalte det til deg fordi hun vil at du skal gjøre noe med det!

Tror hun ikke vil at venninna skal drive med slikt og persolig så synes jeg det høres helt motbydelig ut!

Det kan være vanskelig å fortelle noe slikt til foreldrene hennes... De vil kanskje ikke tro deg, bli sinte eller rett og slett reagere med at de konfronterer datteren sin med det og selvsagt vil hun ikke innrømme det og bli sur på datteren din fordi hun fortalte det videre!!

Kan ikke gi deg et rett svar på hva du skal gjøre,men det er vel kanskje ikke så altfor dumt å ta sjansen på å fortelle dette på en pen måte til foreldrene hennes!! Hun onanener hunden deres og hvor langt vil hun strekke seg hvis dette fortsetter!?

Skrevet

Ja fytti grisen :o Dette bør du ikke holde tett om. Denne jenta har tydeligvis en del vrangforestillinger det burde vært gjort noe med. Usjh :-?

Skrevet

Jeg regner med at dette er "barnenykker", barn forsker på alt. Likevel tror jeg at hennes foreldre bør sette en stopper for det. Hunden kommer ganske sikkert til å bli plagsomt masete om den venner seg til slik behandling. Noe de får problemer med å venne den av med senere. Pinlige episoder kan bli resultatet, siden hunden kan komme til å mase på andre enn denne jenta.

Om hennes mor blir gjort oppmerksom på det har hun en mulighet til å følge med, og ta dem på "fersken". Da kan ikke jenta skylde på noen andre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes at det å "fikle" litt med en hund, er en nokså uskyldig lek. Etter noen ganger, når det ikke er spennende lenger, vil det slutte av seg selv.

Stakars jente dersom det skule bli oppstyr om dette! Det hadde satt sine spor.

Dame

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns du burde snakke med foreldrene hennes. Men tenk deg litt om før du gjør det også. For hvis du sier fra til foreldrene, kommer denne jenta til å skjønne at det er din datter som har sladret, og da kan vennskapet deres komme i fare. Først og fremst; tenk på datteren din. Denne venninnen er helt klart ikke helt normal i forhold til hvordan man vanligvis behandler dyr, og det er ikke sikkert det er bra for datteren din å være sammen med henne. Men er de så gode venninner, vil de sikkert fortsette med det også. Bare la foreldrene hennes få vite om det... Det ville nok vært det beste!

Gjest sexysadie
Skrevet
Dette er vel feil sted å poste dette, men... jeg trenger råd...

Min datter på 12 år har en bestevenninne i samme alder, de bor like i nærheten. Familien har en hannhund. I går fortalte dattera mi at venninnen i blant "drev med" hunden når de var alene hjemme der, eller når hunden var med på rommet hennes. I klartekst, slik jeg oppfattet det, så onanerte hun hunden.  

Jeg sa at hun måtte fortelle venninna at hun skulle slutte med det, og det hadde hun gjort, men venninna svarte bare at "han liker det så godt". Gå derfra hvis hun ikke gir seg med dette, sa jeg.

Det er forsåvidt ei grei jente, og de er veldig gode venninner.

Spørsmålet er: Bør jeg ta opp dette med foreldrene? De har visst ingen anelse om at hun driver med dette.

Vanskelig sak, jeg er usikker...

Hadde jeg sett dette hadde jeg ikke vært ansvarlig for mine handlinger for å si d sånn.....

Skrevet

:o :evil: Blir kvalm av å høre om sånt jeg... Fy flate så ekkelt!!

For jenta si skyld, så burde dere ikke ta det opp med foreldrene. Først kan du jo prøve å få dattera di til å få henne til å slutte... Hvis ikke det går, så si det til foreldrene hennes. Stakkars voffsen :o

Skrevet

På den annen side:

Barn forteller mye rart for å gjøre seg interessante!

Kanskje dette er reinspikka LØGN!

Hvis du skal gjøre noe med det, fortell det i all stillhet til jentas foreldre og si at du bare har hørt rykter. Be dem om å sjekke det opp.

Om det er tilfelle, så er det ikke særlig pent nei.

Men spre ikke rykter om dette. Tenk om det bare er oppspinn og denne jenta får rykte på seg for å være "Hun som driver med hunden".

Skrevet

Fikler med sin egen HUND?? :o

Jeg ville tatt det opp med foreldrene hennes umiddelbart. Det er klart at du skal sette din datter først, men hva om dette utvikler seg videre for denne jenta??? Som noen her skrev, det kan hende hun begynner og kjede seg og slutter. Hva om hun begynner og kjede seg og går lenger neste gang???

Slike ting får magen til å vrenge seg... :x

Skrevet

Hvorfor ikke snakke med jenta selv?

Fortell henne at dette ikke er noe man gjør med hunder, selv om han ser ut til å like det!

Hvis hun ikke slutter med det etter du har snakket med henne forteller du det til foreldrene hennes.

Det er mitt råd.

Lykke til.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjære dere som vrir dere i vemmelse!

Det er en 12 åring det er snakk omTTT Hvor langt tror dere en tolvåring kan gå. Nei, dette synes også jeg ser ut som noe uskyldig, nemlig et barn som utforsker. Det er ikke engang sikkert det ligger noe seksuelt i det for jenta. Hun forstår kanskje ikke engang hva hun gjør.

Likevel synes jeg at jenta skal bli gjort oppmerksom på at hunden bør få være i fred. Om du forteller foreldrene om dette så bør det i hvertfall bli lagt frem på en slik måte at det ikke blir snakk om ære og skam. Da vil det i tilfelle bli et kjempeoppstyr rundt problemet og det vil ikke være særlig heldig for denne jenta.

Skrevet

Mange,nå sier jeg ikke alle her,men en del tolvåringer har begynt og forstå litt av hva seksualitet er. OM hun fikler med sin egen hund er en ting, men jeg vil tro hun forstår hvorfor denne hunden syntes det er godt. Jeg er enig med deg at man skal trå varsomt i saker som dette, men du må være enig om at det bør stoppes så fort som overhode mulig. Det er ikke sunt for en tolvåring å fikle med hunden sin, uavhengig om hun forstår hva hun driver med eller ikke.

Skrevet

Jeg er enig med sistnevnte--

Jeg mener at en 12 aarig jente vet mer, og forstaar mer enn vi gir henne kreditt for. Ja, en 12 aaring er et barn, men de aller fleste 12 aaringer er i en aldre der de begynner aa utforske sin egen seksualitet.

Skremmende aa tenke paa? Ja, kanskje-- men det er nok fakta for veldig mange. Igjen kan man ikke ta alle under samme kam.

Jeg tror iallfall at naar en jente paa 12 fikler med en hund, saa forstaar hun veldig godt hva hun gjor-- og det er kanskje ikke saa lenge til hun "fortsetter" med aa gjore andre ting med hunden. Jeg tror ikke denne aktiviten er saa uskyldig som noen her vil ha det til.....

Skrevet

Jeg har en bror..på nettopp....12 år.

Mulig han er voksen for alderen, men han VET hva onani er, og han fikler IKKE med hunden sin, fordi han VET at det er sånne ting man bare ikke gjør !

Føler meg rimelig sikker på at det aldri kunne falt han inn å komme på tanken å vurdere det engang....

Så jeg tror helt klart at jenta VET hva hun driver med !

Ta det opp med foreldrene hennes, men på en skikkelig måte.

Tror ikke det er noen smart idè at du tar det opp med henne, dette er foreldrenes ansvar å ordne opp i, og hun vil også sannsynligvis heller ikke høre på deg, men synes at dette er kjempeflaut.

Om foreldrene nevner det for henne på en rolig måte, vil vel det være den beste løsningen slik jeg ser det.

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Mange av gutter jeg har snakket med, sier de begynte med onanering da de var 8 år.. Så tror nok de vet hva de gjør, og tror denne jenta vet at dette er ikke noe man gjør!

Gjest sexysadie
Skrevet

synes d er ganske merkelig at piken onanerer hunden mens d er folk til stede....

Gjest Anonymous
Skrevet
:o  :evil: Blir kvalm av å høre om sånt jeg... Fy flate så ekkelt!!

For jenta si skyld, så burde dere ikke ta det opp med foreldrene. Først kan du jo prøve å få dattera di til å få henne til å slutte... Hvis ikke det går, så si det til foreldrene hennes. Stakkars voffsen :o

Det høres jo ut som at "voffsen" har det helt fint *ler*.

• 7 måneder senere...
Gjest La Guapa.
Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

Fant denne her.

Den er så spesiell at jeg bare må ta den opp igjen.

Jeg husker at vi hadde ei jente i klassen som drev på akkurat samme måte med familiens Engelsksetter.

Hunden hadde det topp, hun hadde det sikkert moro også- til hun gikk lei.

Håper for Guds skyld at hun ikke driver med det ennå!!!!!

Hva GJØR man da...Hvis man oppdager dette??? :hoho::roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...