Gå til innhold

Vennebesøk til søsken når man har baby.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde masse besøk når nr.3 og 4 ble født. Vi bar ganske unge og masse energi. Tror jeg hadde gått for litt mer grenser og bedt de være mer hos andre dersom det var nå. Jeg blir liksom litt mer sliten av støy og mas nå, og ville nok prioritert roligere ettermiddager med familien om jeg kunne valgt på nytt. Mine begynner å bli ungdommer nå, så svner den nyfødt-tiden. Den er jo fort over.

Anonymkode: 84c1d...c7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelige svar. De fleste synes besøk av småunger er helt greit. Men dreier det seg om svigermor skal det gjerne gå et par tre uker etter fødsel i en hel haug tråder.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tenker det er lov å si nei til besøk de aller første dagene også, må være deilig å bare være familie den tiden. 

Anonymkode: f8903...1bd

Ja, for de voksne. Ikke sikkert det er like deilig for storesøsken, når mye av oppmerksomheten fra foreldrene nå går til baby. 

Foreldre har gjerne en forventning om at storesøsken skal synes det er stas, men ofte så er det ikke så stas som foreldrene skal ha det til.

Anonymkode: b0321...d5e

• Liker 1
Skrevet
Brunello skrev (7 minutter siden):

Merkelige svar. De fleste synes besøk av småunger er helt greit. Men dreier det seg om svigermor skal det gjerne gå et par tre uker etter fødsel i en hel haug tråder.

Funny cus it’s true 😂

Anonymkode: cb328...7e4

Skrevet
Brunello skrev (9 minutter siden):

Jeg svarte at vi selvsagt hadde barn på besøk.  Like selvsagt som at familien fikk komme å hilse på. 

Jeg kokte jo over av stolthet og ønsket å vise barna frem til mange som mulig.  

Anonymkode: c897c...703

Skrevet

Her har de fått ha besøk som vanlig. Alltid huset fult av besøk, og selvsagt mange små venner som ville hilse på både når lillesøster kom, og når minstebror kom. 

nr2. og nr3 hang liksom bare med i hverdagen vi allerede hadde etablert. 

Anonymkode: 9175b...8ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...