AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:35 #21 Skrevet torsdag kl. 21:35 Vi hadde masse besøk når nr.3 og 4 ble født. Vi bar ganske unge og masse energi. Tror jeg hadde gått for litt mer grenser og bedt de være mer hos andre dersom det var nå. Jeg blir liksom litt mer sliten av støy og mas nå, og ville nok prioritert roligere ettermiddager med familien om jeg kunne valgt på nytt. Mine begynner å bli ungdommer nå, så svner den nyfødt-tiden. Den er jo fort over. Anonymkode: 84c1d...c7f
Brunello Skrevet torsdag kl. 21:42 #22 Skrevet torsdag kl. 21:42 Merkelige svar. De fleste synes besøk av småunger er helt greit. Men dreier det seg om svigermor skal det gjerne gå et par tre uker etter fødsel i en hel haug tråder. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:45 #23 Skrevet torsdag kl. 21:45 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tenker det er lov å si nei til besøk de aller første dagene også, må være deilig å bare være familie den tiden. Anonymkode: f8903...1bd Ja, for de voksne. Ikke sikkert det er like deilig for storesøsken, når mye av oppmerksomheten fra foreldrene nå går til baby. Foreldre har gjerne en forventning om at storesøsken skal synes det er stas, men ofte så er det ikke så stas som foreldrene skal ha det til. Anonymkode: b0321...d5e 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:50 #24 Skrevet torsdag kl. 21:50 Brunello skrev (7 minutter siden): Merkelige svar. De fleste synes besøk av småunger er helt greit. Men dreier det seg om svigermor skal det gjerne gå et par tre uker etter fødsel i en hel haug tråder. Funny cus it’s true 😂 Anonymkode: cb328...7e4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:55 #25 Skrevet torsdag kl. 21:55 Brunello skrev (9 minutter siden): Merkelige svar. De fleste synes besøk av småunger er helt greit. Men dreier det seg om svigermor skal det gjerne gå et par tre uker etter fødsel i en hel haug tråder. Jeg svarte at vi selvsagt hadde barn på besøk. Like selvsagt som at familien fikk komme å hilse på. Jeg kokte jo over av stolthet og ønsket å vise barna frem til mange som mulig. Anonymkode: c897c...703
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:24 #26 Skrevet fredag kl. 06:24 Her har de fått ha besøk som vanlig. Alltid huset fult av besøk, og selvsagt mange små venner som ville hilse på både når lillesøster kom, og når minstebror kom. nr2. og nr3 hang liksom bare med i hverdagen vi allerede hadde etablert. Anonymkode: 9175b...8ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå