Gå til innhold

Foundation og concealer med god dekkevne, god holdbarhet, på budsjett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger sminke til en sceneopptreden på kort varsel, og trenger derfor noe jeg kan få kjøpt i butikk. Har alle de vanlige nær meg; Normal, Kicks, Vita, Dollar Store, H&M ++. Jeg trenger forslag til foundation og concealer til normal hud, som sitter relativt godt og tåler litt svette (kombinert med primer og setting pudder + spray såklart). 

Foreslå også gjerne deres favoritt setting spray, jeg har brukt en fra NYX, men tror de har byttet navn/design, for finner ikke akkurat den lenger.Nå har de så mange at det er vanskelig å velge 😅

Anonymkode: 085bc...cb5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt 😊

AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder concealer har jeg god erfaring med to fra L'Oreal, og begge har jeg kjøpt på Normal. Man finner dem også på Vita, vil jeg tro. De jeg har prøvd heter Infallible More Than Concealer og True Match Concealer. 

Anonymkode: 5378a...f8e

AnonymBruker
Skrevet

Lumene er skikkelig bra, og budsjettvennlig. Settingspray som faktisk ER bra, OG budsjettvennlig er Jan Thomas sin. Concealer på budsjett, også Lumene. 
Har alltid brukt dyre merker, men ble veldig positivt overrasket da jeg prøvde de jeg nevnte. 

Anonymkode: bff6e...e31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når det gjelder concealer har jeg god erfaring med to fra L'Oreal, og begge har jeg kjøpt på Normal. Man finner dem også på Vita, vil jeg tro. De jeg har prøvd heter Infallible More Than Concealer og True Match Concealer. 

Anonymkode: 5378a...f8e

Takk! 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lumene er skikkelig bra, og budsjettvennlig. Settingspray som faktisk ER bra, OG budsjettvennlig er Jan Thomas sin. Concealer på budsjett, også Lumene. 
Har alltid brukt dyre merker, men ble veldig positivt overrasket da jeg prøvde de jeg nevnte. 

Anonymkode: bff6e...e31

Hvor kjøper du Lumene og Jan Thomas i butikk? 😊

AnonymBruker
Skrevet

Loreal Infallible foundcealer. Denne sitter opptil 48 timer, vannfast, tåler svette osv. De har den på vita har jeg sett. Kan brukes som foundation og concealer. Er det produktet på markedet som varer lengst og gir bra dekk.

Anonymkode: 60542...6d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Takk! 

Hvor kjøper du Lumene og Jan Thomas i butikk? 😊

Jan Thomas har de på Vita vet jeg. 

Anonymkode: fb390...1c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Loreal Infallible foundcealer. Denne sitter opptil 48 timer, vannfast, tåler svette osv. De har den på vita har jeg sett. Kan brukes som foundation og concealer. Er det produktet på markedet som varer lengst og gir bra dekk.

Anonymkode: 60542...6d0

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jan Thomas har de på Vita vet jeg. 

Anonymkode: fb390...1c2

Tusen takk begge to! Skal ut og handle i dag 😊  skal opptre i morgen, og oppdaga at jeg har reist ifra mye av sminka på hjemme 🤦🏻‍♀️ jeg bruker vanligvis teatersminke Og urban decay all night setting spray på scenen, men det får jeg ikke tak i i denne byen, og budsjettet er ikke helt der for det akkurat nå heller 😅

AnonymBruker
Skrevet

3600524104726_20250826075500.jpg.e8150161698f1a0cd28559240ce88206.jpg

Denne settingsprayen er i alle fall veldig bra! Tror den er både svette- og vannfast. 

Anonymkode: 65565...750

Skrevet

Det ble L'oreal infallible foundation, en Maybelline concealer jeg fikk varmt anbefalt av en annen scenevenn, og Jan Thomas setting spray. Skal rapportere tilbake senere hvordan det holder på scenen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...