AnonymBruker Skrevet 16. oktober #1 Skrevet 16. oktober Jeg trener moderat 5 dager i uka, får opp pulsen, men sliter med ikke ut. Spiser 3 måltider daglig, og det er det jeg orker å spise. Jeg spiser faste tider og spiser til jeg blir mett . Lastet ned en kaloriapp. Ser at det er kun 1400-1600 kalorier per dag, og så kommer trening oppå. jeg synes dette er lite. burde jeg legge inn et måltid til? Anonymkode: 0fbca...0e1
Tvist Skrevet 16. oktober #2 Skrevet 16. oktober Hvis du er fornøyd og synes det fungerer... Never change a working system. 1
kommodevaran Skrevet 16. oktober #3 Skrevet 16. oktober Hvorfor vil du legge til mer mat dersom du ønsker å gå ned i vekt og du føler deg mett slik som du spiser nå? Det gir da ingen mening. Til informasjon spiser jeg 1400-1500 kalorier daglig (har lavt aktivitetsnivå, trener omtrent daglig med varierende intensitet, og målet er å gå ned i vekt), og det funker bra for meg. Går jeg opp til 1700-1800 kalorier daglig vedlikeholder jeg den vekten jeg har.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #4 Skrevet 16. oktober Ville satt HIIT på minst 2 av treningsdagene, sunt for hjertet! Anonymkode: b8007...4a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå