AnonymBruker Skrevet 16. oktober #1 Skrevet 16. oktober Hvor vanlig er dette? Jeg spiser mye nøtter og leser det kan gi nyrestein. Hver dag spiser jeg 5-6 forskjellige typer nøtter og frukt. Spiser low fodmap, men ble bekymret for om det kanskje ikke er så bra? Anonymkode: 1fc73...e3c
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #2 Skrevet 16. oktober Ja. Det viktigste er å drikke nok vann og urinere regelmessig. Anonymkode: 8dc81...744
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #3 Skrevet 16. oktober Du finner sikkert noe statistikk på forekomst av nyrestein hvis du googler litt. Anonymkode: 55d32...635
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #4 Skrevet 18. oktober Jeg ble operert for nyrestein for to uker siden. Har vært plaget med smerter siste par årene. Måtte knuse to store steiner. Skal på kontroll (CT) om ca seks uker. Anonymkode: ce491...d1f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #5 Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg ble operert for nyrestein for to uker siden. Har vært plaget med smerter siste par årene. Måtte knuse to store steiner. Skal på kontroll (CT) om ca seks uker. Anonymkode: ce491...d1f Hva var symptomene? Jeg spiser mindre nøtter, drikker mer vann. Spiser mer frukt og ren mat. Anonymkode: 1fc73...e3c
Huldraisør Skrevet 19. oktober #6 Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva var symptomene? Jeg spiser mindre nøtter, drikker mer vann. Spiser mer frukt og ren mat. Anonymkode: 1fc73...e3c Har hatt nyrestein 2 ganger med mange års opphold. Det er voldsomme smerter som begynner på siden I ryggen og blir bare verre og verre. Til slutt klarer man ikke sitte eller ligge stille fordi det gjør sø vondt. Har man nyrestein er man ikke i tvil om det, for å si det sånn..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå