Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Noen som også opplever at graviditetstesten er sterkere på urin nr to enn den første på morgenen? 
Syntes det er litt rart at det skjer😊

Anonymkode: a0196...a12

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Pleier å drikke en del om kvelden, så min urin er ikke såå konsentrert om morgenen. Den "beste" urinenen får jeg hvis jeg våkner f.eks. kl 06 og tisser, for så å holde meg til ca kl 09 uten å drikke noe særlig :) 

Anonymkode: 55d4e...ee5

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Samme her. Pleier å drikke en del om kvelden, så min urin er ikke såå konsentrert om morgenen. Den "beste" urinenen får jeg hvis jeg våkner f.eks. kl 06 og tisser, for så å holde meg til ca kl 09 uten å drikke noe særlig :) 

Anonymkode: 55d4e...ee5

Okei, fint det ikke bare er meg🙈

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltids fått sterkere tester på ettermiddagen (forutsatt at jeg ikke har drukket noe særlig de siste tre timene før testen). 

Anonymkode: f82f7...41b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, helt vanlig. Mange som er så bastant på dette her inne fordi man har fått det så innprentet at morgenurin gir sterkest resultat, men den gir faktisk svakt resultat! Masse om det på Babyverden forumet, så folk kaller morgenurin for "dritturin" 😅 

Jeg fikk alltid sterkt utslag på kvelden, etter å ha holdt meg i 2-3 timer.

Anonymkode: 120fe...9ef

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Poenget er jo ikke at det er morgenurin, men konsentrert urin fordi man ikke har drukket noe særlig på en del timer. 

For mange vil det være morgenurin fordi an oftest sover hele natten uten å drikke noe. Hvis man derimot våkner flere ganger om natta og drikker vil jo ikke morgenurinen være konsentrert.

Anonymkode: 2d608...dfc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Poenget er jo ikke at det er morgenurin, men konsentrert urin fordi man ikke har drukket noe særlig på en del timer. 

For mange vil det være morgenurin fordi an oftest sover hele natten uten å drikke noe. Hvis man derimot våkner flere ganger om natta og drikker vil jo ikke morgenurinen være konsentrert.

Anonymkode: 2d608...dfc

Jeg drakk ikke noe om natta, men den var likevel betydelig svakere på morgenen enn feks andre gang jeg skulle tisse for dagen, selv om jeg hadde drukket kaffe om morgenen. 

Hvis du planlegger å bli gravid en gang og tester tidlig og får positiv test på morgenen så prøv igjen flere ganger ila dagen, så skal du se at den er svakere på morgenurin! 

Anonymkode: 120fe...9ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen😍

Godt å høre at vi er fler! 

Har noe jeg mener er positive tester, enda veldig svake men var sterkest litt utpå morgenen/formiddagen sammenliknet med morgenurin🤭 10dpo. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...