AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Jeg er usikker… hvordan hadde dere tolket denne situasjonen hvis det var deres partner… Kjæresten var med meg og noen venninner ut på byen. Vi ble litt fulle og på vei hjem ble det snakk om biler og det kjørte en lang bil forbi oss. Kjæresten går helt oppi hun ene venninna mi og sier den var lang, skal vi ta en prøvetur. Når jeg spurte han om det etterpå sa han at det var sånn kompisene hans snakket også. Er det bagateller? Anonymkode: 70132...8f2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er usikker… hvordan hadde dere tolket denne situasjonen hvis det var deres partner… Kjæresten var med meg og noen venninner ut på byen. Vi ble litt fulle og på vei hjem ble det snakk om biler og det kjørte en lang bil forbi oss. Kjæresten går helt oppi hun ene venninna mi og sier den var lang, skal vi ta en prøvetur. Når jeg spurte han om det etterpå sa han at det var sånn kompisene hans snakket også. Er det bagateller? Anonymkode: 70132...8f2 For meg høres dette ut som en veldig ung fyr på fylla. Min kjæreste hadde aldri sagt en slik kommentar, full eller ei. Anonymkode: d4320...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå