Bælfeit Skrevet 27. oktober #41 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 11.47): Tenkte å kjøpe ny motorsag til han Han er 42. Anonymkode: 5cd80...eba Åh,det ønsker jeg meg også:)
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #42 Skrevet 27. oktober Fra meg får han separasjonspapirer, fra ungene får han lego. Anonymkode: 79304...7e7 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #43 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fra meg får han separasjonspapirer, fra ungene får han lego. Anonymkode: 79304...7e7 🙊 Anonymkode: bb888...6b5
Kålrota Skrevet 27. oktober #44 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fra meg får han separasjonspapirer, fra ungene får han lego. Anonymkode: 79304...7e7 Romantisk.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #45 Skrevet 27. oktober Jeg har ny kjæreste (vi har vært sammen siden februar og han er 49 år), og jeg er egentlig litt blank. Men han går faktisk rundt i huset mitt og synes jeg har det så hjemmekoselig og sier bestandig at slik vil han ha det også og ber meg om hjelp til å innrede. Med tanke på det så får han nok noe dekorasjon lignende jeg har (han har ingenting annet enn hvite vegger), og ett maleri vi så på en utstilling som han har snakket om flere ganger at han syntes var så fint, og spurt meg mange ganger om jeg tror det vil være fint hos han. I tillegg til dette så skal han få ny pysj, ullsokker jeg har stikket og billett til Brad Paisley konserten på Hamar i Juni 2026. Anonymkode: e6e7a...f95
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #46 Skrevet 27. oktober Ingen av oss ønsker seg noe, og begge hater å gå rundt å lete, iallefall til noen som genuint ikke vil ha noe. Som regel dropper vi bare hele greia til gjensidig lettelse for hverandre. Kan hende vi spanderer på oss en robotstøvsuger når det nærmer seg, for vi har snakket litt om å krype til korset på den fronten. Er i 30-årene. Anonymkode: 213d2...547 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #47 Skrevet 27. oktober Tur til en spansk by vi ikke har besøkt før. Ingen av oss liker å få «ting» Anonymkode: 89e14...f87
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:00 #48 Skrevet tirsdag kl. 20:00 AnonymBruker skrev (På 27.10.2025 den 10.59): Jeg snuser på en gamingstol/kontorstol. Har holdt et øye med diverse en liten stund nå, venter og ser om noen av dem dropper litt i pris til Black friday. Den på ønskelista hans er en billig modell, men han sitter såpass mye på hjemmekontor og har slitt med ryggen i flere år, at jeg vil investere i noe skikkelig. Om noen har noen anbefalinger, gi gjerne tips ☺️ Anonymkode: f3cc3...365 Min mann tok et dypdykk etter den beste stolen, og landet på Herman Miller x Logitech G Embody. Han har hatt den et halvt år nå, og elsker den! Den er dyr, men fantastisk! Anonymkode: 28adb...786
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:26 #49 Skrevet onsdag kl. 11:26 Vi har satt en maxgrense på 500 til hver i år, for å heller bruke penger på felles opplevelser. Vi gjør likevel litt mer utav det, for vi har en slags gavekalender der vi gir hverandre en ting hver lørdag eller søndag ( en dag hver). I tillegg skal vi kjøre litt "4 stjerners middag" i helgene i desember og bytte på å lage juleinspirert 3 retters til hverandre 3 av lørdagene. Bruker heller litt ekstra på kos der enn å kjøpe masse vi ikke trenger, men han får parfyme og en ny pyjamas på juleaften 🎅 Anonymkode: 26f0a...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå