Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har akkurat begynt å løpe så han skal få nye treningsbukser og kanskje et par PT- timer for styrketrening 😊

Anonymkode: 84647...358

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel det er alltid et stort spørsmål men jeg tenker at det blir noe så "kjedelig" som et par skinnhansker ( kjøpes i Krakow) og en god flaske vin samt en flaske JD.

Skrevet

Mannen er over 50. Han ønsker seg ingenting og jeg sliter med å finne noe som treffer hvert år. I år tror jeg det blir en hotellovernatting med middag. Han liker egentlig ikke å få sånne opplevelser fordi det er vanskelig å finne tid til det, men akkurat dette tror jeg vi skal klare å gjennomføre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 11.48):

Jeg tenker ikke på julegaver i oktober.

Anonymkode: 68043...f8d

Nei, du skal vel vente til midten av desember, deretter klage på julestresset og at det er så jævla fullt med folk i butikkene, som igjen er tomme for varen du skal ha, eller hva? 🙂

Anonymkode: afb30...bd7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
tankebobla skrev (1 time siden):

Vel det er alltid et stort spørsmål men jeg tenker at det blir noe så "kjedelig" som et par skinnhansker ( kjøpes i Krakow) og en god flaske vin samt en flaske JD.

Kjøp da noe ordentlig whiskey til mannen i det minste. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er 55. Skal ordne billetter til en konsert eller lignende, og ei hotellmat i forbindelse med dette. 

Anonymkode: b8b25...255

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kjøp da noe ordentlig whiskey til mannen i det minste. 

Han drikker bare Jack Daniels hvis han rører noe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kalender :) alt fra klær til tøfler til godteri og skrapelodd. 25 gaver.

Vi er tidlig 30 årene.

Anonymkode: e9263...50a

AnonymBruker
Skrevet

Må bli klær i år. Mannen har nærmest halvert i størrelse, behøver derfor nye klær.

vurderer også radiostyrt båt

42 år

Anonymkode: 4a64a...987

AnonymBruker
Skrevet

gavekort på skydive

Anonymkode: a9a8c...ceb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann 57:  Ga han akkurat konsertbilletter, middag ute, en skjorte og en t-shirt til bursdag (fra dyre merker). Uken etterpå husket han ingenting av det han fikk når noen spurte han. Så jeg er usikker på om jeg gidder å kjøpe noe julegave😝

Anonymkode: b3aa3...584

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

System of a down billetter, og lego.

Anonymkode: 94075...0ca

Skrevet

Har ikke mann, men voksen sønn.  Følger tråden for inspirasjon syns det er så vanskelig kjøpe til menn🤭 det med drone var lurt noen å anbefale? Han er en handy fyr fikk verktøy og klær i fjor.  Kjøper alltid klær da han sjelden kjøper seg noe selv. Klær +noe gøy ☺️av verktøy har han mye allerede men kan jo godt hende det er kommet noe nytt i den verdenen som er "kjekt å ha" tar gjerne i mot tips ☺️

Skrevet

46 år, ønsker seg alltid «ingenting» 🙃🫠

Så det blir enten noe felles, eller noe praktiske greier+litt fra barn. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er 52. Til nå har jeg kjøpt et par hjemmestrikkede ullsokker til ham fra et marked. Han har fått liknende par fra samme hjemmestrikker tidligere, og han elsker de sokkene og ønsker seg flere. Hva mer han skal få vet jeg ikke ennå, men jeg tror det blir klær.  

Anonymkode: 6f82d...4e6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir dyre gaver i år, litt mer enn jeg pleier å gi, men han får ny smartklokke fra mine barn og billetter til tons of rock fra meg. 

Sistnevnte er vanskelig å holde hemmelig da han veldig veldig gjerne vil dra til tons 26 og skjønner ikke hvorfor jeg "trekker med beina" og fremstår som "praktisk" og "mindre entusiastisk" og gjemmer meg bak "eksen må.da ha barna ekstra og du vet hvor vanskelig han er" (<---sant, men likevel)

Anonymkode: 04159...b0d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her gir jeg Switch 2 til mannen (og litt til barna) i år. Synes egentlig det er for dyrt, men mannen min har sagt at han kommer til å kjøpe den uansett. Tenker at da er det like greit at vi skaffer den nå mtp. fremtidige prisøkninger. Vi er 37 og Nintendo-fæns begge to. Han får vanligvis vintersko/chelsea boots til jul. 

Anonymkode: d1fb8...698

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 11.41):

Hva får din mannlige partner av deg i år?

(Du som skal gi gave) Få gjerne med ca alder.

Anonymkode: ca1ff...c86

En baby, så det får holde!

Anonymkode: c9ae7...7e1

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg strikker han en islendergenser. Går tregt, for kan bare strikke når han ikke er hjemme.

Anonymkode: a7ab4...307

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snuser på en gamingstol/kontorstol. Har holdt et øye med diverse en liten stund nå, venter og ser om noen av dem dropper litt i pris til Black friday. Den på ønskelista hans er en billig modell, men han sitter såpass mye på hjemmekontor og har slitt med ryggen i flere år, at jeg vil investere i noe skikkelig. Om noen har noen anbefalinger, gi gjerne tips ☺️

Stolen trengs uansett å byttes ut, da den han har nå er så gammel at den flasser plast/skinnfeller på gulvet. Så den må gå uansett, jeg har sagt at jeg synes vi skal gjøre det nå, og at den ikke burde stå på ønskelista. Men han er ikke flink til å ønske seg ting han VIL ha, han har bare fornuftønsker. Så stolen forblir på lista hans, men da skal jeg hvertfall sørge for at det er en skikkelig en. Han ønsker seg ellers mye ting til OSS, ikke til han alene 😅

Han er 33. 

Anonymkode: f3cc3...365

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...