AnonymBruker Skrevet 16. oktober #1 Skrevet 16. oktober Hva får din mannlige partner av deg i år? (Du som skal gi gave) Få gjerne med ca alder. Anonymkode: ca1ff...c86
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #2 Skrevet 16. oktober Tenkte å kjøpe ny motorsag til han Han er 42. Anonymkode: 5cd80...eba 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #3 Skrevet 16. oktober Jeg tenker ikke på julegaver i oktober. Anonymkode: 68043...f8d 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #4 Skrevet 16. oktober Han får ikke egen gave da vi heller kjøper felles gave som skal brukes i april. Han er 38☺️ Anonymkode: cb315...537 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #5 Skrevet 16. oktober Jeg spør han nøyaktig hva han trenger, og så kjøper jeg akkurat det. Sånn gjør hele familien min det, og dette er den eneste fornuftige måten å gjøre gaver på hvis man vil unngå masse unødvendig ræl. Anonymkode: 75d53...e25 2 3
SPOCA Skrevet 16. oktober #6 Skrevet 16. oktober Han er 40 år. Han får brettspill, noen kule t-skjorter, Lego, noen bøker og billetter til en forestilling. 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #7 Skrevet 16. oktober Ferrari-Lego til mannen på 54.. 😅 Anonymkode: 9f4f0...864 1 3
Kålrota Skrevet 16. oktober #8 Skrevet 16. oktober Billetter til en felles opplevelse. Vi er i 40-åra. 1
Kristin70 Skrevet 16. oktober #9 Skrevet 16. oktober Han er godt voksen, men han har bursdag først så julegaver etterpå... Vi er så kjedelige at vi bruker ønskelister, men ikke som tvangstrøye, til bursdagen får han Airpods (de står ikke på lista, men de gamle er utslitt).
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #10 Skrevet 16. oktober Var egentlig på utkikk etter noe helt annet, til en annen person, men så en mandolin (kjøkkenredskap) til 45 kr på gjenbruksbutikken i dag.. og kjøpte den. Blir julegaven til mannen (46). Anonymkode: 4b764...b11
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #11 Skrevet 16. oktober Lurer på om han er 43.. Det har variert veldig på julegaver både når det kommer til om det har vært en bra gave som har truffet, men også pris. Han trenger klær/sko. Men jeg vurderer å gjøre det slik i år at vi ønsker oss felles gaver som sengetøy, håndklær, pledd til sofaen i stua og kjøkkenting. Kjedelige greier kanskje, men vi trenger en oppgradering her. Anonymkode: 0a5c7...398
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #12 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tenker ikke på julegaver i oktober. Anonymkode: 68043...f8d Og det var viktig å formidle i en tråd som spørr om det motsatte fordi? Jeg er fortsatt usikker, tenker på billetter til en konsert jeg vet han vil bli glad for. Anonymkode: 2af80...dc3 6 1
Janmar Skrevet 16. oktober #13 Skrevet 16. oktober Nye airpods og mizuno sko. Samt litt småtterier, som en rull snus, hettejakke etc. Han er 48.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #14 Skrevet 17. oktober Vi har kjøpt hytte i år, så det er gave til hverandre. Anonymkode: 8f243...1f9 1
tånegla Skrevet 17. oktober #15 Skrevet 17. oktober Min mann skal få en ny sånn. https://www.bagorama.no/article/wallet-rfid-blokk-lommebok?attr1_id=2&gad_source=1&gad_campaignid=17416680846&gbraid=0AAAAAB9trGbc3PIB7-Pu-JzolqPIZXlOL&gclid=CjwKCAjw0sfHBhB6EiwAQtv5qRm2ubc3YjwrzpkbqXoypbNe-itte0cg7qTOyCPuFxwjFWjtu-EZ-BoCVrQQAvD_BwE Siden han var idiot og klarte å kjøre en vask i maskinen uten å tømme lommene.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #16 Skrevet 17. oktober Brødbakemaskin. Ham er 44 🥰 Anonymkode: f6c15...8a2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #17 Skrevet 17. oktober Tror det blir et spill til PlayStation i år. Vet det er kommet et han har lyst på. Han er 33. Anonymkode: 754cb...662
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #18 Skrevet 17. oktober Han får ett playstation 5 spill og en tur til Hellas på nyåret 🙂 Han er 45. Anonymkode: 63126...b35
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #19 Skrevet 18. oktober Over 50 her. Han får kaffebønne-abonnement og klær han trenger Anonymkode: 9515d...b10
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #20 Skrevet 18. oktober Vi nærmer oss 60. I fjor ga jeg både mann og bror drone. De har blitt masse brukt. I år har jeg ikke peiling på hva jeg skal gi de to, så følger tråden 😄. Vurderer ullundertøy til mannen, men syns det er litt kjedelig. Har også en sønn på 30 som er litt vrien. Vi har alle god råd, så de kjøper det de vil ha selv 🙃. Følger tråden for å få ideer. Det er SÅ mye enklere å kjøpe til kvinner 😀 Anonymkode: 5d295...0ca 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå