AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Grapefrukt smaker bittert og surt, og ser kun influencere spise det til frokost når de er på hotell. Skal det liksom være fint, eller har er det helsefremmende å spise det til frokost? Anonymkode: 9cd60...fbd 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Er visst en boost for kroppen, mener jeg leste om det en gang, men også st hvis det faktisk skal gi store utslag bør man spise en bærepose Anonymkode: d74c4...1fa
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Gudene må vite hvorfor noen spiser grapefrukt i det hele tatt... Men det er kanskje de samme som liker aprikos, som jeg heller ikke forstår at noen liker. Anonymkode: c55bc...8ef 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Jeg elsker grapefrukt, det er en av mine favorittfrukter. Jeg tenker at folk som ikke liker grapefrukt er skada av for mye sukker og ultraprosessert mat, da liker de ikke ting som smaker bittert og surt. Influencere spiser det fordi det er kalorifattig og de tror det er sunt. Det er jo sunt, men det sunneste er å spise så mange ulike råvarer som mulig igjennom livet, ikke "de ti sunneste matvarene" hver dag. Matvarer er ikke sunne i isolert vakuum. Anonymkode: 7542a...4a1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Fordi smaken er som baken, jeg og mange andre synes grapefrukt er digg. Anonymkode: f0016...033 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Elsker sure ting, også grapefrukt. Men det er gjerne noe jeg ikke kjøper inn hjemme, men nå noterte jeg at jeg skal gjøre det.. Takler ikke søtt, særlig ikke til frokost. Anonymkode: 8e508...9b7 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Gudene må vite hvorfor noen spiser grapefrukt i det hele tatt... Men det er kanskje de samme som liker aprikos, som jeg heller ikke forstår at noen liker. Anonymkode: c55bc...8ef Elsker grapefrukt. Liker ikke aprikos - det er for søtt. Anonymkode: 8e508...9b7
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Jeg elsker grapefrukt, og har spist det i over 40 år. Anonymkode: 14e09...b87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå