AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Kom til å få noen litt dype kutt, og satte på Compeedplaster. Har sittet snart på i en uke. Begynte å klø for noen dager siden. Betyr det ikke at sårene gror da? 🥺 Anonymkode: 3dfcc...e8e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden om det er dype kutt ville jeg dratt til lege. Compeed er for blemmer og overflateskader. Friksjonssår som det vist nok heter på fagspråket. Ikke for kutt. Anonymkode: 1d697...bc7
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kom til å få noen litt dype kutt, og satte på Compeedplaster. Har sittet snart på i en uke. Begynte å klø for noen dager siden. Betyr det ikke at sårene gror da? 🥺 Anonymkode: 3dfcc...e8e Å faen ta av plasteret og sjekk! Compeed er for gnagsår og blemmer Anonymkode: 2ccf7...25e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): om det er dype kutt ville jeg dratt til lege. Compeed er for blemmer og overflateskader. Friksjonssår som det vist nok heter på fagspråket. Ikke for kutt. Anonymkode: 1d697...bc7 Jeg er tidligere selvskader og har brukt Compeed til dekking av sår og kutt før, får nesten ikke arr. Disse kuttene her var ikke av meg. Derfor brukte jeg Compeed igjen. Spørsmålet er om det er vanlig å klø når det begynner å gro? Anonymkode: 3dfcc...e8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå