AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:17 #1 Skrevet torsdag kl. 07:17 Er en jungel av dresser, så jeg leiter meg ihjel… Tips? Ønsker en god og varm selvfølgelig å at ho kan sitte en stund uten å bli blaut.. Har kikka på * Kattnakken vinterregndress * ReimaTec Gotland vinterdress Barnashus Anonymkode: e30d9...1a3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:38 #2 Skrevet torsdag kl. 07:38 Kattnakken er kjempefin hvis det er vått/slaps på vinteren, men for en 1-åring kan den nok bli litt stiv/vanskelig å bevege seg i. Vi har brukt litt forskjellige, men landet etter hvert på Reima vinterdresser. Anonymkode: 69e21...694
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:43 #3 Skrevet torsdag kl. 07:43 Vinterdresser er i mitt hodet noe man bruker når det er relativt tørr snø, og hvis det er våt snø/slaps brukes regntøy/vinterregndress. Vi har alltid hatt begge deler, siden vi bor et sted hvor vinteren kan være både slapseføre og under 15 minus. For våt snø brukte vi vinterregndress fra Kattnakken, kjempefornøyde. For tørrere snø men ikke sprengkaldt, Helly Hansen Rider (passer best for litt slanke barn), som er lett og myk. Kaldere vær synes jeg har vært vanskelig de første årene, men vi var ganske fornøyd med en fra Molo. Anonymkode: 0bd10...186
Soft mann Skrevet torsdag kl. 07:50 #4 Skrevet torsdag kl. 07:50 Reima tec var alltid en vinner. Vart i minst ett år. Ungene var alltid tørr og varm
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:00 #5 Skrevet torsdag kl. 08:00 Reimatec ville jeg gått for hvis dere bor et sted med normal vinter. Hvis dere bor et vått sted ville jeg vurdert kattnakken. Anonymkode: 7f945...c23
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:07 #6 Skrevet torsdag kl. 08:07 Reims tec om vinteren! Og ved skikkelig regn, slaps; regntøy med fleecefor og ull innerst. Anonymkode: 838cf...3b3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:57 #7 Skrevet torsdag kl. 08:57 Tusen takk for mange fine svar!💕 vi bor på sørlandet ved kysten, så ble usikker nå jeg hvordan vær vi har på vinteren 🤣 mulig det er mer slapsete 🤭 Anonymkode: e30d9...1a3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:56 #8 Skrevet torsdag kl. 10:56 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for mange fine svar!💕 vi bor på sørlandet ved kysten, så ble usikker nå jeg hvordan vær vi har på vinteren 🤣 mulig det er mer slapsete 🤭 Anonymkode: e30d9...1a3 Hvor høy er barnet og hvilken kroppsfasong har det? Kraftig, slank, tynn? Tykk? Anonymkode: 01689...318
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:04 #9 Skrevet torsdag kl. 12:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor høy er barnet og hvilken kroppsfasong har det? Kraftig, slank, tynn? Tykk? Anonymkode: 01689...318 78cm ca. Vil si «normal» mellom slank og bittelitt kraftig som babyer gjerne er da🤭 Anonymkode: e30d9...1a3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:29 #10 Skrevet torsdag kl. 14:29 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 78cm ca. Vil si «normal» mellom slank og bittelitt kraftig som babyer gjerne er da🤭 Anonymkode: e30d9...1a3 Reima Gotland str 75 Reflex småbarnsdress str 80 Eller gullkorn str 80. Anonymkode: 01689...318 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:10 #11 Skrevet torsdag kl. 15:10 Hvor bor dere? Hvis det er nye snø er reima gull, er det nye slaps kan den stive og populære fra Kattnakken kanskje være noe Anonymkode: d0ab1...9e1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:55 #12 Skrevet torsdag kl. 16:55 Vi likte kuling. Tykk og vanntett. Men myk og god. Anonymkode: 0e570...5c4 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:42 #13 Skrevet torsdag kl. 20:42 Har akkurat vært igjennom samme "kjøret" med valg av dress til vinter for min som er litt endre en din. Vi valgte å prioritere de mykere dressene så barnet har mer bevegelsesfrihet. Landet på kattnakken baby regndress Pytt istedenfor vinterregndressen. Bedre passform til baby og mye mer myk. Litt foret er den og så er god på vinteren. Vinterregndressen ble som massiv selv i riktig størrelse. Til kalde, tørre dager likte vi godt reimatec gotland og kattnakken baby snø vinterdress. Begge god passform for de minste og ikke så massive og tunge som polern o pyret og isbjørn som også ble testet. Om det er føeste gang du bestiller fra kattnakken sine sider så får du en god rabattkode. Reimatec gotland er på tilbud på boozt.com i enkelte av fargene. Anonymkode: c9360...126 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå