Gå til innhold

HVorfor er det så mange som mener det er r*nketråd dersom en mann skriver noe om undertøy på kvinnegiden?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

HVorfor er det så mange som mener det er r*nketråd dersom en mann skriver noe om undertøy på kvinneguiden?

Jeg ser at så fort en mann skriver noe om at han bruker undertøy til damer eller andre ting så er det dette temaet. Hadde det ikke vært bedre å bare droppet å skrivet noen kommentar om det og heller bare la tråden være slik den er. Det kan være at vedkommende trenger å få litt hjelp til det daglige livet for at det skal fungere som normalt. Det å stemple at som r*nketråd blir for dumt.

Anonymkode: 4fc78...e10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er mange fordommer knyttet til det som er annerledes. Dessverre.

Anonymkode: d9957...1fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å bedømme en runketråd må en ha kjennskap til hva dette er. Det er forbausende mange som vet dette og de er svært raske med å spre sin kunnskap om dette når det dukker opp en potensiell slik tråd.

Det er nok mange skaprunkere her inne.

Anonymkode: cd07b...30f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

HVorfor er det så mange som mener det er r*nketråd dersom en mann skriver noe om undertøy på kvinneguiden?

Jeg ser at så fort en mann skriver noe om at han bruker undertøy til damer eller andre ting så er det dette temaet. Hadde det ikke vært bedre å bare droppet å skrivet noen kommentar om det og heller bare la tråden være slik den er. Det kan være at vedkommende trenger å få litt hjelp til det daglige livet for at det skal fungere som normalt. Det å stemple at som r*nketråd blir for dumt.

Sist jeg så en tråd hvor en mann brukte kvinneundertøy kan jeg ikke huske noen skrev noe slikt.

Har du et par eksempler på slike tråder du sikter til?

Anonymkode: 3714f...dd8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fordommer helt klart, men også det at jeg som kvinne synes det er rart med vagina og detaljerte spørsmål av menn på et Kvinneguiden forum. Er noe off med det...... De fleste oppegående menn bruker ikke forum til slikt, vi kvinner er mer av den typen som charter om det meste.

Anonymkode: 46037...c39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Chatter * skulle det selvfølgelig stå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordommer helt klart, men også det at jeg som kvinne synes det er rart med vagina og detaljerte spørsmål av menn på et Kvinneguiden forum. Er noe off med det...... De fleste oppegående menn bruker ikke forum til slikt, vi kvinner er mer av den typen som charter om det meste.

Hvor skal de oppegående mennene henvende seg for å få svar på det de lurer på?

Anonymkode: cd07b...30f

AnonymBruker
Skrevet

Slutt med denne dumme sensureringa. Det er lov å skrive RUNKETråd. 

Anonymkode: a31bd...8f6

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er vanskelig å se for seg andre grunner til at menn ber fremmede kvinner snakke detaljert om undertøyet sitt...?

Anonymkode: 797e0...be2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg er enig, jeg forstår heller ikke dette.

Den siste tråden jeg så som ble beskyldt for å være en runketråd var en mann som lurte på hvordan kvinner klarte å gå med bh en hel dag.  Han hadde prøvd, og fant det ubehagelig.

Jeg så ingenting seksuelt i spørsmålet, kun åpenbar nysgjerrighet, men likevel var første svar beskyldninger (andre svarte helt ok da).

Anonymkode: 683c0...a15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...