AnonymBruker Skrevet 16. oktober #1 Skrevet 16. oktober Omtrent all mat man du får i butikken inneholder jo noe skadelig . Kan ikke drikke kaffe fra trakter eller bruke teposer grunnet mikroplast . Frukt og grønt er sprøytet med gift. Dr som driver markedet bryr seg kun om seg selv og penger Anonymkode: c71a4...310 2
mommyaka Skrevet 16. oktober #2 Skrevet 16. oktober Vel du kan leve... eller ikke leve...alt i dag er farlig..puste er farlig... drikke melk og vann e farlig. Lev ,kos deg og om du...lev så sundt du vil 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #3 Skrevet 16. oktober Det aller, aller meste (igrunn alt) handler om dose. Hvis du vurderer risiko for helseskade ut fra navn på ingredienslister alene uten å ta hensyn til mengde kommer du både til å bli redd og, antagelig, bare til å få dårligere helse. Anonymkode: 5f667...79f 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #5 Skrevet 16. oktober Det som er farlig er og lese seg opp på nettet, mange farlig å usunne råd på nett Anonymkode: da10c...f70 3 1
LillaGorilla<3 Skrevet 16. oktober #6 Skrevet 16. oktober Livet er farlig, vi kommer alle til å dø av det.
newman01 Skrevet 16. oktober #7 Skrevet 16. oktober Mikroplast i trakterkaffe? Hvor skal den plasten komme fra? Kaffe servert i engangskopper kan jeg til dels skjønne, men trakterkaffe?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #8 Skrevet 16. oktober newman01 skrev (2 minutter siden): Mikroplast i trakterkaffe? Hvor skal den plasten komme fra? Kaffe servert i engangskopper kan jeg til dels skjønne, men trakterkaffe? Ja, den er jo i plast Anonymkode: c71a4...310 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #9 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, den er jo i plast Anonymkode: c71a4...310 Laget av Anonymkode: c71a4...310
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #10 Skrevet 16. oktober Giften er i dosen, uansett hva det er. Så man kommer veldig langt bare ved å redusere mengden mikroplast man får i seg, f.eks ved å ikke bruke engangskopper daglig (siden de har plastbelegg inni seg) når man drikker kaffe og te, kjøpe te i løsvekt, bytte ut plastredskaper med stål; og det samme for andre ting som er i kontakt med mat som bakeboller, matbokser etc. Jeg har begynt å ønske meg slikt til jul og bursdag, så nå har vi en del sånne ting i stål Har også i år byttet ut alle teflonpanner og gryter med stainless steel. Anonymkode: 6b031...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #11 Skrevet 16. oktober Vi lever ikke lenge nok til å ta skade av alt dette skumle. Vi dør av alderdom først. Anonymkode: cd1f0...784 3
newman01 Skrevet 16. oktober #12 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Laget av Anonymkode: c71a4...310 Kaffetrakteren? Laget av plast ja. Men hvor mye plast klarer å løsne fra trakteren og bli med på vei ned? Jeg ville vært mer bekymret for alle basseluskene på telefonen. Og tastaturet som man tar på, og spiser mat med fingrene. Hjelper ikke å vaske henda, for såpe blir levert i plastflaske. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #13 Skrevet 16. oktober newman01 skrev (8 minutter siden): Kaffetrakteren? Laget av plast ja. Men hvor mye plast klarer å løsne fra trakteren og bli med på vei ned? Jeg ville vært mer bekymret for alle basseluskene på telefonen. Og tastaturet som man tar på, og spiser mat med fingrene. Hjelper ikke å vaske henda, for såpe blir levert i plastflaske. Vannet blir kokt i plast, og går gjennom svart plast Anonymkode: c71a4...310 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #14 Skrevet 16. oktober Å leve i seg selv er så farlig at vi dør av det til slutt uansett. Så kan du velge om du vil leve det livet du har styrt av frykt eller ikke. Anonymkode: 23095...9ae
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #15 Skrevet 16. oktober Livet er for kort til å bekymre seg så mye. Det er ingen som har overlevd enda, selv om de har unngått alt det du nevner og enda litt til. Mens du sitter inne å bekymrer deg. Er det fortsatt mye som kan skje, det er noen som dør i dag og i morgen. Vi lever på lånt tid, ønsker du å bruke opp tiden din på å bekymre deg? Anonymkode: bce34...794 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #16 Skrevet 16. oktober På tide å logge av internett. Anonymkode: c08ce...507 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #17 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Livet er for kort til å bekymre seg så mye. Det er ingen som har overlevd enda, selv om de har unngått alt det du nevner og enda litt til. Mens du sitter inne å bekymrer deg. Er det fortsatt mye som kan skje, det er noen som dør i dag og i morgen. Vi lever på lånt tid, ønsker du å bruke opp tiden din på å bekymre deg? Anonymkode: bce34...794 Er bare redd for uholdbare kroniske skader stoffer og nmkroplast kan gi. Dette kunne vært ungått Anonymkode: c71a4...310 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #18 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er bare redd for uholdbare kroniske skader stoffer og nmkroplast kan gi. Dette kunne vært ungått Anonymkode: c71a4...310 Hjelper denne redselen deg? Gjør den livet ditt bedre? Er den nyttig? Du kan bli påkjørt og dø i morgen, og da har du kastet bort livet ditt på å gå rundt og være overdrevent redd. Anonymkode: 23095...9ae 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #19 Skrevet 16. oktober Uansett hva man gjør så dør man før eller siden. Stress og bekymringer kan gjøre livet ditt kortere. Anonymkode: 32a3a...a63 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #20 Skrevet 16. oktober Dette tenker jeg er enda en grunn til at det det er lurt å spise variert. Spise variert er gjennomførbart, veldig bra for helsen av mange grunner og ikke så vanskelig å få til. Du behøver ikke være fanatisk, bare bytte litt på varene du kjøper nå og da. Du kan endre der det er mulig og resten må du gi slipp på. Det er ikke mulig å melde oss ut av verden, det er jo her vi lever. Du kan f.eks. koke vann i kjele og bruke presskanne hvis du er redd for plast. Bytt litt på hvilken kaffetype du bruker. Jeg mener ikke hver måned, men kanskje hvert år. Har du det bra sånn ellers? Det er litt typisk at slike tanker kommer når man har det litt tøft. Anonymkode: 34c0b...510 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå